On­bo­ar­ding spe­ci­a­list/supporter søges til hastigt voksende virk­som­hed i Odense


Vi har rygende travlt, og søger derfor en dedikeret onboarding specialist/supporter til tiltrædelse hurtigst muligt.

Du vil få ansvaret for at oplære vores live/BACKEND-kunder, som primært fokuserer på kulturbranchen - musik, comedy, foredrag, festivaler, LAN-events og meget andet. Det vil derfor være en fordel, hvis du elsker kulturen og vil være med til at løse nogle af de spændende udfordringer, som de arbejder med i hverdagen.

Vores løsninger anvendes primært af ambitiøse kulturinstitutioner i Danmark, og udvikling samt support sker i eget hus. Du vil også komme til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer på tværs af afdelingerne rundt om i Danmark - vi har kontorer i Odense, København og Aalborg.

Jobbet 

Vi har ambitiøse vækstplaner, og vi har derfor brug for en onboarding specialist med flair for support, hvor du både kan være med til at drive og udvikle vores support-team. Du vil dagligt være i dialog med eksisterende kunder, for at løse de behov, som kan opstå fra dag til dag. Samtidig skal du ikke mindst kunne håndtere nye kundehenvendelser, hvor kendskabet til platformen ikke er så stor, og du derfor skal kunne forklare komplekse ting på et simpelt niveau.

Du vil indgå i et ungt team af holdspillere, der giver support til vores danske samt udenlandske kunder. Du vil få en bred kontaktflade på tværs af de forskellige kunder og selskaber. Dine primære opgaver bliver at hjælpe nye kunder godt i gang med live/BACKEND via vores online supportchat samt via skærmdeling, og hjælpe vores eksisterende kunder, når behovet opstår.

Support er en vigtig del af vores virksomhed. Derfor kræver jobbet også, at du er fleksibel og har lyst til - sammen med resten af holdet - at være klar, når vores kunder har brug for os. 

Hvis du vil være en del af en ung og dynamisk it-virksomhed med store ambitioner og et humoristisk, uformelt arbejdsmiljø, så er det måske dig, vi leder efter.  

Dine primære opgaver:

  • Support af nye og eksisterende kunder via chat, e-mail og telefon
  • Oplæring i vores systemer for både kunder og kollegaer - foregår med video-chat og skærmdeling
  • Videoproduktion til marketing og oplæring
  • Opsætning af konti i vores event- og billetplatform
  • Håndtering af slutkundesupport (billetkøbere)
  • Ad hoc-opgaver - altså opgaver, som opstår i øjeblikket. Enten fra kollegaer eller kunder, der kræver din opmærksomhed
  • Tæt samarbejde med vores udviklere.

Vi forventer:  

  • Du er professionel i din tilgang med kunderne og er serviceminded
  • Du behøver ikke at være it-ekspert, men vi forventer, at du har et godt kendskab til området og besidder en god evne til at tilegne dig ny viden
  • Du evner at sætte kunden i centrum, når du er i dialog med kunderne, hvor du skal være løsningsorienteret og idéskabende
  • Du har en relevant uddannelse som f.eks. it supporter, eller en uddannelse inden for kommunikation/markedsføring. 
  • Du skal være selvstarter af natur og have en proaktiv adfærd i dit daglige arbejde.
  • Du er velformuleret både i skrift og tale, på dansk og engelsk.
  • Du kan hurtigt skifte gear, hvis det bliver nødvendigt
  • Du kan holde hovedet koldt, når et problem opstår
  • Du er i stand til at prioritere dine opgaver selv ift. hvad der skaber mest værdi for kunderne.

Vi tilbyder blandt andet: 

  • Overenskomstreguleret ansættelsesforhold (IT-overenskomst)
  • Løn efter kvalifikationer
  • Fleksible arbejdstider/flextid med frihed under ansvar
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Frokostordning m.m. 
  • Uformel og tryg omgangstone
  • Et godt og sikkert job i en virksomhed i vækst
  • Mulighed for personlig og karrieremæssig udvikling.

Du vil få et udfordrende og udviklende job i én af Danmarks spændende it-virksomheder, hvor din indsats vil få stor betydning. Både for os som virksomhed og for din egen udvikling. Vi tilbyder en fantastisk rejse i en virksomhed, som er i eksplosiv vækst. 

Vi arbejder hele tiden på at sikre, at vores løsninger er så innovative, effektive og værdiskabende for kunderne som overhovedet muligt. Vi holder meget af vores kunder og sætter en ære i at have en god og tæt dialog med dem. Derfor er vi en virksomhed, man kan være stolt af at være en del af.

Du vil blive en del af et team af dedikerede og dygtige medarbejdere, hvor vi går op i at skabe et trygt og uformelt arbejdsmiljø, hvor den gode idé altid er velkommen. Vi har en flad struktur, der gør, at du er tæt på de daglige beslutninger og har stor indflydelse på din hverdag. Vi lytter til dine gode idéer og støtter dig i at nå målet.

Er du den super onboarder/supporter vi mangler, og har du lyst til at være en del af holdet? Så send en kort motiveret ansøgning, hvor du i korte træk fortæller, hvorfor du er den rette til jobbet samt et par eksempler på tidligere resultater eller erfaringer.

Arbejdssted:

Buchwaldsgade 50
5000 Odense C
Danmark

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt. Vi kalder løbende folk til samtale, indtil stillingen er besat.

Gem job

ONLINECITY.IO
Publiceret: 15. marts 2021

Arbejdssted

Location Odense