cBrain søger IT-driftsansvar­lig til vores hosting og cloud center


Vi oplever et stigende aktivitetsniveau hos kunder både i Danmark og internationalt og søger en erfaren IT-driftsansvarlig, der kan styrke vores IT-drift.

  • Ønsker du at arbejde i en international softwarevirksomhed, hvor dit arbejde er rettet mod at sikre høj oppetid og god IT-sikkerhed, både i Danmark og i udlandet?
  • Ønsker du kombinationen af at være teknisk udførende hovedparten af tiden samt teamleder for en kollega i vores IT-drift?
  • Er du venlig og serviceminded, så såvel kunder som kollegaer oplever at få en god betjening?
  • Har du solid erfaring med installation og vedligeholdelse af Microsoft SQL?
  • Er du skriftlig stærk, så du også formår at vedligeholde og udbygge vores Standard Operating Procedures samt ISO27001 og ISAE sikkerhedspolitikker?

Så har vi måske jobbet til dig.

Et kort indblik i din nye uge 

Som IT-driftsansvarlig har du ansvaret for vores serverdrift af hostede kunders cBrain applikationer, med tilhørende storage, netværk, backup og overvågning. Du bistår herudover med gennemgang og optimering af SQL-servere hos de kunder, som vi ikke har serverdrift for. Du er primær ansvarlig for applikationsovervågning og alarmhåndtering af vores kunders cBrain applikationer. Du sørger for at opdatere kunderettede IT-driftsdokumenter, som fx software- og hardwarekrav og Operations Handbook. Du udbygger og opdaterer vores Standard Operating Procedures og ISO27001 og ISAE sikkerhedspolitikker. 

Om afdelingen 

Technical Services & Support er den afdeling i cBrain der står for en lang række af opgaver af teknisk karakter og som også har ansvaret for supporten: P.t. er vi 10 medarbejdere i afdelingen, fordelt på support, drift og projekt teams. Afdelingen varetager projektopgaver som applikationsinstallation og -opgraderinger på kundeservere, varetager serverdrift, varetager cBrains interne support og den eksterne support, hvor kunder og kompetence centre kan henvende sig med forskellige former for incidents eller opgaver. 
Vi ønsker både at sikre, at vi overholder de aftalte SLA’er, giver kunden en optimal drift af løsningerne og støtte til deres brugere, samtidig med at vi har et super godt samarbejdsklima, både som kollegaer i afdelingen, til resten af cBrain og til vores kunder. 
Du kan læse mere om afdelingen her. 

Et gennemført on-boarding-forløb i en social virksomhed 

Vi sørger for et grundigt introduktionsforløb, og støtter op omkring en stejl læringskurve via cBrain University, cBrain Beginners Club, mentorordning og sidemandsoplæring. Vi lægger vægt på, at vi har det godt med hinanden, og derfor er miljøet også præget af sociale arrangementer. Så hvad enten du er til brætspil eller bordfodbold, vinsmagning, yoga, fester, løb, vinterbadning eller noget femte, så er der masser af plads til det. 

Er du klar til en udfordrende rejse sammen med os? 

Vi forestiller os en person med følgende baggrund: 

  • Du har solid Microsoft server og SQL driftserfaring. 
  • Du er god til mundtlig kommunikation og skriver et fejlfrit dansk. Herudover behersker du som minimum engelsk såvel mundtligt som skriftligt. 
  • Du har erfaring med eller kendskab til en eller flere af følgende teknologier: Internet Information Services, Task Scheduler, Group Policies, DNS, NTFS & SSL-certifikater. 
  • Du har arbejdet med IT-sikkerhedsstandarder som fx ISO27001 og ISAE. 
  • Du er vant til at dokumentere dit arbejde, samt udarbejde og vedligeholde Standard Operating Procedures. 

Som person har du god indlevelsesevne og almindelig omtanke for andre mennesker. Du er god til at skabe relationer internt og med vores kunder, og du vægter nysgerrighed og samarbejde højt. Selvom dit tekniske fundament er i orden, og du kan dit kram, skal du stadig have lyst til at lære nyt og udvikle dig – det er vigtigt, for at vinde respekt via din faglighed. Og så skal du kunne navigere i en hverdag, hvor der ikke altid er en facitliste på udfordringerne. Og så skal du egentlig bare have lyst til at samarbejde og deltage i vores sociale arrangementer.

Interesseret? 

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte Peter Kristensen, Chef for Technical Services & Support på 4058 1516. 

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser allerede i dag til job@cbrain.com. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende. 

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Gem job

cBrain A/S
Publiceret: 21. august 2020

Arbejdssted

Location København