Be­gej­stret og erfaren Product Owner til fremad­stormen­de IT-virk­som­hed


Kan du omsætte strategi og mål til relevante forretningsløsninger, og ønsker du et job, hvor du sammen med kollegaer og kunder udvikler moderne POS- og betalingssystemer? – Så er du måske vores nye kollega i udviklingsafdelingen.

OnlinePOS er en IT-virksomhed, som har specialiseret sig i udvikling og produktion af moderne POS- og betalingssystemer til restauranter, barer, detailbutikker og mange af sommerens store festivaller og events. Vi søger en Product Owner, som vil med på vores rejse og videreudvikle de produkter, som har gjort os til en af de førende spillere i branchen. Vi søger dig, som i et relevant sammenspil med kollegaer og kunder kan modne idéer og som er motiveret for et tæt samarbejde med udviklingsteam og øvrige interessenter.

”Udviklingsafdelingen arbejder med en meget kompleks betalingssystemplatform, inden for et område, hvor vi er firstmovers. Vi er dygtige og ambitiøse og står overfor en spændende agil rejse, hvor du kan se frem til mange udfordringer med stor mulighed for faglig og personlig udvikling,” Udviklingschef Trine Merete Hagemann.

Få en yderst central rolle i udviklingen af en nøgleafdeling

Udviklingsafdelingen som i dag består af 12 kompetente medarbejdere er i gang med et modenhedsløft, hvor vi ved implementering af en agil udviklingsmetode (SCRUM) optimerer måden, vi arbejder på. Som vores Product Owner er du en del af denne udvikling med lysten til at bidrage til udvikling af afdelingen og sammenspillet med resten af organisationen. Du får en yderst central rolle, hvor du sammen med udviklingschefen og SCRUM Masteren fører an i forandringsprocessen.

Som Product Owner hos OnlinePOS omsætter du strategi og behov til værdiskabende løsninger i tæt samarbejde med organisationen hos OnlinePOS og vores kunder. Det er dig der sørger for fokus, retning og prioritering og sikrer, at kunderne får mest muligt forretningsværdi gennem løsningerne. Det er også dig der driver opgaver og afklaringer, der sikrer at udviklingsteamet kan levere enkle, brugervenlige og bæredygtige løsninger.

Vi søger dig som har konkret erfaring med at drive en udvikling, som har fokus på værdiskabelse og understøttelse af forretningsmæssige mål. Vi søger dig som er yderst stærk i kommunikationen og i samarbejdet med mennesker, og som er i stand til at skabe forventningsafstemte løsninger, hvor brugere og relevante interessenter sættes i centrum og oplever sig både inddraget og hørt.

Øvrige kendetegn:

  • Du er visionær med strategisk forståelse. Du kan omsætte visioner og strategier til konkrete værdiskabende it-løsninger. I arbejdet udviser du ansvar og arbejder disciplineret med styr på relevante detaljer.
  • Du er forretningsorienteret. Du er en god sparringspartner i forhold til udvikling og effektivisering af forretningen, og du har fokus på at opfylde mål og realisere gevinster.
  • Du har stærke analytiske evner og arbejder struktureret. Du evner at forstå og operationalisere komplekse problemstillinger og nedbryde dem i konkrete opgaver og leverancer, hvor du med dit overblik styrer leverancer helt i mål.
  • Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner.  Du formår at facilitere diskussioner og beslutningstagning, mens du tænker helhedsorienteret og skaber overblik, og du trives i et hektisk og uformelt miljø med tæt samarbejde med mange interessenter.

Faglige kompetencer:

  • Du arbejder i dag som Product Owner eller Projektleder og har flere års erfaring i rollen samt erfaring med agile udviklingsmetoder.
  • Du har uddannelse på bachelor/kandidatniveau og kan med fordel fremvise relevante agile certificeringer.
  • Du har en solid forståelse for it-udvikling, og det er en fordel, hvis du har erfaring fra restaurations- og eventbranchen eller er i stand til hurtigt at sætte dig ind i området.
  • Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk, skriftligt som mundtligt.

Vi tilbyder dig:

Du træder ind i en ung, dynamisk virksomhed med 45 engagerede kollegaer, hvoraf 38 er placeret i Randers, 6 i København og 1 i Norge. Vi er en arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi arbejder tæt sammen, så vi hele tiden bliver bedre. Vi vægter det sociale højt og afholder mange arrangementer uden for kontoret.

  • Et fælleskab udover det sædvanlige, hvor det sociale er i højsæde. Det vil du opdage allerede på din første dag, hvor vi står klar med en varm velkomst.
  • Muligheden for at arbejde med nye og innovative løsninger. Hos os er der altid gang i nye spændende projekter.
  • En arbejdsplads hvor din læring aldrig stopper. Vi kan altid blive bedre, og derfor stræber vi altid efter at lære noget nyt. Har du et ønske om at komme på kursus, som giver værdi for dig og virksomheden, så er vi meget lydhør.
  • Løn efter kvalifikationer, herunder pensionsordning samt sundhedssikring.

Du kan læse mere om vores virksomhed på www.onlinepos.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til HR-Ansvarlig Pelle Højberg på +45 71 74 28 40 eller Udviklingschef Trine Merete Hagemann på +45 71 74 99 06.

Du vil referere til vores Udviklingschef Trine Merete Hagemann.

Du bedes sende din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler. Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og dit CV via nedenstående link.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Gem job

OnlinePOS
Publiceret: 8. januar 2021

Arbejdssted

Location Randers