Lead udvikler til Content Ma­na­ge­ment

Vil du være med til at sikre, at vores digitale redaktioner leverer værdi til kunderne?

Er du en erfaren, ansvarsbevidst, teknisk kompetent og bredt funderet softwareudvikler? Kan du coache og støtte mindre erfarne udviklere og udvise fagligt lederskab? Kan du se helheden og sætte retningen, og vil du være med til at sikre grundlaget for, at vores digitale redaktioner kan levere værdi til kunderne? Så er du måske vores nye kollega.

Schultz laver webløsninger, som benytter moderne udviklingsplatforme og -værktøjer, primært fra Microsoft-verdenen. Vi har valgt Scrum og Kanban som udviklingsmetode, og typisk er vores løsninger baseret på Microsoft .Net, ASP.NET, React, Solr, Docker og Microsoft SQL Server, krydret med andre teknologier. Vi arbejder med CI/CD, hvor vi kontinuerligt leverer værdi til vores kunder.

Om jobbet

Du får en vigtig rolle i vores content management-team, som er en del af vores udviklerteam i afdelingen for softwareprodukter og projekter.

Content management-teamet arbejder primært med interne systemer til høstning, forædling og konvertering af dokumenter, fx lovdokumenter i XML og PDF, lovguider, domme med mere.

Teamet har en nøglerolle i at sikre effektiv dokumentproduktion til vores online informationsprodukter, hvilket omfatter både at sikre stabil drift af redaktionssystemer, arbejde med dokumenthøstning fra eksterne kilder via RPA, samt nyudvikling af microservices og pipelines til forædling, konvertering og migrering af dokumenter og metadata. Inden for overskuelig fremtid skal der også arbejdes med udskiftning af legacy systemer, hvor du får en vigtig og ledende rolle.

Arbejdsopgaver

Som lead udvikler forventer vi, at du kan tage den faglige ledelse, coache og løfte mindre erfarne udviklere i teamet samt være med til at sætte retning for den teknologiske udvikling og kvalitet i vores løsninger.

Du er endvidere med til at analysere, designe og implementere løsninger med brug af den nyeste teknologi.

Når der er brug for det, tager du rollen som forretningsarkitekt, analyserer og dokumenterer processer, ser helheden og sikrer, at tværgående hensyn prioriteres og indarbejdes.

Om dig

Du har en relevant IT-faglig uddannelse og mindst 5 års erfaring. Derudover er følgende karakteristisk for dig:

  • Du kan tage ansvar og udvise fagligt lederskab
  • Du går op i principper for godt softwaredesign og tilstræber et højt kvalitetsniveau
  • Du har stærk teknisk viden, som du forstår at sætte i spil og dele med andre
  • Du coacher og lytter
  • Du kan nedbryde komplekse krav og formidle løsninger på en letforståelig måde

Du har gerne erfaring med Microsoft .NET, ASP.NET, C#, SQL Server og andre databaser, Azure cloud, Docker, React, XML/XSLT, RPA. Hvis du har erfaring med Solr og/eller ElasticSearch vil det også være en fordel.

Vi arbejder agilt og forventer, at du har erfaring med denne form for samarbejde.

Vi tilbyder

Schultz er en arbejdsplads med en fornuftig work-life balance og en høj medarbejdertilfredshed og arbejdsglæde. En nylig undersøgelse viser, at Schultz ligger langt over gennemsnittet for danske virksomheder, bl.a. på grund af en meget høj tilfredshed med ledelse, jobindhold og samarbejde med kolleger. Som medarbejder hos os får du:

  • Et job i en innovativ, vidensbaseret virksomhed i stærk udvikling.
  • Udfordrende og varierende opgaver.
  • En arbejdsplads med et højt fagligt niveau og masser af imødekommende og engagerede kollegaer, der omgås hinanden i en uformel tone, hvor vi til tider tager en frisk NERF-gun-kamp eller slapper af over bordfodboldbordet.
  • Vi vil lave fede løsninger til glade kunder, mens vi har det sjovt.
  • Fleksible arbejdstider.
  • Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub m.m.
  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station.

Vi er en arbejdsplads som beviser, at det kan være sjovt at bygge velfungerende software af høj kvalitet.

Vores lønpakke er konkurrencedygtig og den vil matche dine kvalifikationer.

Skal det være dig?

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingschef Ove Løvschal på telefon 40 53 73 46.

Vi behandler ansøgninger, i takt med at de kommer ind, og der afholdes samtaler løbende. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Lidt om Schultz

Schultz har 160 medarbejdere, som alle gør en forskel. Vi har udviklet os fra at være en stærk informations- og indholdsleverandør til nu også at være en markant it-leverandør, der udvikler løsninger til digitalisering af den offentlige sagsbehandling og administration.

Vi er markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT-understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med i dag mere end 700.000 brugere på vores løsninger.

Gem job

J. H. Schultz Information A/S
Publiceret: 14. september 2020

Arbejdssted

Location Valby

Job hos virksomheden