3F søger it-team­ko­or­di­na­tor

Kan du holde mange bolde i luften og bevare det store overblik, så er det måske dig der skal have jobbet som it-teamkoordinator?

Vi er i gang med at etablere et helt nyt og dedikeret it-team, der skal have fokus på at overvåge, håndtere og løse de problemer, der kan opstå i en moderne it-drift. Teamet skal have stor fokus på optimering af performance og sikre gode brugeroplevelser på vores it-platforme. Derfor mangler vi en koordinator til at sikre at opgaverne bliver håndteret hurtig og korrekt.

Som it-teamkoordinator vil du få ansvar for:

  • Incident Management
    Herunder fejlfinding og klassificering, undersøgelse og diagnosticering af fejl samt løsning.

  • Problem management
    Registrere problems, følge op på disse, sikre ressourcer til løsning og registrere de læringspunkter løsningen kan give organisationen.

  • Dispatch
    Planlægge og fordele de daglige opgaver, problemløsninger og vedligeholdelse af vores systemer/applikationer

  • Systemovervågning
    Overvåge hele 3F’s Infrastruktur, netværk og øvrigt udstyr. Sikre kvalificeret overvågning og håndtering af alarmer på overvågningsplatforme samt arbejde på den nødvendige opfølgning

  • Rapportering
    Rapportere til it-ledelse i forhold til daglige, ugentlige og månedlige tendenser i forhold til fejl, performance og i hele vores infrastruktur og forslag til forbedringer.

Ansvar for planlægning af opgaveudførsel og ferie i teamet, er ligeledes en del af dine opgaver og dette skal ske i samarbejde med drift- og teknikchefen, som du refereret til.

Vi forventer, at du har erfaring med:

  • Microsoft windows backend platform
  • Systemadministration
  • Driftovervågning
  • Samspil mellem netværk og servere/applikationer
  • Azure
  • Opgavekoordinering
  • ITIL

Hos os får du:

3F tilbyder faglige udfordringer i et omfattende samarbejde med dedikerede kollegaer, hvor faglig personlig udvikling, arbejdsglæde og trivsel prioriteres højt. Hos 3F bliver du ansat under overenskomst med bl.a. god løn og arbejdsgiverbetalt pension. Arbejdspladsen er i København - tæt ved Vesterport station.

Flere oplysninger om jobbet fås ved henvendelse til lederen af it-drift og teknik Belinda Monnier på mail belinda.monnier@3f.dk eller telefon 30616383

Ansøgning:

Vi går ind for mangfoldighed og opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen.

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt og senest søndag den 22. november 2020 ved at klikke på ”søg stillingen”. Vi holder løbende samtaler. Der kan anvendes personprofiltest i rekrutteringsprocessen.

Tiltrædelse den 1. januar 2021 eller hurtigst muligt derefter.

Hvis du vil vide mere om 3F som arbejdsplads eller vores rekrutteringsforløb, kan du klikke her.

Fagligt Fælles Forbund, 3F, er med ca. 270.000 medlemmer Danmarks største fagforening. Vi leverer løsninger med udgangspunkt i medlemmernes hverdag, veldokumenteret viden og en grundlæggende tro på social retfærdighed. Vi sikrer medlemmerne uddannelse, godt arbejde med ordentlige løn- og arbejdsforhold via aftaler med arbejdsgiverne og i dialog med de politiske partier.

Vi er en interesseorganisation i rivende udvikling. Bæredygtige løsninger med fokus på innovation og kvalitet samt værdiskabende medarbejdere med engagement og initiativkraft er vores styrke. Læs mere om os på www.3f.dk.

Gem job

Fagligt Fælles Forbund
Publiceret: 13. november 2020

Arbejdssted

Location København