Stu­den­ter­med­hjæl­per til Service Desk i Knowledge Cube

Er du serviceminded og god til kundekontakt, og har du lyst til at få indsigt i den daglige drift i en IT-virksomhed, så er du måske den nye supporter vi søger til vores Application Management-team. Som studentermedhjælper forventer vi, at du kan være hos os i gennemsnit 10-15 timer pr. uge med mulighed for fleksibilitet omkring eksamensperioder (svarende til 1-2 gange pr uge), hvor du bliver en vigtig og integreret del af teamet på lige vilkår med vores øvrige ansatte.

Hvorfor Knowledge Cube?

Vi tror på at medarbejdere, der er drevet af høj kompetence og personlig udvikling bliver en succes i Knowledge Cube – og vi har selvsagt kun en interesse i at bidrage til at du udvikler dig yderligere i din ansættelse hos os. Det gør vi bl.a. ved at have fokus på blended learning, med udvikling på kundeprojekter, kontinuerlig sparring og feedback på performance og trivsel, i form af løbende check-ins med din Team Manager. Selvom det faglige er vigtigt, så er det lige så vigtigt at du trives socialt. Vi lægger os derfor i selen for at skabe sociale arrangementer for enhver smag, og som du selv kan være med til at påvirke. Fx har vi løbeklub, ”Fifa-fredage”, brætspilsaftener, krebsegilde, Company Dinners og meget mere. Når du trænger til en pause fra sociale arrangementer, og spændende projekter, så ligger Ismejeriet i stuen af vores bygning – og de har med garanti masser af lækkerier for enhver smag, som kan give dig ny energi og gode ideer!

Hvad vil du bidrage med?

Som supporter i Service Desk vil du blive en del af team Application Management, som varetager driften på alle vores løsninger. Her vil du få en stor indsigt i, hvordan en IT-virksomhed fungerer, samt hvilke krav kunderne stiller til vores løsninger. Udover Service Desk, beskæftiger teamet sig med intern IT, kundevendte driftsrapporter, releases på løsninger, test på løsninger, mindre koderettelser og meget mere. Der er mulighed for at tage del i de forskellige opgaver som teamet skal løse, og dermed opnå mere ansvar i takt med du udvikler dig fagligt.

Service Desk beskæftiger sig primært med henvendelser på et køreprøvebookingsystem, som anvendes af elever, kørelærere og køreprøvesagkyndige til online booking af køreprøver men du vil også kunne yde support på KC´s andre kundevendte løsninger. Service Desk er en vigtig og forretningskritisk del af vores daglige drift, hvor vi som et led i vores løsninger, yder support til brugere. Opgaverne består af 1. level support med kundekontakt, samt teknisk support på skriftlige henvendelser via ITSM-portalen FogBugz. I takt med din udvikling, vil du på sigt også kunne indgå i vores 2. level support samt vores kundeprojekter, hvis du har interesse i dette.

Hvem er du?

For at blive en succes i jobbet er det afgørende at du kommer med en grundlæggende viden om softwareudvikling og tilhørende værktøjer, og du har lyst til at udvikle dig indenfor faget. Du har en udpræget can-do attitude og du er ikke bange for at tillære dig ny viden Vi forestiller os derfor at du er i gang med en bachelor el. lignende på fx ITU, DTU, KU eller lignende da vi gerne vil beholde og udvikle dig på sigt.

Som person er du:

  • Serviceminded, og bidrager til at brugerne får en god oplevelse når de henvender sig til KC Service Desk
  • Stabil og engageret i dit job
  • Rolig og formår at holde hovedet koldt
  • Selvstændig og kan prioritere dine arbejdsopgaver
  • Ansvarsfuld og målorienteret ift. dine arbejdsopgaver

Kan du se dig selv i jobbet?

Så hører vi meget gerne fra dig!

Din ansøgning bedes sendes til hr@knowledgecube.net. Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Tech Lead/Team Manager Peter Klug Wiwel på pkw@knowledgecube.net.

Knowledge Cube har pt. 50 ansatte, og vores kontor ligger centralt i København tæt på flere metrostationer og anden offentlig transport.

Gem job

Knowledge Cube A/S
Publiceret: 16. september 2020

Arbejdssted

Location København S