Su­perOf­fi­ce CRM Ap­pli­ka­tions­spe­ci­a­list


I denne nyoprettede stilling vil du få unik mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af vores SuperOffice CRM-platform.

Brugen af vores CRM-applikation er i rivende udvikling og får en større og større rolle i mange af vores forretningsområder. Derfor søger vi nu en applikationsspecialist, der kan være med til at realisere SuperOffice-potentiale.

Du vil få en central rolle i at etablere og sikre den optimale udnyttelse af vores SuperOffice-platform, og i samarbejde med kolleger, superbrugere og leverandører skal du varetage den daglige optimering og udvikling af tilhørende applikationer, databaser, integrationer mv.

Du er lidt af en multikunstner på SuperOffice-platformen, og du føler dig udfordret og motiveret af både udvikling og løbende ad hoc-opgaver. Du vil få et stort systemansvar og vil derfor få en bred berøringsflade både internt i OK og mod leverandører.

Du vil blive en del af OKs IT-afdeling som har til huse på hovedkontoret i Viby J. IT-afdelingen servicerer dagligt mere end 600 medarbejdere, samt kundeløsninger indenfor blandt andet afregnings-, portal-, og mobile app-løsninger. I det daglige arbejder vi tæt sammen med den øvrige organisation og supporterer så vel interne som eksterne løsninger. Vi er i dag mere end 60 medarbejdere i IT-afdelingen.

Dit daglige arbejde vil være centreret omkring:

  • optimering, opsætning, integration og konfigurering af CRM-platformen
  • fejlsøgning og fejlrettelse i samarbejde med service desk og systemleverandører
  • drift af eksisterende løsninger
  • fungere som bindeled mellem forretningen og IT-afdelingen.

Din profil

For at få succes i jobbet er din erfaring med SuperOffice, eller en anden CRM-applikation, naturligvis stor, og har du erfaring med NET, SQL eller SharePoint, er det en stor fordel. Du har flere års erfaring med udvikling og support, og du forstår vigtigheden af struktur og god dokumentation. Du er analytisk, ansvarsbevidst, resultatorienteret og kan arbejde selvstændigt. Du har solid viden og erfaring med tværgående IT-projektarbejde samt er fortrolig med projekt-, metode- og udviklingsmodeller.

Vi tilbyder

Et spændende job med mange og udfordrende opgaver, hvor du vil være i konstant udvikling. Du får stor indflydelse på dine opgaver og mulighed for at se hurtige resultater af din indsats. Vi har gode ansættelsesvilkår med attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning, fleksible arbejdstider og gode personlige udviklingsmuligheder, hvor trivsel og godt arbejdsmiljø har høj prioritet.

Send din ansøgning med det samme, da vi indkalder løbende.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Danni Heegaard
Tlf.: 8932 2504

Ansøgningsfrist:
Løbende


Energiselskabet OK

OK er meget mere end tankstationer og sjove reklamer på TV. OK er 600 dygtige medarbejdere, som hver dag spiller sammen for at opfylde danskernes energibehov. I OK er vi dygtige til at omstille os – faktisk har vi mere end 100 års erfaring på energimarkedet. Vi har fokus på forbrugernes behov, og derfor er vi med på rejsen mod flere alternative energiformer. Du kan læse meget mere om os på www.ok.dk.

Gem job

OK a.m.b.a.
Publiceret: 25. februar 2021

Arbejdssted

Location Viby J

Job hos virksomheden