Konsulent til Unik Bolig


HJÆLP – vi har travlt hos Unik og søger derfor nye konsulenter til vores dygtige Bolig Team i København.

Vi tilbyder dig at blive en del af et team på 90 medarbejdere, som beskæftiger sig med Software til ejendomsadministration.

Hvad forventer vi af dig

Du har en solid erfaring og gerne uddannelse inden for ejendomsadministration. Eller du er uddannet inden for IT og forretningsudvikling, og har arbejdet med ejendomsadministration. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med Unik Bolig.

Vi lægger vægt på, at du har god forståelse for IT og mennesker, kan forklare tekniske løsninger på en lettilgængelig måde og har et stort overblik. Du har lyst til at arbejde sammen med en bred vifte af kunder og kolleger.

Vi skaber unikke softwareprodukter

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder med bolig- og ejendomsadministration – og på advokatkontorer. I et tæt samarbejde med vores kunder har vi gennem 30 år udviklet fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

En del af vores succes handler selvfølgelig også om, at vi har vanvittigt dygtige og engagerede medarbejdere. Vil du være med i vores hverdag og bidrage til de unikke kompetencer, vi har? Vil du udvikle din faglighed? Vil du have en arbejdsplads, du kan være stolt af? Så lad os høre fra dig. 

Hvad kommer du til at lave?

Som konsulent i Team Bolig arbejder du en stor del af tiden ude hos vores kunder.

Du vil få ansvaret for implementering af vores administrations- og økonomisystem og det er derfor vigtigt at du har forudsætningerne til at kunne sætte dig ind i kundens forretning og brugernes forudsætninger. 

Du vil også komme til at arbejde sammen med kunderne om udvikling af deres forretning på IT-området, holde kurser, yde driftsstøtte, implementere ekstra moduler og gennemføre efteruddannelse af brugerne. 

Jobbet er selvstændigt og du har et stort back-office beredskab, at trække på.

Som konsulent er du i konstant udvikling og lærer hele tiden nyt. 

Da vores kunder er fordelt over hele Danmark, må du påregne at der vil være nogen rejseaktivitet.

Bliv en del af noget unikt

Unik har vi en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selvstændighed.

En af Danmarks bedste arbejdspladser

Bag vores software står 170 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger.

Great Place to Work har kåret os som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Som medarbejder hos os, bliver du en del af noget unikt, med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse, der føler en fælles stolthed over arbejdspladsen


Vi kender din softwaredag

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder inden for bolig- og ejendomsadministration samt advokatkontorer.
Bag vores software står 170 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger. Vi har udviklet innovativ branchesoftware i mere end 30 år – gennem tætte og tillidsfulde samarbejder. Det ruster os til at skabe fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

Spørgsmål om jobbet kontakt

Lene Fredborg 
Teamleder
lfr@unik.dk
39 75 04 19

Gem job

Unik System Design A/S
Publiceret: 7. oktober 2020

Arbejdssted

Location København