Da­ta­dre­vet/analytisk for­ret­nings­ud­vik­ler til Team Kunde

Du er nysgerrig på sammenhænge og kan bringe komplekse opgaver sikkert i mål samtidig med at få compliancekrav til at fungere smidigt i løsningerne.

Vi mangler en kollega, der kan gøre en forskel og forfølge muligheder i digitalisering og forenkling i et kompliceret, spændende og lovgivningsmæssigt tungt udviklingsområde i Jyske Bank.

Vi er omgivet af paragraffer og data

Vi har ansvaret for at sikre, at Jyske Banks forretningsgange og systemløsninger bidrager til, at vi er ’compliant’ på kundeområdet. I særlig grad arbejder vi med databeskyttelsesloven (persondataforordningen/GDPR). Der er tæt samarbejde med vores Juridiske afdeling samt DPO (Data Protection Officer).

En del af arbejdet vil have afsæt i lovgivningen, hvor vores opgave er at forstå og tolke indholdet, sætte det i relation til Jyske Banks systemer, kunder og produkter og finde den gode løsning. Det være sig sletteregler for persondata, regler for indsigtsret, retten til at blive glemt, regler for samtykke og meget mere.

En anden del af jobbet er at tage udgangspunkt i interne udviklingsinitiativer og krav, som skal implementeres bedst muligt i forhold til gældende lovgivning og forretningsbehov.

Vi adresserer udviklingsbehov til vores it-leverandør Bankdata, og skal sikre sammenhængene til Jyske Banks datterselskaber, herunder især Jyske Realkredit.

Kunde – et team med store kontaktflader

Kunde er et team bestående af 7 ambitiøse og engagerede kolleger med forskellige baggrunde og kompetencer. Teamet indgår i området Kernebank, der er en del af Jyske Banks udviklingsorganisation med ansvar for kernesystemer, som vi udvikler i samarbejde med vores it-leverandør Bankdata. Hos os bliver der stillet krav til den enkelte. Vi styrer og prioriterer vores opgaver og indsatser ud fra agile principper, med fokus på løbende forbedringer og hyppige leverancer. Vi har fokus på transparens og samarbejde gennem fælles mål, viden og gensidig tillid.

Vi er beliggende i Silkeborg midtby sammen med det meste af Jyske Banks udviklingsorganisation.

Du har et solidt afsæt

Du skal turde at tage ansvar og gå foran. Du kan drive processer og se muligheder for udvikling og forbedring. Du er ikke bange for at stå fast, men er samtidig pragmatiker og klar til forandringer. Du motiveres af at forstå tingene helt ned i detaljen, men samtidig evner du at operere og kommunikere på højere abstraktionsniveauer.

Din baggrund kan være juridisk eller it-mæssig med projektkompetencer, eller du har arbejdet fagligt i en udviklingsorganisation. Det vil være en fordel, hvis du har arbejdet med GDPR, men det er ikke et krav. Du har et ønske om at være vidensperson indenfor dit område, og formår at bringe din viden i spil for at opnå en praktisk implementering af nye løsninger.

Til jobbet som forretningsudvikler efterspørger vi flere af nedenstående kompetencer:

  • Du er struktureret og systematisk og trives bedst med orden
  • Du interesserer dig for regler, lovgivning og de juridiske forhold og kan omsætte det til konkrete løsninger
  • Du har et analytisk mindset og stor interesse for at arbejde med data og analyser – gerne i SAS, som er vores anvendte analyseværktøj
  • Du er detaljeorienteret, men kan bevare overblikket
  • Du er kvalitetsbevidst og motiveres af at sikre, at tingene hænger sammen
  • Du er i stand til at tænke i processer, forenklinger og forbedringer
  • Du er dygtig til skriftlig dansk og mundtlig formidling
  • Du har en relevant videregående uddannelse, fx cand.oecon, cand.merc. (JUR) eller lign.

Ansøgning

Ansøgningsfrist: 18.12.2020. Vi vurderer og behandler de indkomne ansøgninger løbende.

HR Partner Karsten Seeberg, Sebbe vil tage sig af din ansøgning.

Mere information

Hvis du er interesseret og vil høre mere, så kan du kontakte Product Owner, Annette Kjærgaard (Tlf. 89 89 21 97) eller Chapter Lead, Bjarne Krebs (Tlf. 61 35 01 10)

Gem job

Jyske Bank
Publiceret: 27. november 2020

Arbejdssted

Location Silkeborg