Dynamics BC-Konsulent med udpræget kun­deple­je-gen


Brænder du for langvarige kunderelationer, hvor du kan anvende dine konsulentfærdigheder og erfaring indenfor NAV/BC? Og vil du være på en arbejdsplads, hvor der også er plads til det hele menneske?

Så er du vores nye kollega i Customer Operations, Dynamics Business Central - Så scroll endelig videre! 

Customer Operations er en af hjørnestenene i Columbus’ ambition om at være det bedste sted at være kunde, hvor en af vores mange initiativer er at arbejde proaktivt med 3-8-10’er adfærd, som er forankret i vores kundeorienterede adfærd og kultur. Derfor er Customer Operations, Business Central heller ikke blot support. Vi tager vores kunder med på en livslang rejse, en rejse hvor vi rådgiver dem til at udvikle deres forretning, så de er klar til de udfordringer og forandringer, der venter forude.

Din rolle i Customer Operations, Business Central

Som Dynamics BC-konsulent får du 24 kolleger i BC afdelingen, her i blandt dine primære kolleger i BC Customer Operations med reference til Bo Damgaard Vestner, leder for teamet. Sammen med dine andre erfarne kolleger i Customer Operations teamet har du ansvar for langvarige kunderelationer. Dette igennem værdiskabende NAV- og BC løsninger i den daglige support og drift af danske og internationale kunder onsite og/eller remote.

Hvis du allerede var en del af vores Customer Operations team i rollen som Dynamics BC-konsulent..

Så ville du i løbet af den seneste uge bl.a. have anvendt dine konsulentfærdigheder og erfaring indenfor NAV og Business Central til at sikre høj kvalitet, hurtig responstid og professionel forretningsudvikling ved at:

  • Rådgive og hjælpe kunder med deres udfordringer i dagligdagen vedrørende deres Business Central løsning, primært bestående af 2. og 3. level support.
  • Planlægge opgaver og agere tovholder for kunden samt afstemme forventninger
  • Hjælpe kunden med at forankre og implementere nye procedurer i deres virksomhed.
  • Deltage i undervisning og træning ude hos kunden ved hjælp af dine præsentationsfærdigheder
  • Støtte kunden i optimering af interne forretningsprocesser
  • Følge eksisterende strukturer og procedurer relateret til kundeservice
  • Hjælpe vores kunder med at opnå en høj kundetilfredshed hos deres kunder
  • Have et tæt samarbejde med projektteamet i Columbus
  • Samarbejde med infrastruktur teamet i Columbus og hos kunden
  • Samarbejde med salg i forbindelse med nye muligheder for kunden, eksempelvis tillægsløsninger og opgraderinger

Værdierne som ”Columbian”

Vi har mange jern i ilden, men dét betyder ikke, at du er på  farten hele tiden, da vi er super gode til at arbejde sammen med vores kunder både on-site og remote, og lægger vægt på kundernes økonomi samt miljøet og ikke mindst, tiden med vores familier højt. Hos os ér der plads til dig med din familie, så dit arbejde og privatliv kan hænge sammen. Så trives vi nemlig alle bedst.- det er en del af vores værdier, som en ”Columbian”. #Brain,Heart&Guts som vi siger i Columbus.

Vil du med på holdet?

Hvis du også brænder for livslange kunderelationer og skønne kolleger til fed sparring om, hvordan vi holder os på beatet når det kommer til kundeorienteret kultur og adfærd, så er vi mere end 2.000 globale kolleger med Brain, Heart & Guts, der bare venter på dig.

Hos os behøver du ikke sende motiverede ansøgninger og besvare lange spørgeskemaer. Den tid er forbi. Ansøg ved at uploade dit CV eller via din LinkedIn. Vi indkalder til samtaler løbende og gør vores bedste for at give dig en hurtig tilbagemelding.

Har du spørgsmål til stillingen? Så ræk endelig ud til os her via chat-funktionen, hvor vi med glæde vil besvare dine spørgsmål.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Gem job

Columbus A/S
Publiceret: 25. september 2020

Arbejdssted

Location Aarhus eller Ballerup