Customer Success Manager


Vi søger en Customer Succes Manager

Vil du være en del af et ecommerce bureau med spændende opgaver til kunder som Philipson Wine, Flying Tiger, Dansk Standard mfl.?  

Med et stigende antal af kunder og projekter søger vi en Customer Success Manager til vores kontor i Valby, der kan være med til at opbygge en stærk og dynamisk virksomhedskultur, og sikre at vi fortsat har tilfredse kunder.  

Om jobbet

Som Customer Success Manager er det dit job at sikre effektiv og professionel sparring med kunderne og koordinering af kundeprojekter. Sammen med den øvrige ledelse, skal du være med til at sikre et fokus på at optimere processor og generelle tiltag, der vil forbedre virksomhedens produktivitet og kvalitet.  

Dine ansvarsområder vil være forretningsudvikling og account management med ansvar for planlægning, gennemførelse og evaluering af kunderelaterede sprints. Kontinuerlig optimering af interne arbejdsprocesser. Daglig ledelse af vores konsulent team samt tæt samarbejde og rapportering til CEO og CCO.  

Dine arbejdsopgaver:

  • Sikre implementering af mindre projekter på eksisterende kunder 
  • Koordinering og styring af projektprocessen 
  • Ressource-allokering, prioritering og opfølgning på mindre opgaver 
  • Fakturering af kunder 
  • Udarbejdelse af opgaveoplæg 
  • Budgetopfølgning på projekter 
  • Foretage løbende opfølgningsmøder med kunderne 
  • Dialog med kunder omkring løsningsspecifikke spørgsmål 
  • Målbar øgning af kunders tilfredshed samt medvirke til mersalg
  • Optimering af arbejdsgange til fordel for både kunden og virksomheden

Vi tilbyder: 

  • En hverdag med spændende og varierede opgaver
  • Frihed under ansvar og fleksible arbejdstider
  • En uformel arbejdskultur med højt til loftet
  • Løn efter kvalifikationer
  • Frokostordning, fredags-morgenmad og massageordning
  • En god pension og sundhedsforsikring
  • Personalearrangementer og et hold af dejlige kollegaer

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Cathrine Tavs (tlf.: (+45) 24 21 11 92 | mail: cathrine.tavs@smartpage.dk)

Din profil:

  • Du er visionær i forhold til konstant at tænke i optimering af arbejdsprocesser 
  • Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst i dit arbejde med kunder samt internt 
  • Du har gode kommunikative evner og kan samarbejde med folk på alle niveauer både internt og eksternt 
  • Du er udadvendt og i stand til at arbejde og tale direkte med kunder 
  • Du er dygtig til at skabe relationer og søge dialog med kunder og kollegaer for at afdække og løse problemstillinger 
  • Du har en proaktiv adfærd, er effektiv og resultatsorienteret 

Kvalifikationer:

  • Du har 4+ års erfaring fra lignende job 
  • Du er den fødte projektleder, der er i stand til at håndtere flere projekter og opgaver ad gangen. Du forstår at vise autoritet og gennemslagskraft 
  • Du har god teknisk indsigt

Om Smartpage 

Smartpage er et førende hus inden for rådgivning, integration og udvikling af forretningskritiske ecommerce løsninger. Vi tæller i dag +20 dedikerede medarbejdere, der kombinerer høj faglighed indenfor udvikling, projektledelse, design og UX. Og med et stigende antal nye spændende kunder og projekter, søger vi flere specialister til holdet.   

Læs mere om Smartpage.

Send din ansøgning i dag

Vi holder løbende samtaler.

Ansøgning og CV sendes via linket "Søg jobbet her" nederst på siden. Udsendelse af test og samtaler afholdes løbende, da stillingen ønskes besat snarest muligt.

Kontakt: Cathrine Tavs | cathrine.tavs@smartpage.dk
Ansøgningsfrist: Ongoing 
Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Gem job

Smartpage A/S
Publiceret: 8. januar 2021

Arbejdssted

Location Valby