System­spe­ci­a­list til Bravida i Brøndby


Som vores nye Systemspecialist bliver du en del af Bravidas centrale udviklingsenhed og tilbydes en bred rolle i en virksomhed med høje ambitioner for vores digitale platforme.

Om Bravida og Digital Development

Bravida er Nordens førende leverandør af installations- og serviceydelser med knap 12.000 medarbejdere, heraf omkring 2.000 i Danmark. Bravida leverer løsninger indenfor bl.a. el, VVS, ventilation, teknisk ejendomsdrift og meget mere. Du vil være med til at drive digitaliseringen og støtte den daglige drift af systemet ”Handyman”, der er centralt for hele Bravidas servicevirksomhed. Serviceforretningen hjælper overordnet med eftersyn og vedligeholdelse af bygninger, herunder fx el- eller sikkerhedsinstallationer og vedligeholdelse af ventilationsanlæg.

Som vores nye Systemspecialist bliver du en del af afdelingen Digital Development, som samtidig er et satsningsområde i udvikling og vækst. Afdelingen er koblet til hovedkontoret i Stockholm, men du vil arbejde fra det danske hovedkontor i Brøndby. I dag består teamet af 3 personer.

Du vil være med til at drive vores digitalisering og støtte den daglige drift.

Digital Development beskæftiger sig blandt andet med udviklingen og driften af den mobile platform ”Handyman”. Dette er et servicesystem til vores Field Services og anvendes af flere tusind kolleger. Dine kommende kolleger er erfarne systemspecialister og med deres sparring og hjælp, vil du løse følgende opgaver:

  • Agere teknisk specialist ifm. integrationer, dataudtræk eller opstilling af rapporter. Her vil du fx have til opgave at sikre stabile integrationer til og fra Handyman, og lave fejlsøgning i integrationsflow.
  • Være ansvarlig for processer vedrørende datakvalitet, masterdata samt integrationen med eksterne systemer. Den data du vil arbejde med, kan fx være løndata, ordredata og materialedata. Arbejdet vil fx involvere indlæsning af stamdatafiler og kontrol af grunddata.
  • Drive udviklingen og forvaltningen af systemløsningen, som kan omfatte beskrivelse af ny ønsket funktionalitet (sammen med brugerne af systemet) og sikring af leverance fra systemleverandør (GSGroup) og efterfølgende test.
  • Sikre dokumentation af opsætning, systemprocesser og uddannelsesmateriale.
  • Koordinere aktiviteter med vores systemleverandør, som står for udvikling og design samt fejlrettelser. Her vil du have til opgave at beskrive et ønsket design og herefter vil du bistå med at teste det nye design via fx flow- og integrationstest.

Din primære kontakt vil være med vores udviklingsfunktion og superbrugere i organisationen vedrørende f.eks. driftsspørgsmål og forundersøgelser. I tillæg også fungere som 3rd line support ved henvendelser som 1st og 2nd line support ikke har kunne løse.

Vi tilbyder dig:

  • En arbejdsplads med stort fokus på digitalisering. Det vil sige, at du kommer til at arbejde i et prioriteret forretningsområde.
  • En nyoprettet stilling som du naturligt selv vil være med til at præge.
  • At blive en del af en international virksomhed med udviklingsmuligheder både inden og uden for Danmark på sigt. Vi har et åbent miljø, hvor afstanden mellem afdelingerne er kort, og hvor du hurtigt vil skabe et netværk til flere led i organisationen.
  • En høj grad af selvbestemmelse og frihed i arbejdet.
  • En forretningsorienteret rolle hvor, du bruger din tekniske kunnen til at sætte dig ind i vores komplekse systemstruktur og din forretningsforståelse til at få tilpasset systemet bedst muligt til forretningens behov.
  • At lægge et stort engagement i din introduktion, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes i rollen.

Dette søger vi:

Vi forestiller os, at du har en IT-relateret uddannelse. Det kan f.eks. være som civiløkonom, systemtekniker eller datamatiker.

For at blive en succes i rollen er det vigtigt, at du tidligere har varetaget en stilling med fokus på IT-systemer. Det kan f.eks. være som systemadministrator, systemspecialist, systemudvikler eller applikationscontroller. Er din erfaring opnået fra en servicevirksomhed eller har du erfaring med Field Service systemer, er det et ekstra plus.

Som person er du lærenem, initiativrig og har en naturlig struktureret tilgang til dine opgaver. Din struktur hjælper dig til at holde overblik, så du formår at håndtere og prioritere mange opgaver samtidigt. Det er vigtigt, at du er god til både teamwork og kommunikation, da du vil have en bred kontaktflade og skal samarbejde med andre specialister, brugere og eksterne konsulenter både inden og uden for Danmarks grænser.

Praktisk information:

Der er tale om en fastansættelse på fuldtid.

Løn efter kvalifikationer, attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Bravida samarbejder med StudentConsulting i rekrutteringsprocessen. Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent Lisa Pallis på + 45 60437810 eller lisa.egelund.pallis@studentconsulting.com.

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning snarest muligt. Vi ser frem til at høre fra dig.

Gem job

StudentConsulting Danmark ApS
Publiceret: 27. november 2020

Arbejdssted

Location