Service Delivery Manager

  • Er du klar til at gå en superspændende fremtid i møde i en succesfuld virksomhed inden for innovative teknologiske løsninger?
  • Er du i stand til at yde verdens bedste service og mestrer du disciplinerne omkring klassisk IT-drift og kundesupport i et cloud-baseret miljø med professionelle og humoristiske kolleger?
  • Og sætter du en ære i at yde professionel service i en organisation, hvor vi tænker og arbejder med og for kunderne?

Sentia er en virksomhed i hastig vækst med mange spændende kunder og over 200 dygtige kolleger, og lige nu søger vi en Service Delivery Manager til SDM-teamet.

Om jobbet

Som Service Delivery manager vil du blive tilknyttet en række kunder og vil være det vigtige bindeled mellem teknikere og kunden. Du vil være eskalationspunkt samt forestå afholdelse af statusmøder hos kunderne og være ansvarlig for rapportering og fakturering af dine kunder.

Du indgår i et erfarent, dynamisk og dedikeret team, som består af 4 Service Delivery Managers, en studentermedhjælp samt den daglige leder Head of Service Delivery Management.

Du vil blive tilknyttet en række kunder og vil være det vigtige bindeled mellem tekniker og kunden. Du vil være eskalationspunkt samt forestå afholdelse af statusmøder hos kunderne, og være ansvarlig for rapportering og fakturering af dine kunder.

Du er støttet af vores dygtige teknikere, projektledere og på salgssiden en Account Manager, der er tilknyttet til dine kunder og ansvarlig for den kommercielle side af samarbejdet. Men det forventes, at du er selvkørende, initiativrig og sætter en ære i at gå forrest.

Din profil

I stillingen som Service Delivery Manager forventes det at du arbejder struktureret og formår at være tovholder på flere opgaver i en til tider hektisk hverdag. Du respekterer at arbejde efter aftalte processer, samtidig med at kunden mærker den fleksibilitet og agilitet, der er et af Sentias kendetegn.

Herudover forventer vi, at

  • Du har erfaring fra en tilsvarende stilling hos en IT-leverandør og/eller på kundesiden
  • Du har minimum 5 års erfaring med IT-drift
  • Du kan facilitere driftsmøder og skrive referater herfra
  • Du har kendskab til og gerne certificering i ITIL
  • Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk

Du er udpræget serviceminded og sætter altid kunden i centrum. Du er i besiddelse af et godt humør, har et godt overblik og tager initiativer på egen hånd.

Det er vigtigt, at du formår at holde overblikket med mange bolde i luften – samtidig med at du har evnerne og omhyggeligheden til også at kunne arbejde i detaljen.

Du har en høj af integritet og formår at leve op til en af vores kerneværdier: vi holder, hvad vi lover, og vi agerer ansvarligt i alle henseender.

Det er en forudsætning, at du kan fremvise ren straffeattest af hensyn til compliance og vores kunder.

Om dig

Som person er du nysgerrig og ambitiøs. Du formår at sætte dig i kundens sted samt at levere service og rådgivning på et højt niveau. Endelig har du det godt i en hverdag med mange forskellige opgaver.

Vi forventer, at du er fleksibel, har godt humør og er en udpræget ”ja” person. Desuden forventer vi, at du er en erfaren Service Delivery Manager og arbejder hjemmevant i tekniske organisationer med fokus på IT-drift.

Du er en mester i kundekommunikation, og du arbejder utrætteligt for at sikre høj kundetilfredshed – også i komplekse situationer.

Vi tilbyder

Et spændende job i en international it-virksomhed med en flad struktur. Her har du mulighed for faglig og personlig udvikling, frihed under ansvar og dygtige, dedikerede kolleger. Dit nye team gør hver dag sit yderste for at levere professionelle tjenester og rådgivning til vores kunder, og vi tror på, at vi lykkes bedst sammen som team.

Hos Sentia har vi et effektivt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor du har gode udviklingsmuligheder og muligheden for at gøre en forskel i en ambitiøs vækstvirksomhed.

Vi har en social medarbejderforening, kantineordning samt et arbejdsmiljø, hvor vi vægter både det sociale og professionelle aspekt. I Sentia værdsætter vi dygtige medarbejdere og ved, at vores succes kommer gennem en fælles indsats.

Arbejdssted og -tider

Du har din base i vores nye domicil på Odense Havn, men vil også holde møder hos kunderne. Stillingen er fuldtid 37 timer pr. uge.

Ansøgningsfrist og hvis du vil vide mere

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning samt CV, og vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt og senest den 30. november 2020. Vi håndterer ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem og afholder løbende samtaler. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige person.

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Service Delivery Management, Bjarke Schmidt hos Sentia Denmark på telefon 24 49 21 90.


Virksomheden

Sentia Denmark er anerkendt for brancheførende compliance samt ekspertise på områderne for cloud og forretningskontinuitet. Sentia tilbyder managed- samt sikre cloud services, der lader kunder outsource deres it-infrastruktur, drift og vedligehold i en hybridmodel. Med søsterselskaber i Holland og Belgien, sikrer vi løbende europæisk innovation og vidensdeling på områderne for cloud-teknologi og compliance. Som betroet cloud-rådgiver for private og offentlige organisationer, hjælper vi med at definere cloud-strategier og guider vores kunder til en succesfuld digitalisering, fuldstændig afstemt med forretningsstrategier, i overensstemmelse med ændrede lovkrav samt tilsikret moderne og flerlaget it-sikkerhed. På den måde kan vores kunder udnytte den fulde værdi af cloud ved at skabe konkurrencefordele samt vækst af forretningen.

Du kan finde yderligere information om Sentia her: www.sentia.dk og på LinkedIn.

Gem job

Sentia Denmark A/S
Publiceret: 13. november 2020

Arbejdssted

Location Odense