Mid­ler­ti­dig an­sæt­tel­se af ser­vi­ce­min­de­de og løs­nings­o­ri­en­te­re­de it-sup­por­te­re til Ser­vi­ce­de­sk i Ballerup


Vi søger to nye medarbejdere til vores kompetente og servicemindede team i Servicedesk. Stillingerne er midlertidige ansættelser af henholdsvis seks og ni måneders varighed.

Du har lysten og evnen til at være med til at gøre en forskel for ca. 29.000 ansatte i staten ved at levere en professionel, kompetent og serviceminded it-support. Du har et stort servicegén og motiveres af kontakt til mange mennesker i løbet af dagen. Du kan varetage mange forskellige typer it-support opgaver, arbejde i et højt tempo og samtidig bevare fokus. Vores Servicedesk består af 60 medarbejdere fordelt i fire teams.

Om stillingen

Som it-supporter i Servicedesk har du følgende kompetencer:

  • Yde faglig 1. level it-support pr. telefon, elektronisk og via chat
  • Modtage henvendelser fra kunder og registrere dem i Servicenow
  • Kommunikere tydeligt og klart med kunder - både telefonisk og skriftligt
  • Visitere, kvalificere og prioritere incidents og service requests
  • Yde onsite support på kundens lokation i forbindelse med projektopgaver.

Kvalifikationer

Vi er på udkig efter medarbejdere, som har følgende kvalifikationer:

  • It-support uddannelsen eller lign. baggrund og erfaring
  • Kendskab til ITIL, Service Now eller andre ticket-systemer
  • Solidt kendskab til support af Microsoft produkter herunder Windows, Office og lign.
  • Kan kommunikere professionelt med vores brugere og give dem en god serviceoplevelse
  • Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i pressede situationer.

Om dig

Du har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet.

Herudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du kan lide at arbejde selvstændigt men nyder at sparre med dine fagligt kompetente kolleger
  • Du har flair for it, er engageret og løsningsorienteret
  • Du formår at betragte enhver kundekontakt eller opgave – stor som lille – med samme vigtighed
  • Du kommunikerer professionelt med vores kunder og giver dem en god serviceoplevelse
  • Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.

Vi kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling samt kon­takt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet og faglig sparring.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten.

Det er en forud­sæt­ning for din ansættelse, at du kan opnå en sikkerhedsgodkendelse til niveauet HEMMELIGT.

Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Ballerup.

Stillingerne er tidsbegrænsede fuldtidsstillinger på 37 timer. 

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, p.t. Digitaliseringsstyrelsen, Finansministeriets departement, Statens Administration, Statens It og Økonomistyrelsen.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Mette Lybæk på tlf. 24 49 90 29.

Ansøgning

Hvis stillingen har din interesse, så tryk på ”Søg jobbet her” og send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest fredag den 29. januar 2021.

Vi forventer at afholde jobsamtaler løbende.

Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Gem job

Statens It
Publiceret: 14. januar 2021

Arbejdssted

Location