Vikariat IT-supporter
Profilbeskrivelse:
Helpdesk IT-supporter, 1. line. Opgaven er aktuel i forbindelse med frigivelse af ressourcer i den skandinaviske IT-afdeling, således nordiske systemer kan strømlines. Vikariatet forventes at strække sig over en periode på 6-12 måneder med opstart i 6 måneder med mulighed for yderligere forlængelse.
Opgaverne er:
- Ad hoc rutineopgaver
- Bemanding af ticketsystem samt supporttelefon
- Installation af arbejdsstationer, iPhones og iPads
- Management App (Apple/iPhone)
- Oprettelse af tickets til franske ejere og aktiv opfølgning på disse
- Mailsupport – besvarelse og evt. action
- Tilretning af fejl jf. modtagne rapporter (ugentligt)
- Besvarelse af telefoniske henvendelser (skandinavisk + engelsk)
Af personlige egenskaber kan nævnes:
- Serviceminded
- Have flair for kundekontakt
- Struktureret
- Ansvarlig
- Fokuseret på løsning af opgaver
- Følge opgaven til dørs
Systemkrav:
- Office 365
- Kendskab til Windows og IOS
- AD
Vikaren tilbydes:
- 37 timer ugentligt i en periode på 6-12 måneder
- Gode offentlige transportmuligheder – alternativt gratis gæsteparkering i P-kælder