Ad­vo­kat­fir­ma søger en IT-ansvarlig til drifts- og di­gi­ta­li­se­rings­op­ga­ver


Mazanti er et større erhvervsretligt advokatfirma

Du vil primært blive knyttet til vores kontor i København, hvorfra du skal være med til at understøtte digitaliseringsprocesser i hele virksomheden, samt være ansvarlig for den daglige IT-drift sammen med vores eksterne leverandør.

Vi tilbyder et attraktivt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer, og du skal arbejde i et mindre team bestående af en deltids IT-supporter og dig selv. Derudover vil du have et tæt samarbejde med vores eksterne leverandør, der har on-site dage hos os. Desuden har vi IT-superbrugere både i København og Odense.

IT-afdelingen servicerer firmaets 125 medarbejdere fordelt i København og Odense, og der må derfor forventes 3-4 rejsedage om måneden til Odense.

Du vil skulle drive IT-afdelingen, så huset oplever en kompetent og hurtig IT-service, og samtidig skal du være med til at sikre, at vi udvikler os effektivt inden for digitalisering. Du er selv med til at sætte dagsordenen for, hvad der skal til, for at det lykkes. Du arbejder med reference til vores COO og som en aktiv del af virksomhedens IT-udvalg.

Typiske drifts- og infrastrukturopgaver

  • Installere og opsætte hardware
  • Administration af hardware og licenser m.v.
  • Håndtere Microsoft cloudbaserede miljøer
  • Varetagelse af samspil og opgaver ift. eksterne leverandører, superbruger- og undervisningsopgaver samt afprøvning og vurdering af legal tech-løsninger
  • Generel IT-support til slutbrugere i samarbejde med ekstern leverandør
  • Rådgivning af organisationen i forbindelse med IT-implementeringsprojekter

Du er passioneret omkring supportarbejde, kan sætte struktur på IT-området og kan samtidig tænke innovativt ift. digitalisering. Det er en fordel, at du har erfaring med at drive IT-projekter. Vi forventer, at du kan bidrage med såvel teknisk indsigt, forretningsforståelse og innovation, samt hands-on kompetencer i den daglige drift.

Den foretrukne kandidat:

  • Har en bred teknisk forståelse og kan lære fra sig
  • Har erfaring med daglig IT-support og leverer et højt serviceniveau
  • Har erfaring med at drive mindre IT-projekter
  • Arbejder selvstændigt, målrettet og er samtidig løsningsorienteret og nysgerrig i tilgangen til opgaver og nye ansvarsområder
  • Formår klar kommunikation både i skrift og tale

Af hardware og applikationer bruger vi Apple/Microsoft, MS/Office 365, Unik Advosys og Bella konkursportal og hardware såsom; diktafoner, telefoner, videoudstyr m.v.

Vi tilbyder en udfordrende og afvekslende hverdag, hvor du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Vi tilbyder en stilling, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på jobbet, gode ansættelsesvilkår, muligheder for faglig og personlig udvikling samt personalegoder som sundhedsforsikring, frokostordning m.m.

Ansøgning og kontakt

Er du interesseret i stillingen, så send dit CV og andre relevante bilag til job@mazanti.dk. Vi afholder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores COO, Thomas Bitsch Jørgensen på +45 3319 3761 eller thj@mazanti.dk.

Hos Mazanti har og ønsker vi en mangfoldig medarbejdersammensætning.

Gem job

Mazanti-Andersen Korsø Jensen
Publiceret: 15. oktober 2020

Arbejdssted

Location København