Customer Service Con­sul­tant


Vi søger en Customer Service Consultant med it-baggrund og kundeflair

Til at understøtte vores vækst søger vi en Customer Service Consultant til vores Fiftytwo Hotline Team. Du får til opgave at servicere vores Retail Commerce løsning, Fiftytwo Leasing, Fiftytwo eSELLER samt Fiftytwo NAV/D365, og hjælpe vores kunder med deres udfordringer samt vejlede i vores systemer.

Hvilke opgaver får du? 

Du vil indgå i et Hotline Team, som pt. består af 4 kolleger, og din primære rolle vil i starten være 1. level support, hvor du hjælper kunden med fejlfinding, vejledning samt dokumentation for videre behandling. Der er tale om telefonisk kontakt og direkte opkobling til kundens system for afhjælpning af problem.

Vores kunder er vant til kompetent og dygtig hjælp med stort ejerskab overfor det enkelte problem, så du forventes at brænde for at løse selv komplekse problemstillinger. I situationer hvor hotline ikke selv kan komme videre med kundens problem, har vi altid en systemkonsulent eller en udviklingsafdeling, som kan hjælpe.

Henvendelserne kan både dreje sig om vores eget Retail Commerce system, samt den hardware som kundens system består af, så du skal have stor interesse for eller erfaring med lignende områder. Der vil i jobbet også være perioder, hvor du skal teste og dokumentere ændringer til vores systemer.

Du får din daglige gang på kontoret på Århus kontoret.

Hvad forventer vi af dig?

  • Du har en relevant IT-uddannelse eller erfaring som hotline supporter
  • Erfaring med Linux
  • Kan arbejde selvstændigt og forstår vigtigheden af at søge den viden du mangler
  • God til at arbejde i et team
  • Er struktureret og kan håndtere en opgave systematisk
  • Har et stort ejerskab og er meget kvalitetsbevidst
  • Bliver motiveret af at give vores kunder den bedst mulige service
  • Har kendskab til detailbranchen
  • Har du tidligere arbejdet med point-of-sale systemer er det et absolut plus.

Det vigtigste er, at du hele tiden vil flytte dig og lære mere. Du vil få et alsidigt job med en bred vifte af opgaver i et miljø, hvor faglighed vægtes højt, og hvor evnen til at kunne sætte sig ind i nye systemer og selv søge viden er afgørende.

Hvorfor Customer Service Consultant hos Fiftytwo? 

Vi er en virksomhed i stor vækst og udvikling, og det håber vi, at du har lyst til at blive en del af.

Som medarbejder er du vores stærkeste ressource, og derfor vi vil gerne give dig muligheden for at have indflydelse og udvikle dig i en faglig og udfordrende arbejdsdag, hvor hver dag tæller. Derfor er vores mantra: Let’s make it count.

Vi er entusiastiske, passionerede og har et positivt mindset, og vi respekterer hinandens forskelligheder og skaber rum til, at du kan være den, du er. Vores omgangstone er fri og uformel, og der er altid plads til et godt grin. Vi vil have det sjovt, når vi går på arbejde – også når vi har ekstra travlt.

Vores kunder er nogle af de største og mest anerkendte virksomheder, og vores ambition er at spille en afgørende rolle for deres strategiske IT-udvikling og give dem et teknologisk fundament, som rykker dem ind i fremtiden.

Vil du vide mere?

Du kan finde mere om Fiftytwo, vores løsninger og vores medarbejdere på her på vores hjemmeside samt på LinkedIn.

Interesseret?

Vi modtager kun ansøgninger på Linkedin via Easy Apply, så hvis du ønsker at vedlægge en motiveret ansøgning, så upload den i samme dokument som CV’et. Vi holder løbende samtaler og ønsker stillingen besat snarest. 

Maiken Pelby, HR Business Partner
+45 42612828
mpe@fiftytwo.com

Gitte Pedersen, Head of Hotline and Support, Prof. Services 
+45 4324 5393
gpe@fiftytwo.com 

Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt. 

Gem job

Fiftytwo A/S
Publiceret: 10. november 2020

Arbejdssted

Location Aarhus