Vikariat IT-supporter


Profilbeskrivelse:

Helpdesk IT-supporter, 1. line. Opgaven er aktuel i forbindelse med frigivelse af ressourcer i den skandinaviske IT-afdeling, således nordiske systemer kan strømlines. Vikariatet forventes at strække sig over en periode på 6-12 måneder med opstart i 6 måneder med mulighed for yderligere forlængelse.

Opgaverne er:

  • Ad hoc rutineopgaver
  • Bemanding af ticketsystem samt supporttelefon
  • Installation af arbejdsstationer, iPhones og iPads
  • Management App (Apple/iPhone)
  • Oprettelse af tickets til franske ejere og aktiv opfølgning på disse
  • Mailsupport – besvarelse og evt. action
  • Tilretning af fejl jf. modtagne rapporter (ugentligt)
  • Besvarelse af telefoniske henvendelser (skandinavisk + engelsk)

Af personlige egenskaber kan nævnes:

  • Serviceminded
  • Have flair for kundekontakt
  • Struktureret
  • Ansvarlig
  • Fokuseret på løsning af opgaver
  • Følge opgaven til dørs

Systemkrav:

  • Office 365
  • Kendskab til Windows og IOS
  • AD

Vikaren tilbydes:

  • 37 timer ugentligt i en periode på 6-12 måneder
  • Gode offentlige transportmuligheder – alternativt gratis gæsteparkering i P-kælder
Gem job

Steen & Strøm Danmark A/S
Publiceret: 18. december 2020

Arbejdssted

Location København