IT-supporter med teknisk flair & kun­de­ser­vi­ce mindset


Er du en engageret og serviceminded it-supporter? Ønsker du at være en del af en international, innovativ og markedsledende SaaS virksomhed?

Vi er på udkig efter en dedikeret supporter, der vil medvirke til at levere den bedste service til vores kunder. Har du et stærkt ønske om at gøre en forskel? Trives du i et sjovt og tempofyldt miljø hvor kundekontakt, god service, det kollegiale og faglige indhold er grundlaget for en meningsfyldt arbejdsdag? Motiveres du af at levere den bedste og mest effektive service til slutbrugerne, mens du søger at forny, optimere og anvende bedste praksis?

Jobbet - nøgleansvar

Du vil yde engageret support til vores kunder på højt niveau og hjælpe dem med de tekniske behov og udfordringer som de måtte have i vores systemer. Du vil være en del af Customer Experience Teamet på 12 dygtige medarbejdere i København, Sverige, Finland, Polen og Spanien.

Det er vigtigt, at du er struktureret og logisk tænkende. Du skal have en god all-round IT-forståelse samt en naturlig teknisk nysgerrighed for at lære vores systemer indgående at kende. Du vil have masser af direkte kontakt til vores kunder, og derfor er det vigtigt at kundedialoger falder dig naturligt. Du forstår at være positiv og sætte dig i brugerens sted, og du har i det hele taget lyst til at være med til at give en god oplevelse til kunden, hvis loyalitet og tilfredshed er afgørende for din og virksomhedens succes.

Du kan dokumentere og følge processer såvel som dele dem med dit team. Du er konstruktiv og er i stand til at modtage feedback. Dine kommunikationsevner er direkte og positive, og du kan kommunikere respektfuldt med brugere selv i kritiske situationer. Du kan afslutte dine opgaver som aftalt, og du er både fleksibel og pålidelig. Du er interesseret i at arbejde tæt sammen med lokale og internationale kolleger. Du nyder at være "os" snarere end "jeg".

Det forventes at du har:

  • Stærke problemløsnings-egenskaber
  • Flair for at snakke med mennesker og levere en god service
  • Erfaring med IT-support og gerne mere end 1 års erhvervserfaring fra lignende stilling
  • En naturlig teknisk nysgerrighed
  • Et godt skriftligt og mundtligt dansk, samt behersker engelsk

Det vil desuden være en fordel men intet krav hvis du har:

  • Fundamental viden og forståelse af MySQL og MSSQL
  • Viden om/erfaring med webservices
  • Viden om/erfaring med systemintegrationer generelt
  • Viden om/erfaring med opsætning af servere og firewalls

En grundig oplæring i vores systemer - herunder selve Herobase Outbound samt vores workflowsystemer - vil naturligvis finde sted.

Om Herobase - Enreach

HeroBase er en software virksomhed, en del af den Hollandske koncern Enreach hvor overskriften er Unfied Communication. Vi er ca. 1.235 medarbejdere fordelt over en række Europæiske kontorer. I Herobase udvikler og driver vi egen Outbound SaaS løsning, der hjælper organisationer og deres medarbejdere med at vokse igennem salg af ydelser og produkter via vores best in class Call center Software og marketing automation.

Vores SaaS løsning håndterer hele processen igennem to primære kundevendte telemarketingløsninger. En rendyrket callcenter-platform med mulighed for integrationer o.m.a., og en marketing automation platform, som bl.a. varetager andre kanaler (f.eks. e-mails) og automatiserer processer. Vi understøtter således indlæsning af emner, opdatering af kunde- og leaddata, bearbejdelse af salg, emneberigelse og scoring. Performance statistik og telefonidelen muliggør at der ringes og tales via systemet og meget andet. Mange kunder har integrationer over mod egne systemer (ordresystemer, CRM-systemer mv.) eksempelvis via webservices, hvormed Herobase Call Center Software løsning er helt centralt i kundernes forretning.

I forlængelse heraf bygger og sælger vi en række komplimenterende systemer, herunder marketing automation flows og laver kundespecifikke bestillingsopgaver. Vi servicerer kunder primært i Norden, men udvider i øjeblikket til flere europæiske lande i forbindelse med salget af Herobase til Enreach.

I Herobase er vi ca. 40 dedikerede medarbejdere fordelt på kontorer i Finland, Stockholm, Danmark, Spanien og Polen. Hovedsæde ligger i Søborg DK.

Herobase tilbyder en attraktiv arbejdsplads med mulighed for kontinuerlig professionel og personlig udvikling. Vi fokuserer på mangfoldighed og lige muligheder. Vi har en uformel omgangstone og stræber efter at skabe god balance mellem arbejde og privatliv.

Info

For yderligere info omkring Herobase eller Enreach, se herobase.com eller enreach.com.

For yderligere info omkring stillingen, kontakt venligst Thomas Salling, Customer Support Manager via ts@herobase.com.

Gem job

HeroBase A/S
Publiceret: 4. marts 2021

Arbejdssted

Location Søborg