Full Stack-udvikler til fremad­stormen­de IT-virk­som­hed


Ønsker du at arbejde med innovative POS- og betalingssystemer hos en IT-virksomhed i rivende udvikling?

OnlinePOS er en IT-virksomhed, som har specialiseret sig i udvikling og produktion af moderne POS- og betalingssystemer til restauranter, barer, detailbutikker og mange af sommerens store festivaller og events. Vi søger en udvikler, som vil med på vores rejse og særligt videreudvikle vores API-integrationer og kunderettet software samt andre af de produkter, som har gjort os til en af de førende spillere i branchen.

”Udviklingsafdelingen arbejder med en meget kompleks betalingsplatform, inden for et område, hvor vi er firstmovers. Vi er dygtige og ambitiøse og står overfor en spændende agil rejse, hvor du kan se frem til mange udfordringer med stor mulighed for faglig og personlig udvikling,” Udviklingschef Trine Merete Hagemann

Få en central rolle i udviklingen af vores unikke betalingsløsninger

Som en del af vores udviklingsafdeling arbejder du primært med produkterne i backend-delen af vores betalingsplatform som er udviklet til afvikling på Windows-platformen. Du bliver en del af en kompetent udviklingsafdeling på 14 medarbejdere. Afdelingen er kendetegnet ved høj faglighed og et uformelt arbejdsmiljø. Det er en afdeling, hvor vi hjælper hinanden, og hvor der er plads til den enkelte og den diversitet, som er afgørende for, at vi udvikler os, både som menneske, afdeling og virksomhed. Vi står overfor implementering af SCRUM som vores agile rammesæt, hvor du bliver en del af SCRUM-teamet og de tilhørende SCRUM-events.

Du koder typisk på flere opgaver ad gangen, og din hverdag kommer bl.a. til at gå med:

  • Udvikling af nye produkter i samarbejde med kollegaer og kunder.
  • Videreudvikling, optimering og vedligeholdelse af vores betalingsplatform.
  • Udvikling og vedligeholdelse af integrationer mod eksterne systemer.
  • Dokumentation og test.
  • Løbende teamudvikling som en del af udøvelsen af SCRUM.

Faglige kvalifikationer:

  • Du er teknisk stærk med flere års erhvervserfaring (gerne full stack) indenfor MySQL, PHP og udvikling af integrationer til 3. parts systemer (SOAP/REST). Derudover er erfaring med Laravel og C# en fordel men ikke et krav.
  • Du er uddannet på bachelor- eller kandidatniveau – gerne som ingeniør, datalog eller lignende.
  • Du har erfaring med agile udviklingsmetoder og er selv vant til at arbejde agilt, hvor du sammen. med kunder og kollegaer finder de bedste løsninger.
  • Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk, skriftligt som mundtligt.
  • Du er vant til at teste din kode gennem god erfaring med kvalitetssikring og dertilhørende dokumentation.

Din profil:

  • Du vægter kvalitet i dit arbejde højt, og med en kreativ tilgang forstår du at gøre idé til produkt.
  • Du kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver.
  • Du har let ved at skabe overblik og har en analytisk tilgang til nye opgaver.
  • Du trives i et travlt og uformelt arbejdsmiljø.
  • Du er et positivt og imødekommende menneske der er god til at arbejde i teams.

Vi tilbyder dig:

Du træder ind i en ung, dynamisk virksomhed med godt 50 ansatte med hovedkontor i Randers samt kontorer i København og Norge. Vi er en arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi arbejder tæt sammen, så vi hele tiden bliver bedre. Vi vægter det sociale højt og afholder mange arrangementer uden for kontoret.

  • Et fælleskab udover det sædvanlige, hvor det sociale er i højsæde. Det vil du opdage allerede på din første dag, hvor vi står klar med en varm velkomst
  • Muligheden for at arbejde med nye og innovative løsninger. Hos os er der altid gang i nye spændende projekter
  • En arbejdsplads hvor din læring aldrig stopper. Vi kan altid blive bedre, og derfor stræber vi altid efter at lære noget nyt. Har du et ønske om at komme på kursus, som giver værdi for dig og virksomheden, så er vi meget lydhør
  • Løn efter kvalifikationer, herunder pensionsordning samt sundhedssikring.

Du kan læse mere om vores virksomhed på www.onlinepos.dk For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til HR-Ansvarlig Pelle Højberg på +45 71 74 28 40 eller Udviklingschef Trine Merete Hagemann på +45 71 74 99 06.

Du vil referere til vores Udviklingschef Trine Merete Hagemann.

Du bedes sende din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler. Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og dit CV via nedenstående link.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Gem job

OnlinePOS
Publiceret: 11. marts 2021

Arbejdssted

Location Randers