It-konsulent til Mo­dulustea­met i AKA-IT


Vi søger en person, der sammen med 5 andre driftskollegaer kan være med til den daglige drift af a-kassesystemet Modulus. Alle i teamet deles om at være ansvarlig for den daglige drift herunder helpdesk-opgaver, ændringsopgaver etc., derudover har hver person sine områder, hvor de har særlige kompetencer. Vi søger efter én af to profiltyper eller et miks heraf, for begge typer gælder, at du skal kunne tale og skrive flydende dansk, da al kommunikation internt og med kunder foregår på dansk.

For os er det mere vigtigt, at du har den rette attitude, end at du mestrer alle kravene i de nedenstående punkter.

Profil 1:

  • A-kasse og/eller forbundskendskab
  • Bredt kendskab til Modulus: Anvendelse, datamodel og opsætningsmuligheder
  • Kunne foretage opsætning af Modulus herunder arbejdsgange, dokumentopsætning, flettefelter etc.
  • Forestå, planlægge og koordinere test af Modulus
  • Kendskab til SQL
  • Erfaring med konverteringsprojekter (datamapning, udarbejde undervisningsmateriale og vejledninger)
  • Forestå procesoptimering
  • Modulusintegration til 3. part fx CRM eller sagsbehandlerportalen
  • Erfaring med dataudveksling med Nets og andre a-kasseparter
  • Kendskab til Modulus-installation og -opgradering. Dette kan også læres i teamet.

Profil 2:

Dine områder er programmeringsopgaver inden for automatisering, konvertering, udtræk, fejlanalyser og kvalitetssikring. Systemet er baseret på Oracle/Windows platform.

Jobbet kan bedst bestrides med erfaring inden for:

  • Drift af større it-systemer
  • Alm. programmering – C#, Java m.v.
  • Script programmering fx. bat/cmd-filer, og python (til weblogic)
  • Oracle erfaring
    • SQL
    • PL/SQL
    • DBA-viden
    • Samspillet mellem Oracles forskellige platforme
  • Kendskab til weblogic
  • Godt kendskab til alm. Utilities Regneark, FTP-programmer m.v.

Du skal være indstillet på at sætte dig ind i a-kassernes fagsystem, Modulus.

Dagligdagen vil være præget af mange forskelligartede opgaver og kræver derfor lysten til at beskæftige sig med mange typer arbejdsopgaver. Du skal være venlig og hjælpsom, da der er direkte kundekontakt.

AKA-IT er en mindre virksomhed på 19 ansatte og er en sammenlægning af tre a-kassers it-afdelinger. Vi er ansvarlige for udvikling, drift, infrastruktur og it-support hos vores kunder. Vi har frie arbejdsforhold under ansvar, mulighed for at arbejde hjemme, godt kursusbudget og et rart, afslappet arbejdsmiljø. Vi er en virksomhed med korte beslutningsveje; har du fx forslag til at afprøve ny teknologi etc. er her vide rammer. Der er mulighed for stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og processer.

Arbejdssted er Valby med gode parkeringsmuligheder og god offentlig transport. Du kommer til at sidde på 4-5 personers kontor. Der er 37 timers arbejdsuge med betalt frokostpause, kantine, mulighed for helbredsforsikring, samt 4 ekstra fridage ud over fem ugers ferie og 6 feriefridage.

Lyder dette som noget der kunne være interessant for dig, er du meget velkommen til at sende en ansøgning og et cv til personaleansvarlig Lene Andersen via "Søg jobbet her" nederst på siden. Har du spørgsmål eller vil høre mere om selve det faglige, kan du kontakte teamleder Helle Ring tlf. 31 34 72 38 eller mail: her@akait.dk.

Vi afholder løbende samtaler.

Gem job

AKA-IT
Publiceret: 18. september 2020

Arbejdssted

Location Valby