Incident Manager med stærke kom­mu­ni­ka­ti­ve evner


Du kender sikkert vores firmanavn og vores produkter, men ved du også, at Danske Spil er til glæde og til gavn for hele Danmark? Vi bidrager hvert år til gode økonomiske rammer i dansk idræts- og foreningsliv. Hver en krone vi har i overskud, går tilbage til det danske samfund. Danske Spil er markedsleder på det danske marked, men vi er i liga med de store internationale spiludbydere. Konkurrencen er benhård, og vi har derfor brug for dine kompetencer. Lige nu søger vi en Incident Manager – vil du med på holdet?  

Et Incident Management team i et komplekst multisourcing set-up.

Hovedansvarsområdet i Incident Management er håndtering af incidents, og vi har fokus på at indkommende incidents bliver håndteret grundigt og sikkert i samarbejde med relevante leverandører og interne teams. Incident Management teamet er placeret i Danske Spils IT-afdeling og vi er et dedikeret hold kombineret af 8 Incident Managers og 4 studentermedhjælpere.

Dig og dine opgaver

Som Incident Manager kommer du primært til at skulle arbejde med at håndtere indkommende incidents. Derfor er det vigtigt for os, at du er grundig og god til at følge op. Du skal i ansøgningen lægge vægt på, hvordan du kan kombinere dét at være grundig med at skulle reagere hurtigt i en hektisk situation. Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er en stærk kommunikatør på både dansk og engelsk i tale og skrift, da du skal kunne tage stafetten i pressede situationer og styre kommunikationen til de forskellige afdelinger og teams i Danske Spil samt til eksterne leverandører
  • Har mindst 3 års relevant erfaring inden for området
  • Har en god teknisk forståelse
  • Har styr på deadlines og holder både dig og dine samarbejdspartnere oppe på disse.

I Incident Management er det vigtigt, at du er hurtig til at reagere og klar til at forfølge vores incidents, når de opstår. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Håndtering af incidents, herunder kategorisering, oprettelse af sager og eskalering til relevante leverandører. Det kan for eksempel være at vores Lotto- eller Oddset-app ikke virker
  • At påtage dig ansvaret for større og mindre hændelser og drive dem til vellykkede løsninger
  • Kommunikation vedrørende nedbrud til interne interessenter og til vores kunder

I Incident Management arbejder vi med håndtering af incidents og overvågning af vores IT-systemer 24/7/365. Du vil derfor indgå i en fast vagtplan med resten af teamet, hvor du både kommer til at arbejde dag, aften og nat.

Vil du gøre karriere hos os?

Du starter ansøgningsprocessen ved at klikke på ”Søg jobbet her”. Send din ansøgning, så vi har den senest d. 28. maj 2021. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mikkel Wiil, Teamleder for Incident Management på tlf. 2851 9499. Såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner, Sarah Kirstine Andersen, på skan@danskespil.dk.

Om Danske Spil

Danske Spil er danskernes foretrukne spiludbyder. Hver uge har vi mere end 1,1 million danskere, som spiller hos os enten online eller via en af vores 3.900 forhandlere. I 2019 leverede vi 2,9 milliarder kroner tilbage til samfundet. Men vi er ikke kun sat i verden for at sikre penge til samfundet. For i Danske Spil er vi 450 medarbejdere, der med et stærkt etisk kompas arbejder for at begrænse ludomani, hvidvask og matchfixing, så spil kan være ansvarlig underholdning. I Danske Spil er vi ét hold, fordi vi mener, at det er nemmere at vinde sammen end hver for sig. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og derfor er to dage aldrig ens. Vi har vores egen sportsforening, som har eksisteret i mere end 30 år, men bare rolig, du behøver ikke være verdensmester i fodbold eller atletik – det vigtigste er, at du er dit ansvar og indsats bevidst. I sidste ende er det nemlig alle os i Danske Spil, som skal sikre, at vi er til glæde og gavn for hele Danmark. 

Gem job

Danske Spil A/S
Publiceret: 19. april 2021

Arbejdssted

Location Brøndby