Dygtig sy­stemad­mi­ni­stra­tor til drift af bran­che­før­en­de IT-løsning

Har du solid erfaring som systemadministrator? Ønsker du at arbejde i en virksomhed, der vækster og hvor der er højt til loftet? Et sted hvor din indsats gør en direkte forskel for kunder og kollegaer? Kan du lide en varieret hverdag, hvor du har ansvar for egne opgaver og samtidig indgår i store og små projekter? Hvis ja, kan det være at du er vores nye kollega.

Du bliver en del af et team på 3 medarbejdere, hvis samlede opgaver dækker drift og udvikling af IT-løsninger og infrastruktur samt at understøtte og indkøbe IT-værktøjer til et voksende antal brugere.

Dit primære arbejde bliver, sammen med afdelingens to andre IT-administrator, at sørge for stabil drift af vores driftsmiljø, bestående af 3-400 servere, hvoraf langt de fleste er virtualiserede. Kerneproduktet hos NaviPartner er baseret på Dynamics 365 Business Central, men ofte inkluderer dette også integrationer såsom BI, webshops m.m..

Som systemadministrator hos NaviPartner vil din dagligdag foregå på kontoret i København. Dine arbejdsopgaver vil således typisk ligge inden for Dynamics 365 BC, MS SQL, Azure services, Office365 og System Center Suite.

Til stillingen knytter sig desuden en række vedligeholdende opgaver inden for Active Directory, Windows server platform og Hyper-V samt diverse infrastruktur-arbejde.

Du vil på sigt skulle indgå i aflønnet vagtordning.

Dine kvalifikationer:

  • Du er systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst i opgaveløsning samt forstår vigtigheden af overholdelse af aftaler og deadlines
  • Du demonstrerer en proaktiv approach og er direkte og vedholdende, når ideer skal formuleres, udveksles og afprøves for derigennem at kunne nå til løsning på problemer og for at sikre opnåelse af mål
  • Du har forståelse for at arbejde i teams og trives med dette
  • Du har lyst til – på eget initiativ – at udvikle dig fagligt, og er i stand til hurtigt at sætte dig ind i nye teknologier
  • Du er i stand til at strukturere din egen arbejdsdag
  • Du tager ansvar for dine opgaver og er klar på at tage dialogen direkte med kunden
  • Mødestabil, serviceminded og glad for nye udfordringer
  • Behersker engelsk i skrift og tale
  • Minimum kørekort B. Egen bil er dog ikke nødvendigt.

Nødvendige kompetencer

  • Windows server OS
  • Active Directory
  • Hyper-V
  • PowerShell scripting/automation

Yderligere kompetencer

  • System Center Suite
  • Azure services
  • Office365
  • Dynamics365 BC
  • MS SQL
  • God forståelse af netværk / routning

Derudover forstiller vi os, at du har en længere IT-teknisk uddannelse eller tilsvarende praktisk erfaring og har deltaget i relevante kurser og i øvrigt generelt prioriterer hele tiden at være på højde med IT-udviklingen.

NaviPartner tilbyder

  • Et afvekslende job med forskelligartede opgaver og mulighed for ansvar
  • En virksomhed med højt til loftet, der anerkender dine præstationer og bidrager til din videre udvikling
  • Et job, hvor du bliver en vigtig del af kundernes og virksomhedens succes
  • Forplejningspakke med mad, drikke og snacks
  • Pensionsordning med helbredsforsikring
  • Løn efter kvalifikationer
  • Et sundt, socialt miljø med arrangementer, som tiltrækker ikke bare nuværende, men også tidligere kolleger
  • Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi et udfordrende og fleksibelt job i et dynamisk team, kendetegnet ved en uformel og glad omgangstone.

Kort om NaviPartner

NaviPartner er en innovativ virksomhed, der har succes med at levere integrerede IT-løsninger til detailhandel, e-handel og attraktioner til kunder i Danmark og udlandet. Vi er resultatorienterede og sætter en ære i at levere gode løsninger til vores kunder. Vores kunder tæller Bog & idé, Sport24, Spejdersport, flere offentlige kulturinstitutioner, forlystelsesparker samt en række andre kendte virksomheder. Vi er en velrenommeret virksomhed med en positiv profilering i markedet og tæller mere end 100 dygtige kollegaer.

Din ansøgning

Send din ansøgning snarest muligt til Anna Garver Pedersen via "Søg jobbet her".

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Har du spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Niels Monsen på nimo@navipartner.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Gem job

NaviPartner
Publiceret: 26. oktober 2020

Arbejdssted

Location København