Account Manager


Account Manager søges til salg af én af de mest populære cloudbaserede samarbejdsplatforme, Monday.com.

Vi har netop indgået et nyt samarbejde og har derfor brug for en dygtig og engageret Account Manager i vores salgsafdeling. Kunderne vil være blandt Danmarks største virksomheder.

Brænder du for salg af IT-løsninger og vil du gerne være med i opstarten af et helt nyt område?
Så er det måske dig, vi søger som Account Manager.

Ambitiøs Account Manager med interesse for IT-løsninger

Som Account Manager bliver du ansat med base på vores kontor på Østerbro i København, hvor du sammen med vores Sales Manager vil komme til at arbejde med salg af et af de hurtigst voksende cloudbaserede samarbejdsværktøjer, Monday.com.

Dine arbejdsopgaver

  • Identificere og kontakte nye mulige kunder, der kunne være interesserede i Monday.com
  • Opbygge og forbedre vores salgspipeline
  • Sammensætte løsninger der passer til vores kunders behov
  • Rådgive & servicere allerede eksisterende kunder
  • Løbende rapportering til vores Sales Manager
  • Koordinere after-sales servicesupport med de rette ansvarlige

Personlige kvalifikationer

Som Account Manager elsker du opsøgende salg. Du er nysgerrig af natur og drevet af at skabe resultater. Arbejdet som Account Manager sker ud fra en fastlagt strategi og tilgang til markedet, hvor fokus er på at afholde kundemøder med høj kvalitet.

Den rette kandidat til stillingen har gerne erfaring med salg af cloudbaserede softwareløsninger, men det er ikke et krav.

Vi giver dig selvfølgelig al den oplæring, du har brug for inden for produktet, salgsteknik, salgsprocesser og forhandlingsteknik.

  • Minimum en relevant bachelor
  • 1-3 års erfaring med salg, gerne med B2B, men det er ikke et krav
  • Du er god til opbygge relationer med alle niveauer i en virksomhed
  • Din skriftlige kommunikation er skarp, fokuseret og engagerende på dansk og engelsk
  • Du har en analytisk og struktureret tilgang til problemløsning
  • Du er nysgerrig, selvkørende og løsningsorienteret
  • Du er fleksibel i forhold til kundebesøg
  • Du er resultatorienteret uden dog at gå på kompromis med kvaliteten
  • Du har flair for IT og kan hurtigt sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
  • Du er pålidelig og ansvarsfuld
  • Eventuelt generelt kendskab til samarbejds- og projektledelsesværktøjer er et plus, men ikke et krav
  • Kendskab til Confluence samt Pipedrive vil være et plus, men er ikke et krav

Vi lægger vægt på, at du besidder en fundamental nysgerrighed, og trives i et socialt, uformelt og kreativt arbejdsmiljø.

Ansættelsesforhold

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke med pension og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø på Østerbro.

Som ansat hos aety er din udvikling i højsædet og sammen lægger vi en plan, som passer til det ønskede tempo.

Vi tilbyder forplejning med en lækker frokost- og frugtordning og træningsfaciliteter samt diverse sociale arrangementer.

Lyder dette som noget for dig?

Spørgsmål vedrørende stillingen kan ligeledes henvendes til Sales Manager Khoram Habedi på tlf. +45 2971 7430 eller på email kh@aety.io

Om Aety

Vi er en IT-virksomhed i vækst, placeret på Østerbro. Vi lever af at hjælpe virksomheder med at understøtte deres teams til at kunne samarbejde bedre.

Gem job

Aety ApS
Publiceret: 21. marts 2021

Arbejdssted

Location København

Job hos virksomheden