Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Digital Business De­ve­l­op­ment Manager


Kan du skabe et online univers, som inspirerer kunderne og skaber salg? Prioriterer du data og analyse, når e-commerce-strategien skal lægges?

Hos SOFACOMPANY er vi på en rejse med kraftig vækst og optimeringer på både forretningsgange og systemer. Som Digital Business Development Manager for e-commerce bliver sofacompany.com dit domæne, og det er den helt rigtige rolle for dig, hvis du bliver motiveret af et konstant fokus på kunden – og på at forbedre deres oplevelse på hele den digitale kunderejse.

Vi brænder for design og glade kunder

Vi er en international og dynamisk virksomhed, og vores forretningskoncept er baseret på autenticitet, troværdighed og ærlighed med fokus på kunderne og deres oplevelser. Vi oplever stor succes, og vi er p.t. live i 9 markeder med direkte salg og egen produktion i Vietnam.

Du bliver en del af ledergruppen for vores relativt nye Digital Business Service-afdeling. Her får du direkte reference til vores CTO, mens du selv bliver leder for 2 frontend-udviklere – og vi forventer allerede nu, at teamet vil vokse i takt med vores vækst og resultater.

Optimér kunderejsen og vores e-commerce-platform

Som Digital Business Development Manager får du det fulde ansvar for kunderejsen på sofacompany.com. Hvordan kommunikerer vi? Hvordan ser tingene ud? Hvordan virker funktionaliteterne? Kort sagt: Hvordan skaber vi et univers online, som gør, at vi sælger flere møbler?

Dine interne stakeholdere tæller blandt andet marketing og international operations, og du står i samarbejde med vores CTO for at prioritere input og sætte retningen for, hvordan vi skal udvikle både platformen og kunderejsen gennem forsat analyse og mapping af forbedringsmuligheder.

Dine kerneopgaver tæller derfor:

  • ejerskab af tredjepartsapplikationer, inklusive GTM og GA – dette betyder, at du er ansvarlig for identifikation, udvælgelse og vedligehold af applikationen
  • ansvar for operation, udvikling, vedligeholdelse og release på e-commerce-platformen med fuld UAT
  • ejerskab over back-loggen med ansvar for, at user stories bliver beskrevet og at business case understøttes
  • overordnet ansvar for udførelsen af A/B-test på nye features, funktioner og kommunikation
  • stakeholder management med ansvar for, at vores stakeholders er informerede og opdaterede omkring de projekter, vi er ansvarlige for.

Vi er fleksible omkring mødetider

Du arbejder som udgangspunkt på vores hovedkontor i Ringsted, hvor vi i dag har 60 kolleger siddende. Især i starten vil du primært arbejde fra kontoret, men på sigt har du mulighed for at arbejde hjemme et par gange om ugen efter behov. Vi er derudover fleksible omkring arbejdstiderne, så du udover faglige udfordringer er sikret en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Du har et stort drive og brænder for at gøre en målbar forskel

Du er struktureret og har et analytisk mindset, hvilket i praksis betyder, at du tænker teknisk performance i forhold til salg og i forhold til kunden – og altid med målbare touch points. Du er motiveret af et konstant fokus på kunden og på at forbedre deres oplevelse på hele den digitale kunderejse, og du byder gerne ind med saglige argumenter for, hvordan vi skal gøre tingene anderledes fremover.

Vi forventer derfor, at du:

  • har minimum 5 års erfaring fra arbejde med e-commerce – som e-commerce manager, product owner eller en lignende salgsorienteret rolle
  • har erfaring med at styre roadmaps i forhold til både features og produktlanceringer
  • har ekspertise i Google Analytics og systemer som Hotjar til at analysere forbedringsmuligheder i forhold til kunderejsen
  • har erfaring med user experience test (A/B-test) samt kendskab til testværktøjer som fx Optimizely og Monetate
  • kommunikerer effektivt både skriftligt og mundtlig på engelsk – og kan du begå dig på dansk også, er det kun en fordel.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jeppe Secher på +45 7245 9106 eller på jse@jobindex.dk.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest den 24. april 2021 via nedenstående link ”Søg jobbet her”. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning.

Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os retten til at afslutte processen før tid, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

IT-rekrutteringskonsulent
Jeppe Secher

Tlf. +45 72 45 91 06

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S
Publiceret: 25. april 2021

Arbejdssted

Location Ringsted