It-profiler til udvikling og ved­li­ge­hol­del­se af Sund­heds­plat­for­men

Kunne du tænke dig at være med til at redde liv? Det har du chancen for nu, hvor CIMT søger faste medarbejdere til at være med til at udvikle og vedligeholde Sundhedsplatformen.

Har du en it-uddannelsesbaggrund (fx Sundhed & Informatik, datalogi, ingeniør e.lign.) og har du lyst til at udvikle it-løsninger til klinikerne, herunder mod på at indgå i et agilt team med såvel udviklings- som vedligeholdelsessopgaver, så er det måske dig, vi søger. Har du oveni købet erfaring med Sundhedsplatformen skal du endelig ikke holde dig tilbage!

Stillingerne skal besættes pr. 1. marts 2021 eller snarest derefter. Du får masser af dygtige kolleger og et tæt samarbejde med det sundhedsfaglige personale på hospitalerne. I video’en her kan du høre hvad jobbet blandt andet går ud på, og et par af dine fremtidige kolleger fortæller, hvad der motiverer dem til at arbejde med sundhedsteknologi i CIMT.

Udvikling og vedligeholdelse af Sundhedsplatformen er omlagt til at følge agile principper i henhold til SAFe rammeværket, hvilket betyder at udvikling og forvaltning foretages med hospitalerne for bordenden i såkaldte ”Fokusområder”sv.t. Agile Release Trains, hvortil du vil blive allokeret.

Du vil blive ansat i én af enhederne SP Patient eller SP System og arbejde med understøttelse af primært sygeplejerskers og lægers arbejdsgange samt borgeres adgang til deres sundhedsjournal i MinSP.

Ansvar og opgaver

  • Udvikling og vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen som understøtter de sundhedsfaglige arbejdsgange på hospitalerne
  • Udvikling og vedligeholdelse af MinSP, som er borgere og patienters adgang til egne sundhedsoplysninger
  • Medvirken til at opsamle, analysere og specificere forslag til forbedring af Sundhedsplatfoemen
  • Udførelse af kvalitetssikringsaktiviteter og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • Deltagelse i monitorering, fejlsøgning og support (3rd level) af specialiserede områder af løsningen
  • Gennemførelse af analyser af kliniske arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering

Vi tilbyder

  • Opgaver som er meget varierede i omfang, sværhedsgrad og kompleksitet
  • Bredt samarbejde indenfor det enkelte fokusområde samt på tværs af forvaltningsområder i Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation samt på tværs af kliniske specialer
  • Godt kollegialt sammenhold
  • Gode muligheder for faglig udvikling
  • En arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv

Vi forventer

Vi søger medarbejdere med en informationsteknologisk uddannelse. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med udvikling og vedligeholdelse af it-platforme og selvfølgelig gerne Sundhedsplatformen. Ligeledes vil erfaring med test af it-systemer, herunder anvendelse af testsystemer som HP Application Life Management, være en fordel, men det er ikke et krav.

Vi lægger derudover vægt på følgende kompetencer:

  • Viden om it-udvikling, organisatorisk implementering, drift og support
  • Erfaring med SAFe Scaled Agile eller tilsvarende rammeværk
  • Kendskab til Sundhedsvæsenet

Derudover forventes det, at du:  

  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for løsning af dine opgaver 
  • Har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en kompleks it-løsning 
  • Har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering 
  • Har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk, såvel i skrift som i tale 

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Tiltrædelse den 1. marts 2020 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte sektionschef i sektion Medicin Thomas Dalsgaard Clausen på telefon: 51 15 36 33, email: thomas.dalsgaard.clausen@regionh.dk eller sektionschef i sektion Patientinddragelse Ole Mørch Vilster på telefon: 20 10 80 01, email ole.moerch.vilster@regionh.dk.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag senest fredag, den 12. februar 2021. Vi tager løbende kandidater til samtale.

Gem job

Region Hovedstaden - Center for It, Medico og Telefoni
Publiceret: 14. januar 2021

Arbejdssted

Location København