IT System Manager

Lad os starte ved begyndelsen. Vi laver møbler. Men vi er ikke et traditionelt møbelfirma. Vi er en designvirksomhed med fokus på kreativitet i alt, hvad vi laver. Vores team af prisbelønnede designere lægger hele deres sjæl i designet af vores unikke kollektioner, der er fyldt med personlighed og kærlighed.      

Når du besøger vores butikker vil vi forføre alle dine sanser med inspirerende installationer, bløde velour sofaer, cool mixtapes, økologisk kaffe og chokolade, vidunderlige dufte og selvfølgelig det bedste inden for New Scandinavian Design.      

Du finder vores inspirerende koncept butikker i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Holland, Belgien, Schweiz, Østrig og Frankrig. Og gennem vores webshop kan vi tilbyde levering til alle EU-lande. Vi er også glade for at have dygtige samarbejdspartnere over hele verden, der sælger udvalgte designs fra vores kollektion i deres flotte designbutikker. Og hver dag finder vi nye venner til B2B-listen.      

Bolia.com er en international og ambitiøs virksomhed i kraftig udvikling, og vi forsøger konstant at udvikle vores organisation til at kunne følge med denne flotte vækst. Derfor søger vi nu en dynamisk og engageret IT System Manager i en nyoprettet stilling. Stillingen er placeret på vores internationale hovedkontor i Aarhus.

Dine udfordringer:

Hos Bolia laver vi banebrydende og innovative IT-løsninger som bruges til at skabe gode oplevelser for vores kunder og vores oplevelsesbutikker. Bolia digitaliseres i stigende grad, hvilket kræver IT-løsninger der kører 24/7 året rundt. Det skal ske med optimal performance for at sikre absolut højeste kommercielle output. Bolia kører med en høj grad af outsourcing og med strategisk fokus på cloud løsninger. Således er alle vitale serversystemer placeret eksternt hos samarbejdspartnere.

For at styrke vores IT-afdeling og sikre optimal leverance og performance fra vores eksterne samarbejdspartnere, søger vi en ny kollega til IT-driftsopgaver samt servicering af vores brugere, herunder 2nd og 3rd level support på Bolias kerne IT-systemer.

Hovedopgaverne vil være:

  • Daglig drift af Bolias IT-landskab, herunder IT-systemadministration og fortsat udvikling af IT-platformen.
  • Design og vedligeholdelse af hosting og server arkitektur, herunder Azure services, i tæt samarbejde med eksterne partnere.
  • Optimere og vedligeholdelse af systemmonitorering på vitale systemer, processer og jobs.
  • Facilitere nedlukning af legacy IT-systemer i takt med udrulning af ny IT-platform.
  • Leverandørhåndtering og opfølgning på projektleverancer.
  • I samarbejde med Bolias IT Support Manager at løse IT-supportopgaver på tværs af områder og afdelinger.

Bolias IT-landskab er under heftig udvikling og du får mulighed for at sætte dit aftryk på dette fra første dag.

Du vil referere til Bolia IT Director og være en nøgleperson på hovedkontoret og i forhold til Bolias butikker. Du indgår, som den gode team player du er, i Bolias IT-afdeling som p.t. består af to IT-arkitekter, en IT support manager og en håndfuld IT-studentermedhjælpere der yder support i aftentimerne og weekender primært til Bolia-butikkerne.

I tæt samarbejde med IT support manager, sørger I sammen for at Bolia drives effektivt, med høj oppetid og højeste serviceniveau i forhold til slutbrugerne.

Forventninger til dig

Du har solid erfaring med IT-drift og support på højeste serviceniveau, hvor hurtig reaktions- og løsningstid prioriteres højt.

Det er en fordel hvis du har erfaring med AD-brugerstyring, Office 365, MS Teams, Dynamics AX 2009, Microsoft CRM og Azure. Erfaring med Dynamics 365 er ligeledes en fordel, da Bolia er i gang med at implementere dette system som en del af en ny IT-platform.

Du har god erfaring med at samarbejde med og styre eksterne partnere, som vil være din forlængede arm i Bolias IT-setup.

Du forstår fordelene ved et godt teamwork i afdelingen, hvor du med input og hjælp fra dine kolleger i fællesskab lykkes med at løse 2nd og 3rd level supportopgaver – og samtidig også kan give en hånd med ved 1st level-opgaver.

Du er selvkørende og kan bevare overblikket, men har samtidig sans for detaljen og er ikke bange for at tage del i alle typer opgaver.

Du er positiv, resultatorienteret, struktureret og dynamisk; og gennem din personlighed, engagement og planlægning opnår du dine mål.

Du evner at motivere og kan kommunikere klart og engagerende med alle - i og udenfor organisationen.

Du taler og skriver engelsk på højt niveau.

Du tilbydes:

  • En spændende og udfordrende ansættelse i en international innovativ virksomhed.
  • Dygtige og kompetente kolleger samt en virksomhed med positive værdier.
  • En opgave med et stort ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling.
  • En virksomhed med sunde værdier og stort socialt engagement.

Yderligere information:

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende, og vi går efter tiltrædelse hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte IT Director Adam Svendsen på tlf. 40 18 93 07.

Yderligere information omkring Bolia findes www.bolia.com

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt. Vi ser frem til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist: 27.9.2020.

Gem job

Bolia A/S
Publiceret: 31. august 2020

Arbejdssted

Location Aarhus