Tele­fon­iteknik­er med interesse for support til Center for Di­git­al­iser­ing og In­nov­a­tion i Kultur- og Frit­idsfor­valt­nin­gen

Er du faglig stærk telefonitekniker eller teknisk stærk it-supporter med flair for telefoniløsninger? Så er du måske vores nye medarbejder.

Hvem er vi?

Center for Digitalisering og Innovation (CDI) er en dynamisk stabsfunktion i Kultur- og Fritidsforvaltningen, der sikrer god digital service til byens borgere og brugere. Vi er ca. 90 medarbejdere fordelt på fire kontorer, der arbejder med digitaliseringsprojekter og drift af digitale løsninger både inden for Kultur- og Fritidsforvaltningens område og på tværs af kommunens syv forvaltninger.

Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) er en arbejdsplads i en kompleks og spændende organisation, hvor der er højt til loftet, frie rammer og en uformel omgangstone. Der er fleksible og stabile arbejdsforhold samt arbejdsopgaver, hvor du kan være med til at gøre en forskel.

Hvad tilbyder vi?

Du vil blive en del af et stærk fagligt team, som har til opgave at sikre stabil fastnettelefoni og kontaktcenterløsning på tværs af til hele Københavns Kommune. Du får en alsidig hverdag, hvor du blandt andet skal rette kodemæssige strukturelle problemer, hjælpe med installationsopgaver og lave onsite support.

Du bliver en del af et team med syv medarbejdere, som varetager Danmarks største telefonisystem med mere end 7000 telefoner og 9000 numre. Det er et kompliceret system, og du får ansvaret for at få alle brikker til at passe sammen; se hvor problemet opstår, finde løsninger og gennemskue regelstrukturen. Teamet er samtidig Center for Digitaliserings tværgående servicedesk, hvor vi ud over telefoni løser opgaver på web og på systemforvaltningsområdet.

Vi er servicemindet og møder vores brugere med et smil. Vores opgaver spænder bredt, og du skal kunne supportere alle typer brugere, fra brugeren der sjældent arbejder i it-systemer til it-eksperter. Du møder derfor altid brugeren hvor de er og viser forståelse for deres tilgang, som du formår at tale ind i, så opgaven kan løses.

Stillingen som telefonitekniker i CDI

Du får succes i stillingen, hvis du ser dig selv som en dygtig telefonitekniker, som brænder for krydsfeltet mellem det tekniske og brugeroplevelsen. Du sætter en dyd i at levere en høj service, og du er vedholdende, så du altid finder den bedste løsning for brugeren. Du sikrer altid, at dine opgaver bliver løst også selvom, at det ikke er dig, der løser hele opgaven.

Du har en gejst for at tilegne dig ny viden, og du har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer. Du har gerne erfaring med at arbejde med hierarkier, brugerstyring og regelstrukturer og mestrer gerne basiskode (f.eks. Java og HTML).  

Det er en fordel, hvis du har erfaring med en eller flere områder:

  • Praktisk erfaring med drift og vedligeholdelse af telefonanlæg, IP-telefoni og datanetværk
  • Telefoni-administrator fra en større organisation
  • Mobiltelefoni 
  • X-felter og switchudstyr
  • Administration af telefoniløsninger
  • Mitel Produkter (tidligere Ericsson)
  • MRTC 

Du har lysten til at arbejde med servicedesk/SPOC og er frisk på at lære teleteknik, herunder hvordan telefon, router, PC m.m. kables.

Vi forestiller os, at du har en mellemlang teknisk uddannelse som it-supporter el.lign. med vægt på telefoni og it.

Løn- og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på fuld tid og arbejdsstedet er Kultur- og Fritidsforvaltningen i Nyropsgade. Vi tilbyder løn og ansættelse efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse ønskes den 1. juni 2021 eller snarest muligt.

Yderligere information

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Eske Kock Pedersen på 2992 6366.

Læs mere om Københavns Kommune på www.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest søndag den 11. april 2021

Første korte screeningssamtaler og anden samtaler afholdes henholdsvis den 22. april og den 26. april.

Kultur- og Fritidsforvaltningen

I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Gem job

Københavns Kommune
Publiceret: 25 March 2021

Arbejdssted

Location København