Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

System­kon­su­lent til intern Sa­les­for­ce-ad­mi­ni­stra­tor­stil­ling


Kunne du tænke dig et job, hvor du omsætter din tekniske viden og forståelse for arkitekturen om bl.a. Salesforce til praktiske løsninger, der både gavner forretningen og brugerne?

Her er du med til at sikre den fortsatte drift i DK af vores Salesforce CRM-løsning, som er en central del af vores forretningssystemer. Samtidig vil du sammen med dine kolleger i teamet stå for udrulning af Salesforce i de andre lande, vi er repræsenteret i: Sverige, Norge, Island, Tyskland og Holland.

”I denne nyoprettede rolle får du rigtig meget at sige ift. arkitekturen af vores Salesforce og best practise på tværs af en international organisation. Og så får du får rig mulighed for at byde ind med din tekniske ekspertise og dine input omkring IT-arkitekturen,” fortæller HR- & juridisk chef Karina Keller.

Velkommen indenfor

Vi er totalleverandør af IT-løsninger til industri- og byggebranchen med over 75 års erfaring på markedet og lokationer i flere europæiske lande. Og vi er stolte af vores arbejde. Derfor sætter vi også en ære i at blive endnu bedre som virksomhed og har altid fokus på din udvikling. Vores vigtigste aktiv er nemlig vores 345 kvalificerede og dedikerede medarbejdere.

Bliv den interne ekspert på Salesforce

Her får du 4 interne IT-kolleger, som en del af et team, hvor vi har ansvar for forretningskritiske applikationer og infrastruktur, ligesom du samarbejder særligt tæt med forretningskonsulenten. Vi er et hold af forskellige typer, roller og tekniske spidskompetencer – vi har plads til alle.

Du sætter din tekniske ekspertise i spil, når du sikrer, at vores Salesforce-løsning er sund og stabil set med dine skarpe, tekniske øjne samt at de forretningsmæssige ændringsønsker og opdateringer evt. i samarbejde med vores eksterne samarbejdspartnere bliver programmeret – i den mest hensigtsmæssige rækkefølge, som tager hensyn til de aktuelle behov.

Herudover samarbejder du også med forretningskonsulenten, som har det strategiske ansvar. Du kommer fx med input til, hvordan vi kan udbrede Salesforce-løsningen i flere lande.

I hverdagen har du ansvar for drift af CRM, og du vil bl.a. stå for at:

  • omsætte din viden til løsninger, som understøtter forretningens behov og strategi – du er derved med til at skabe værdi for forretningen samt præge løsningen
  • kontakte vores eksterne samarbejdspartner, som forestår de mere komplekse programmeringsopgaver – du forklarer ændringsønsker samt opdateringer og tjekker op
  • dokumentere ændringer løbende samt udforme manualer til CRM-systemet.

Din force er IT – og du er målrettet og serviceminded

Du føler dig tryg i spændingsfeltet mellem forretning, IT og brugerhåndtering, ligesom du er målrettet og tålmodig, når du driver opgaver og løser udfordringer. Og så trives du i en rolle, hvor du er med på alle niveauer – fra den daglige drift til det operationelle og strategiske plan. Hertil møder du alle i øjenhøjde og kan navigere og prioritere i brugerhenvendelser med is i maven.

Herudover kan du spejle dig selv i følgende punkter:

  • Du har en relevant videregående uddannelse inden for IT eller tilsvarende erfaring.
  • Du har solid erfaring med Salesforce Administrator samt erfaring med API-/SQL-data mellem systemer.
  • Du taler og skriver både dansk og engelsk.

NTI – en helt særlig arbejdsplads

”Vi er her for hinanden – i medgang og modgang. Her gør vi meget for, at du bliver motiveret, hørt og set – og at du føler dig godt behandlet. Derfor er dit menneskelige værdisæt også vigtigt,” slutter Karina, der ser frem til at tage godt imod dig.

Du kan altså glæde dig til at blive en del af en værdibaseret virksomhed med en solid økonomi, moderne arbejdsgange og en speciel historie – og naturligvis fleksible arbejdsforhold.

Her får du desuden også den bedste frokostordning – vi har vores egen kok. Og så er vi også gode til at bruge tid sammen udenfor kontormurerne i Værløse. Vores personaleforening afholder forskellige arrangementer med både action, hygge, mad og konkurrence i fokus.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens F. Wang på 72 45 90 74.

Vi indkalder til samtaler løbende, så send os din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link og senest den 12. december 2020. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Om os

Vi er blandt de største landsdækkende leverandører af EDM-, ESDH-, PDM-, PLM- og FM-systemer til industri- og byggebranchen samt totalleverandør af løsninger og autoriseret forhandler af bl.a. Autodesks produkter. For at sikre vores kunder en professionel anvendelse tilbyder vi en lang række forskellige kurser i hhv. Værløse, Vejle, Ringsted, Aalborg og Aarhus.

Herudover har vi som noget meget unikt vores egen udviklingsafdeling beliggende i Aarhus. Derfor er alt vores egenudviklede software danskproduceret. Vi er pt. 345 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Sverige, Norge, Island, Holland og Tyskland, hvoraf 135 af os sidder i Danmark. Lær os bedre at kende her.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Jens Frederik Wang

Tlf. +45 72 45 90 74

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S
Publiceret: 19. november 2020

Arbejdssted

Location Værløse