In­fra­struk­tur-spe­ci­a­list med Azure In­te­gra­tion Service


Vil du arbejde i en virksomhed, der er i rivende udvikling, og kan du se dig selv i en travl og afvekslende hverdag med spændende udfordringer og opgaver, blandt dygtige kollegaer?

I stillingen som infrastruktur-specialist bliver du en del af et driftsteam, hvis formål er at sikre en altid optimal og stabil IT-drift, samt proaktivt at indgå i sparring og udarbejdelse af løsningsforslag til løbende forbedring samt videreudvikling af vores IT-strategi.

Primære arbejdsopgaver:

Som infrastruktur-specialist vil du komme til at arbejde med infrastruktur on-premise og i MS Azure, og her skal du være med til at:

  • Varetage samt sikre en stabil infrastruktur
  • Understøtte udviklingen af nye og eksisterende løsninger
  • Være en del af – samt have fokus på IT-sikkerhed
  • Sikre monitorering og overvågning
  • Sikre backup og restore
  • Samarbejde og sparre med udviklere og projektledere om nye IT-løsninger
  • Dokumentere og vedligeholde dokumentation
  • Håndtere 3rd level support-opgaver for en dygtig support-afdeling
  • Deltage i større og mindre IT-projekter
  • Agere som SME – Subject Matter Expert

Om dig:

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og mindst 5-7 års erfaring fra en lignende driftsrolle, med fokus på MS Azure Integration Services, samt at du brænder for at sikre en stabil, professionel og intelligent drift.

Du er teknologisk nysgerrig og kan lide at lære nye ting, og du udfordrer eksisterende løsninger, hvis du ser forbedringsmuligheder, ligesom du også naturligt deler din viden og erfaringer med dine kolleger. Du søger også gerne at forstå og anvende de muligheder, som den digitale udvikling tilfører din hverdag.

Af faglige kompetencer forventer vi, at du har erfaring med:

  • SaaS og MS Azure teknologi og platforme (bl.a. AAD, Tenant arkitektur, Function Apps, Logic Apps, Data Factory, Synapse m.m.)
  • Konfiguration, installation og drift af Windows server, VMware, MS SQL m.m.
  • Backup, migrering og restore rutiner, især af databaser, herunder automatisering heraf
  • Etablering og drift af proaktiv overvågning, APM og forståelse for rodårsagsanalyse
  • Jobmonitorering og –afvikling
  • Håndtering/aktivering af DNS og SSL Certifikater
  • Powershell scripting (bl.a. til brug for administration og konfiguration)
  • Konfiguration og drift af Microsoft Office 365 miljøer
  • Cisco-netværk, herunder switch og routere med MPLS
  • Firewalls og IT-sikkerhed

Som person er du:

  • pragmatisk i dine løsninger, men også analytisk når nødvendigt, og besidder faglig stolthed.
  • selvdreven og arbejder ud fra en systematisk og struktureret tilgang til din opgaveplanlægning- og gennemførelse.
  • forretningsorienteret og har gode samarbejds- og kommunikationsevner, samt forstår at finde balancen mellem perfektion og deadlines.
  • handlekraftig og kommunikerer proaktivt på uforudsete udfordringer samt tager ansvar for pålagte opgaver.
  • en team-player, med et smil og godt humør, også når det går stærkt.
  • god til at kommunikere – både på dansk og engelsk, og kan forstå svensk i skrift og tale.

Vi tilbyder:

Interdan Bil A/S er en virksomhed i vækst, som bl.a. står bag importen til Danmark og Sverige af de populære bilmærker Peugeot, Opel, Citroën og DS. Der er tale om en velkonsolideret koncern med en årlig omsætning tæt på 9 mia. kr. og i alt ca. 350 medarbejdere.

Interdan koncernen er en meget dynamisk virksomhed i kraftig vækst, som er kendetegnet ved succes, ambitioner og en stærk kultur, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Vi tilbyder en spændende fuldtidsstilling på en arbejdsplads med masser af udviklingsmuligheder, og hvor der er et godt arbejdsmiljø med plads til humor samt fantastiske kollegaer med mange forskellige kompetencer. Du vil hos os få en alsidig hverdag med spændende udfordringer samt en lønpakke med pensionsordning, forsikringer, lækker kantineordning og andre personalegoder.

Lyder det spændende, og kan du se dig selv i denne stilling? Så send os dit CV og din ansøgning hurtigst muligt, da vi planlægger at afholde samtaler løbende.

Ansøgningsfrist: 31-01-2021.

Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Sune Engmann, IT Operations Manager, på tlf. 28757109.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Gem job

Interdan Bil A/S
Publiceret: 5. januar 2021

Arbejdssted

Location Glostrup