Ser­vi­ce­min­ded IT-supporter til service desk


Brænder du for at øge dine kollegers værdi af it-systemer i en international virksomhed i vækst? Kan du håndtere og udbygge den gode relation? Og trives du i et livlig miljø? Så har vi jobbet til dig.

Du supporterer kolleger i hele verden

Som it-supporter har du en bred kontaktflade med dine Systematic-kolleger verden over, når de har brug for hjælp og rådgivning til deres it-systemer såsom computer, telefoni og applikationssupport. Med andre ord er det dig, dine kolleger kontakter for at få den maksimale værdi af deres systemer. Det er din fornemste opgave at sætte dig ind i dine kollegers situation og bruge dit servicegen til effektivt at hjælpe dem videre. De indkomne opgaver fra dine kolleger er varierende og uforudsigelige, og to dage er aldrig ens. Dagligdagen kører i et højt tempo, hvor du prioriterer i de indkomne opgaver og løbende sætter flueben ved opgaverne efterhånden, som du løser dem. Du kan se frem til en hverdag, hvor du hver dag skaber resultater og værdi for dine kolleger. Du bliver en del af vores interne it-afdeling, hvor du får 20 fagligt dygtige kolleger, fordelt mellem et service desk-, infrastruktur- og udviklingsteam.

Du vil blandt andet kaste dig over disse opgaver:

  • 1st line support for Systematics medarbejdere verden over
  • Informere og kommunikere til brugere
  • Afhjælpe tekniske it-problemer og applikationssupport
  • Modtage, registrere og visitere sager til det rette team
  • Udføre beskrevne procedurer præcist

Projektansættelsen er til en start tre måneder med mulighed for forlængelse. Derudover er vi en it-virksomhed i høj vækst, hvorfor ansættelsen kan give adgang til andre spændende muligheder indenfor en verden af it.

Bliv udfordret i en dynamisk it-virksomhed

Ved Systematic er vi fokuseret på at gøre alting bedre og har en passion for at lave de stærkeste løsninger til vores kunder. Derfor arbejder vi med CMMI og de bedste aspekter af Lean, Scrum og ITIL. Vi udfordrer hinanden, vores arbejdsprocesser og teknologier, så vi altid er på forkant med udviklingen. Det betyder for dig som it-supporter, at du har indflydelse på dit daglige arbejde og frihed til at træffe beslutninger fra dag ét. Du bliver en del af en udfordrende hverdag, hvor tæt samarbejde er i højsædet for at sikre, at vi gør en forskel for den verden, vi lever i.

Selvstændig supporter og skarp kommunikator

Vi forestiller os, at du har en uddannelse indenfor it-support og har minimum et års erfaring som it-supporter. Du er en solid bruger af Microsofts systemer og er hjemmevant med ITSM-værktøjer og applikationssupport.

Som person sætter du en ære i at arbejde selvstændigt og følge dine opgaver til dørs. Du arbejder ud fra en struktureret tilgang og er dygtig til at prioritere i dine opgaver og udvælge de mest vigtige. Du trives i en udadvendt rolle med en stor kontaktflade i organisationen og evner at kommunikere kort og præcist til medarbejdere på alle niveauer. Du nyder at levere den bedste service, hvor du er vedholdende samtidigt med at være tålmodig og lyttende. Tilmed kan du lide at arbejde i et livligt miljø med uforudsigelige opgaver.

Endelig taler og skriver du engelsk på højt niveau.

Vi arbejder med sikkerhedsklassificerede projekter, og derfor skal du som medarbejder i Systematic sikkerhedsgodkendes. Læs mere på http://systematic.com/clearance.

Har du ikke fået svar på alle dine spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 8943 2000 og spørge efter Jin Lauritsen, Manager, service desk. Vi behandler ansøgninger løbende, da vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt. Arbejdsstedet er i Aarhus. Vi glæder os til at høre fra dig.

Siden vi skrev vores første linje kode i 1985, er det privatejede Systematic A/S vokset til et internationalt softwarehus med over 1000 kollegaer med 27 forskellige nationaliteter, fordelt på kontorer i 11 lande og med kunder verden over. Vores mål er enkelt: At forbedre verden med exceptionel software. Vi leverer software og systemløsninger til kunder inden for den offentlige sektor, sundhedssektoren, forsvaret, politiet, finanssektoren og serviceerhverv, og der er over 1.000.000 brugere rundt om i verden. Vi arbejder på et fundament af tillid, hvor vi har frihed og ansvar til at træffe beslutninger i vores hverdag. Vi brænder for at gøre en forskel, og vi tør udfordre teknologien, hinanden og os selv. Som nyansat i Systematic bliver du budt velkommen af hjælpsomme kolleger, og du kan se frem til både mentorordning og al den støtte, du har brug for. Det er sammen, vi kan udvikle og indfri dit potentiale og gøre Systematic endnu bedre. 

Gem job

Systematic A/S
Publiceret: 9. november 2020

Arbejdssted

Location Aarhus