Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

IT-supporter til suc­ces­fuld virk­som­hed


Vil du være en del af et professionelt supportteam, der supporterer kunder på den globale arena?

Mød en af dine nye kolleger – Pedro

” Vi har et rigtig godt kammeratskab og et godt arbejdsmiljø, hvor vi indimellem også finder tid til at arrangere et LAN-party, tage i biffen eller noget tredje”, fortæller lead IT-supporter Pedro Cochon.

En tredelt rolle med support, kundebesøg og udvikling i fokus

Som supporter kan du se frem til en alsidig rolle, hvor du til at begynde med bliver grundigt oplært i vores softwaresystemer og løsninger. Efter en kort og grundig oplæring får du ansvar for at:

  • Supportere kunder fra hele verden via mail, telefon og vores ticket-system. Henvendelserne er alt lige fra installationsproblemer til opsætning af programmer eller konfigurationssupport.
  • Afholde tekniske kundebesøg. Du hjælper kunderne med installation af software, så det er koblet til kundernes produktionsmaskiner, ligesom du konfigurerer og designer løsninger. Du kan forvente mellem 1-5 kundebesøg om måneden, primært på Sjælland men også i udlandet – vi tilrettelægger besøgene efter dine ønsker.
  • Udvikle vores supportplatform samt QA i forbindelse med test og kvalitetssikring af nye features.

”Du bliver en del af et supportteam på 4 kolleger, som nok skal sætte dig rigtig godt ind i det hele. Vi arbejder i et uformelt miljø, uden dresscode, og hvor vi kommer, som vi er. Og så går vores professionalisme hånd i hånd med vores gode og dårlige humor.” – Pedro.

Måske kan vi bruge lige netop dig

  • Vi forestiller os, at du har en supportuddannelse samt et par års erfaring med support, men vi hører også gerne fra dig, hvis du har en anden baggrund som eksempelvis ingeniør eller tilsvarende, da vi oplærer dig i support og vores løsninger.
  • Du taler og skriver engelsk på højt niveau.

”Jeg har været her i 9 år, og jeg er stadig rigtig glad for det. Det er en stor tilfredsstillelse, når du først har fået godt fat i vores løsninger, og du kan hjælpe kunderne. Og så er vi bare et fedt team.” – Pedro.

Er du interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Wang på 72 45 90 74. Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link, da vi indkalder løbende til samtale. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.


CIMCO A/S udvikler software og løsninger til computerintegreret produktion. Vores produktlinje inkluderer CNC-editorer, DNC-software til lagring og fremfindelse af NC-programmer, NC-programoptimering, postprocessorer og lynhurtig NC-programsimulering. Vi har solgt mere end 100.000 softwarelicenser gennem erfarne CAD/CAM/CNC-forhandlere og -konsulenter over hele verden.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Jens Frederik Wang

Tlf. +45 72 45 90 74

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S
Publiceret: 18. november 2020

Arbejdssted

Location København