Service Manager til IT-Change og Tran­si­tion.

Sidste år leverede Danske Spil et overskud på 2,8 milliarder kr. til staten. Og knap halvdelen af pengene gik direkte til udlodningsmidlerne. På den måde bliver Danske Spils overskud til samfundets overskud. Udlodningsmidlerne er nemlig samfundets overskud til foreningsliv, kultur og idræt. Men på et stærkt konkurrencepræget marked ville det ikke kunne lade sig gøre uden medarbejdere med mentalt overskud. Og lige nu søger vi en IT Service Manager, der vil være med på holdet.

Service Excellence er en del af Danske Spils Service Management organisation.

I Service Excellence arbejder vi målrettet for at sikre den højeste oppetid på vores kundevendte spil således, at vores kunder får den bedste spiloplevelse.
Vi er gode til at arbejde sammen med alle afdelinger i Danske Spil og med vores leverandører i hele verden.
Vi arbejder bl.a. med ITIL-disciplinerne Change-, Problem-, Transition- og Capacity Management ligesom vi tager os af en del af vores omfattende compliance.
Vi er et ambitiøst team, som vil give vores kunder den bedste spiloplevelse og er en seriøs samarbejdspartner med vores forretningsenheder.

Dig og dine opgaver.

Dit hovedfokus bliver at arbejde indenfor ITIL Change- og Transition Management både i det daglige arbejde i processerne, men også i forbedringer og effektivisering i arbejdet med vores kunder.
Vi lægger derfor stor vægt på dine sociale- og samarbejdsfærdigheder – du er en kollega som man gerne vil arbejde sammen med og som respekteres for en høj faglighed – ligesom dine kollegaer.
Derudover forventer vi, at du:

  • Har ITIL Foundation
  • Har flere års erfaring med IT-Change Management
  • Har flere års erfaring med Transition Management
  • Kan kommunikere flydende på både dansk og engelsk

Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med agile tilgange til IT-Change Management.

Som Service Manager tager du ejerskab af relationen til en række forretningsenheder og hjælper vores incident managers med de svære og mere komplekse incidents – til de er løst og lukket.
Det er vigtigt, at du er hurtig til at tilegne dig viden, da der vil være områder, som du bliver kastet ud i. Af andre relevante opgaver kan nævnes:

  • Deltagelse i IT-projekter - som tovholder i forhold til at tilsikre overdragelse til drift.
  • Udarbejde processer og dokumentation.

Vil du gøre karriere hos os?

Send din ansøgning til os senest d. 22. september 2020. Vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Flemming Engel Obel på tlf. 3018 0786 eller på mail feol@danskespil.dk. Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Katrine Rytter Mathiasen indtil d. 27. august på krym@danskespil.dk – derefter kan du kontakte HR-konsulent Sarah Kirstine Andersen på skan@danskespil.dk.  


Om Danske Spil

Danske Spil er statens spilleselskab, der omsætter for over 5 milliarder kr. om året. Vi startede i 1949. Og den store vinder er stadig os alle sammen, for Danske Spil har både et økonomisk overskud til samfundet og et mentalt overskud til ansvarlighed. I dag er vi knap 500 medarbejdere og 4.000 forhandlere, der altid går efter at vinde – men ikke for enhver pris.

Gem job

Danske Spil A/S
Publiceret: 20. august 2020

Arbejdssted

Location Brøndby

Job hos virksomheden