Incident Manager


Sidste år leverede Danske Spil et overskud på 2,8 milliarder kr. til staten. Og knap halvdelen af pengene gik direkte til udlodningsmidlerne. På den måde bliver Danske Spils overskud til samfundets overskud. Udlodningsmidlerne er nemlig samfundets overskud til foreningsliv, kultur og idræt. Men på et stærkt konkurrencepræget marked ville det ikke kunne lade sig gøre uden medarbejdere med mentalt overskud. Og lige nu søger vi en Incident Manager, der vil være med på holdet.

Et Incident Management team i et komplekst multisourcing setup

Hovedansvarsområdet i Incident Management er håndtering af incidents, og vi har fokus på at indkommende incidents bliver håndteret grundigt og sikkert i samarbejde med relevante leverandører og interne teams. Incident Management teamet er placeret i Danske Spils IT-afdeling, og vi er et dedikeret hold kombineret af 8 Incident Managers og 4 studentermedhjælpere.

Dig og dine opgaver

Som Incident Manager kommer du primært til at skulle arbejde med at håndtere indkommende incidents. Derfor er det vigtigt for os, at du er grundig og god til at følge op. Du skal i ansøgningen lægge vægt på, hvordan du kan kombinere dét at være grundig med at skulle reagere hurtigt i en hektisk situation. Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er en stærk kommunikatør på både dansk og engelsk i tale og skrift, da du skal kunne tage stafetten i pressede situationer og styre kommunikationen til de forskellige afdelinger og teams i Danske Spil samt til eksterne leverandører.
  • Har mindst 3 års relevant erfaring inden for området.
  • Har en god teknisk forståelse. 
  • Har styr på deadlines og holder både dig og dine samarbejdspartnere oppe på disse.

I Incident Management er det vigtigt, at du er hurtig til at reagere og klar til at forfølge vores incidents, når de opstår. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Håndtering af incidents, herunder oprettelse af sager og eskalering til relevante leverandører. Det kan for eksempel være at vores Lotto- eller Oddset-app ikke virker.
  • At påtage dig ansvaret for større og mindre hændelser og drive dem til vellykkede løsninger.
  • Kommunikation vedrørende nedbrud til interne interessenter og til vores kunder.

I Incident Management arbejder vi med håndtering af incidents og overvågning af vores IT-systemer 24/7/365. Du vil derfor indgå i en fast vagtplan med resten af teamet, hvor du både kommer til at arbejde dag, aften og nat.

Vil du gøre karriere hos os?

Så send os straks din ansøgning og CV via “Søg jobbet her”-knappen. Deadline for at søge stillingen er den 29. november 2020. Vi holder samtaler løbende. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Mikkel Wiil på tlf. 2851 9499. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Sarah Kirstine Andersen på tlf. 5127 8767 eller på skan@danskespil.dk. 

Gem job

Danske Spil A/S
Publiceret: 4. november 2020

Arbejdssted

Location Brøndby