Dygtig retail-konsulent til levering af bran­che­før­en­de IT-løsning

 

Har du solid erfaring inden for detailbranchen som ERP- eller forretningskonsulent? Har du erfaring med fysisk hardware? Ønsker du at arbejde i en virksomhed, der vækster og hvor der er højt til loftet? Et sted hvor din indsats gør en direkte forskel for kunder og kolleger? Kan du lide en varieret hverdag, hvor du har ansvar for egne opgaver og samtidig indgår i store og små projekter for nationale og internationale kunder? Hvis ja, kan det være at du er vores nye kollega.

Stillingen i hovedtræk

  • Projektdeltagelse
  • Implementering
  • Undervisning
  • Rådgivning og løsningsdesign
  • 3rd level support til kollegaer

Du bliver en del af vores dygtige leverance-team, som både betjener vores danske og udenlandske kunder. Du får en stor kundekontaktflade og bliver virksomhedens ansigt udadtil. Det er vigtigt at du både kan tage ejerskab og selvstændigt drive projektfremgang. Samtidig formår du at være bindeled mellem organisationen og vores kunder for at opnå den bedste løsning – hver gang.

Dine vigtigste opgaver/ansvarsområder

Rådgive kunder i retail-segmentet omkring muligheder, funktioner, processer samt best practice. Derudover kommer du til at drive og deltage i implementeringsprojekter med fokus på forretningssparring, brugerundervisning og den gode kundeoplevelse. Der vil være stor bredde i arbejdsopgaverne, hvor du vil blive udfordret både på dine faglige og kommunikative evner. Du vil desuden komme til aktivt at deltage i sparring og vidensdeling med kolleger – hvilket vi er stolte af at være gode til.

Dine kvalifikationer

  • Du har en videregående uddannelse med vægt på forståelse af virksomhedsdrift, processer og IT-understøttelse i virksomheder
  • Stærke kommunikative egenskaber og kan tale med interessenter på alle niveauer
  • Erfaring med at drive projekter og sikre, at leverancer leveres inden for de aftalte rammer
  • Du er kunde- og løsningsorienteret
  • God forretningsprocesforståelse – gerne inden for retail- og entertainment-segmenterne
  • God til at koordinere arbejdsopgaver med såvel kollegaer, som selvstændigt
  • Mødestabil, serviceminded og glad for nye udfordringer
  • Behersker engelsk i skrift og tale
  • Minimum kørekort B. Egen bil er dog ikke nødvendigt.

NaviPartner tilbyder

  • Et afvekslende job med forskelligartede opgaver og mulighed for ansvar
  • En virksomhed med højt til loftet, der anerkender dine præstationer og bidrager til din videre udvikling
  • Et job, hvor du bliver en vigtig del af kundernes og virksomhedens succes
  • Forplejningspakke med mad, drikke og snacks
  • Pensionsordning med helbredsforsikring
  • Løn efter kvalifikationer
  • Et sundt, socialt miljø med arrangementer, som tiltrækker ikke bare nuværende, men også tidligere kolleger
  • Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi et udfordrende og fleksibelt job i et dynamisk team, kendetegnet ved en uformel og glad omgangstone.

Kort om NaviPartner

NaviPartner er en innovativ virksomhed, der har succes med at levere integrerede IT-løsninger til detailhandel, e-handel og attraktioner til kunder i Danmark og udlandet. Vi er resultatorienterede og sætter en ære i at levere gode løsninger til vores kunder. Vores kunder tæller Bog & idé, Sport24, Spejdersport, flere offentlige kulturinstitutioner, forlystelsesparker samt en række andre kendte virksomheder. Vi er en velrenommeret virksomhed med en positiv profilering i markedet og tæller mere end 100 dygtige kollegaer.

Din ansøgning

Send din ansøgning snarest muligt til Anna Garver Pedersen via "Søg jobbet her".

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Har du spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Niels Monsen på nimo@navipartner.dk.

OBS: Anfør venligst i emnefeltet, at det er jobbet som retail-konsulent, du søger.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Gem job

NaviPartner
Publiceret: 15. september 2020

Arbejdssted

Location København