IT Senior Supporter


Lad os starte ved begyndelsen. Vi laver møbler. Men vi er ikke et traditionelt møbelfirma. Vi er en designvirksomhed med fokus på kreativitet i alt, hvad vi laver. Vores team af prisbelønnede designere lægger hele deres sjæl i designet af vores unikke kollektioner, der er fyldt med personlighed og kærlighed.      

Når du besøger vores butikker vil vi forføre alle dine sanser med inspirerende installationer, bløde velour sofaer, cool mixtapes, økologisk kaffe og chokolade, vidunderlige dufte og selvfølgelig det bedste inden for New Scandinavian Design.      

Du finder vores inspirerende koncept-butikker i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Holland, Belgien, Schweiz, Østrig og Frankrig. Og gennem vores webshop kan vi tilbyde levering til alle EU lande. Vi er også glade for at have dygtige samarbejdspartnere over hele verden, der sælger udvalgte designs fra vores kollektion i deres flotte designbutikker. Og hver dag finder vi nye venner til B2B-listen.      

Bolia.com er en international og ambitiøs virksomhed i kraftig udvikling, og vi forsøger konstant at udvikle vores organisation til at kunne følge med denne flotte vækst. Derfor søger vi nu endnu en dynamisk og engageret IT Superbrand supporter i en nyoprettet stilling. Stillingen er placeret på vores internationale hovedkontor i Aarhus. 

Dine udfordringer:

Hos Bolia laver vi banebrydende og innovative IT-løsninger som bruges til at skabe gode oplevelser for vores kunder og vores oplevelsesbutikker. Bolia digitaliseres i stigende grad, hvilket kræver IT-løsninger der kører og supporteres 24/7 året rundt.

For at styrke vores IT-afdeling og sikre denne performance, søger vi en ny kollega som kan yde den bedste Superbrand support og service til vores brugere i butikkerne og på Bolias hovekontor i Aarhus.

Hovedopgaverne vil være:

  • Sikre daglig smilende og altid konstruktiv håndtering af IT-support til Bolias 60 butikker og hovedkontoret i Aarhus med p.t. 100 kollegaer - i samråd med din chef, IT support manager og Bolias IT-studentermedhjælpere
  • Superbrand support på højeste service niveau hvor Windows 10, Office 365, D365 FO/CE, printerproblemer m.m. er vigtige områder
  • Opsætning og klargøring af pc’ere, telefoner, printere i samråd med din manager og Bolias IT-studentermedhjælpere, så udstyr altid leveres med stor kærlighed til slutbrugerne
  • Brugeradministration med høj fokus på god kommunikation til dine omgivelser
  • Medvirke til rettidig og omhyggelig opsætning af IT-udstyr i forbindelse med butiksåbninger indenfor Europas grænser
  • Indgå med ildhu og engagement i samarbejdet med vores mange dygtige leverandører vedr. 2. og 3. level supportopgaver
  • Løbende optimering og forbedring af support setup i samråd med IT support manager

Supportfunktionen er hele tiden under udvikling og du får mulighed for at sætte dit positive aftryk på dette fra første dag. Der må forventes lidt rejseaktivitet i Europa i forbindelse med butiksåbninger på ca. 5-10 dage om året.

Du vil referere til Bolia IT support manager og være en nøgleperson på hovedkontoret og i forhold til Bolias butikker.

Forventninger til dig:

  • Du har solid erfaring med at yde IT-support på højeste serviceniveau, hvor hurtig reaktions- og løsningstid prioriteres højt, samt synlighed og tilgængelighed blandt kolleger er helt naturligt for dig.
  • Det er en fordel hvis du har erfaring med AD-brugerstyring, Office 365, MS Teams, Microsoft D365 CE og FO.
  • Du har god erfaring med at samarbejde med og styre eksterne partnere, som vil være din forlængede arm i Bolias IT-support setup.
  • Du forstår fordelene ved et godt teamwork i afdelingen, hvor du med dit vindende væsen og konstruktive input og hjælp fra dine kolleger i fællesskab lykkes med at løse IT-supportopgaver.
  • Du er selvkørende og kan bevare overblikket, men har samtidig sans for detaljen og er ikke bange for at tage del i alle typer opgaver.
  • Du er positiv, resultatorienteret, struktureret og dynamisk; og gennem din personlighed, engagement og planlægning opnår du dine mål.
  • Du sætter en ære i altid at give den bedste service med det største smil til alle brugere, og er samtidig første mand på posten når IT-supportfunktionen skal passes.
  • Du evner at motivere og kan kommunikere klart og engagerende med alle - i og udenfor organisationen.
  • Du taler og skriver engelsk på højt niveau, som er vores koncern sprog også når det gælder support til vores butikker rundt omkring i Europa.

Du tilbydes:

  • En spændende og udfordrende ansættelse i en international innovativ virksomhed.
  • Dygtige og kompetente kolleger samt en virksomhed med positive værdier.
  • En opgave med et stort ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling.
  • En virksomhed med sunde værdier og stort socialt engangement.

Yderligere information:

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende, så vi håber at høre fra dig hurtigst muligt. 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte IT Director Adam Svendsen på tlf. 40 18 93 07.

Yderligere information omkring Bolia findes på www.bolia.com.

Ansøgningsfrist: 20-12-2020

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt. Vi ser frem til at høre fra dig.

Gem job

Bolia A/S
Publiceret: 18. november 2020

Arbejdssted

Location Aarhus