Service Delivery Manager


Er du teknisk skarp, struktureret og har hardware som dit faglige anker? Brænder du for at sikre driften af infrastrukturen i et af verdens førende teleselskaber? Og har du lyst til at spille en helt central rolle i forhold til leverandørstyring og -koordinering? Så er du måske den nye Service Delivery Manager, som vi leder efter til Telenor!

"Man skal virkelig ikke undervurdere betydningen og vigtigheden af en effektiv infrastruktur med høj kvalitet i en IT og Tele-virksomhed. Det er min og mit teams fornemste opgave at sikre. Så kombinationen af høj faglighed, frihed under ansvar og plads til humor er kendetegnene for os. Det er fundamentet i hvorfor dette job er en rigtig spændende mulighed," udtaler Afdelingsleder, Thomas Lorenzen.

Du har bred viden om infrastruktur, er procesorienteret og har fokus på leverancer

I Telenors Infrastructure-team er det vores fornemste opgave at yde den bedst mulige support til vores stakeholders, leverandører og brugere. Vi har derfor en vigtig rolle i organisationen og bliver løbende involveret i flere komplekse projekter og integrationer på både system- og infrastrukturniveau. Samtidig forventer vi også at blive ansvarlige for driften af en række nye systemer og områder i løbet af de næste 3-6 måneder, så vores opgaver er mange og alsidige. Vi leder i den forbindelse efter en ny Service Delivery Manager, der bliver ansvarlig for at sikre driften af infrastrukturen og sørge for, at vi arbejder på det rette tekniske fundament. Du får samtidig ansvaret for at både partnere og leverandører leverer deres ydelser til den aftalte tid og i den aftalte kvalitet. Det er med andre ord dig, der har det forkromede overblik og skal sikre, at driften mellem vores forskellige assets fungerer optimalt.

Nogle af dine opgaver vil derfor være, at:

  • Sikre en god dialog med diverse leverandører og driftspartnere internt og eksternt, herunder også vores udenlandske samarbejdspartnere.
  • Sikre at leverancer og aftaler overholdes, samt lever op til eventuelle kvalitetskrav.
  • Deltage i projektgrupper på tværs af organisationen, samt bidrage med relevante inputs med udgangspunkt i din driftsviden.
  • Omsætte og forankre forretningens behov og krav til infrastrukturplatformen og sikre, at nye ydelser overdrages til driften.

Du er selvkørende og holder hovedet koldt i en travl hverdag

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for os – til gengæld er det vigtigt, at du har lyst til at gøre en forskel for dine kollegaer og har lyst til at blive udfordret fagligt. Optimalt kommer du med en relevant videregående IT-uddannelse i bagagen, eller også har du 3-5 års praksiserfaring fra en lignende stilling. Vi ser gerne, at du har en dyb teknisk forståelse for infrastruktur og IT generelt samtidig med, at hardware er dit faglige anker og interessefelt.

Som person er du fleksibel, følger opgaver til dørs og rækker proaktivt ud til samarbejdspartnere, hvis udfordringer ikke kan løses alene. Du trives i en dynamisk hverdag, hvor du har mange bolde i luften og formår at bevare overblikket, selv når du har travlt. Yderligere ser vi gerne, at du trives med at levere hurtig og effektiv support til diverse stakeholders og at din tilgang til dit arbejde er både serviceminded, struktureret og imødekommende.

Idealkandidaten kan herudover genkende sig selv i følgende:

  • Har praksiserfaring med HW drift/arkitektur og infrastruktur generelt.
  • Har indgående kendskab til bl.a. Windows, Citrix, VDI og VMWare.
  • Trives i et forandringspræget driftsmiljø.
  • Er skarp på dansk og engelsk i både skrift og tale.
  • Har kendskab til Cisco netværk (Dette er dog ikke et krav, men vil være en fordel).

Hvem er vi?

Du bliver en del af Infrastructure, som er et team i Telenors Tech Operation. Vores team er kendetegnet ved en høj professionel stolthed, en uformel tone og flad struktur. Vi har det sjovt hverdag og sætter pris på en åben og ærlig dialog. Som vores nye kollega kan vi tilbyde dig en høj grad af frihed, spændende arbejdsopgaver og ansvar i dit arbejde. Du får derudover gode, kompetente kollegaer og en plads på holdet hos en af verdens største teleselskaber. Hos os får du mulighed for at præge din egen hverdag, og vi bestræber os altid på at sikre et godt arbejdsmiljø, hvor alle trives.

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder, Thomas Lorenzen, på tlf. +45 6050 7855. Du er også meget velkommen til at søge stillingen via linket her på siden. Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 18. marts 2021. Vi afholder samtaler løbende.

Gem job

Telenor
Publiceret: 5. marts 2021

Arbejdssted

Location Aalborg