Ad­mi­ni­stra­tiv ko­or­di­na­tor med overblik og gode sam­ar­bejd­s­ev­ner


Trives du med et afvekslende job, hvor du får en bred kontaktflade? Og kan du samtidig bidrage med godt humør i en travl hverdag? Som koordinator hos Stenlille Gaslager kan du se frem til et selvstændigt job med mange forskelligartede opgaver. Din nye arbejdsplads bliver på vores lokation i Stenlille.

Effektiv administration og support

Som vores nye administrative koordinator bliver du del af et hold bestående af 14 medarbejdere - primært teknikere, som hver dag bidrager til gasforsyningssikkerheden i Danmark, når vi leverer gas i tilfælde af leveringssvigt og ved sæsonudjævning af naturgas.

Du får en central rolle og bidrager til, at afdelingen fungerer optimalt, ligesom du yder god sparring og support til afdelingslederen. Dette indebærer bl.a., at du udvikler og følger op på månedsrapporteringer, målstyring og tidsplaner, ligesom du sammen med afdelingslederen er ansvarlig for afdelingens økonomi, hvor du medvirker til budgetlægning og -opfølgning samt økonomisk rapportering. Du behandler fakturaer, opretter indkøbsordrer samt forhandler og opretter kontrakter med leverandører. Med din kvalitetssans sikrer du et højt skriftligt niveau i afdelingen og udarbejder rapporter, manualer og præsentationer samtidig med, at du vedligeholder og udvikler vores intranetsider og opdaterer infoboards. Som vores administrative anker håndterer du også rejseadministration, kursusadministration, mødeplanlægning og referatskrivning. Desuden fungerer du som vores administrative projektleder i driftsprojekter med en vigtig rolle som bindeled mellem Energinets afdelinger. Sideløbende er du superbruger på vores dokumentstyringssystem Public 360, hvor du har ansvaret for at sikre en ensartet struktur og hjælpe kolleger ved behov.

Som kollega er du støttende og hjælpsom, og med din positive indstilling bidrager du desuden aktivt til den gode stemning og trivslen i afdelingen. Derfor vil du også nyde at være vores repræsentant i personaleforeningen og vores sundhedsambassadør på lokationen.

Du kan se frem til et job, hvor du får en central placering i afdelingen og mulighed for selv at præge opgaverne. Arbejdsopgaverne er mange og forskellige - og med bred kontakt til kolleger både i afdelingen og på tværs af organisationen. Energinet lægger stor vægt på faglig og personlig udvikling.

Positiv og initiativrig tovholder med stort servicegen

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du fx er kontorassistent eller teknisk assistent kombineret med en god portion erfaring fra en administrativ rolle i et teknisk miljø, gerne inden for forsyningsbranchen. Da vi arbejder i en række administrative it-systemer, er det vigtigt, at du har flair for it og et særdeles godt kendskab til Office-pakken, ligesom erfaring med SAP vil være et stort plus. Samtidig lægger vi vægt på, at du er velformuleret i skrift og tale både på dansk og engelsk - og kan sikre god korrekturlæsning. Det er en fordel, hvis du også har gode tyskkundskaber.

På det personlige plan har du en proaktiv og positiv tilgang til opgaverne. Du er ansvarsbevidst, fleksibel og samarbejdsvillig - og din strukturerede tilgang til dine arbejdsopgaver gør dig i stand til at bevare overblikket, samtidig med at du har fokus på detaljen. Det er desuden vigtigt, at du er imødekommende og serviceminded - men samtidig kan stå fast på kvalitetskrav i forhold til vores processer og leverancer.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning sammen med cv og andre relevante bilag via linket 'Søg jobbet her'. Vi holder samtaler løbende og lukker rekrutteringen, når vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kristian Asmussen på telefon 61 24 43 71. Du kan læse mere om vores virksomhed på www.energinet.dk og www.gasstorage.dk.

Ansøgningsfrist: 2. august 2020.

Gas Storage Denmark A/S ejer og driver de to underjordiske gaslagre i Danmark. Vi arbejder for et åbent og transparent gasmarked og driver vores anlæg på markedsvilkår, hvilket både sikrer den kollektive forsyningssikkerhed i samfundet som helhed og sikrer vores kunder den bedste pris. Vi er et datterselskab i Energinet-koncernen, som varetager samfundets interesser, når Danmark skal forsynes med el og gas, og energisystemet omstilles til grøn energi. Vores kultur hænger tæt sammen med vores samfundsansvar, og vi arbejder aktivt med FN's verdensmål omkring bæredygtig energi, klimaindsats, partnerskaber for handling samt industri, innovation og infrastruktur. Ved at vise vejen for grøn omstilling kan vi være med til at løse den globale klimaudfordring. Nye løsninger kræver, at vi evner at se problemstillinger fra mange vinkler, og derfor er mangfoldighed et nøgleord i vores kultur. Vi bestræber os på at lytte, involvere og dele vores viden. Med afsæt i værdierne mod og tillid lægger vi vægt på hele tiden at udvikle os som organisation og som mennesker.

Se film om Energinet.

Gem job

Energinet
Publiceret: 9. juli 2020

Arbejdssted

Location Stenlille