IT Ap­pli­ka­tions-spe­ci­a­list


Behovet for IT-applikationer vokser i OK. Derfor har vi brug for endnu en dygtig holdspiller, der har erfaring med udvikling af større applikationsplatforme.

I OK’s IT-afdeling supporterer vi dagligt mere end 600 kolleger på tværs af forretningen med interne og eksterne løsninger – herunder kundeløsninger indenfor blandt andet afregnings-, portal-, og mobile app-løsninger.

I denne nyoprettede stilling får du en unik mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af IT-applikationer i vores forretning. Lige nu har vi særligt fokus på vores SuperOffice CRM-applikation, og du vil derfor få en central rolle i at etablere og sikre den optimale udnyttelse af denne platform. Du har ikke nødvendigvis praktisk erfaring med SuperOffice-platformen, men det forventes, at du går analytisk til nye opgaver, har tilstrækkelig teknisk indsigt og hurtigt kan tilegne dig produktviden.

Dine opgaver vil være centreret omkring:

  • Optimering, opsætning, integration og konfigurering af SuperOffice-platform, men også andre systemer.
  • Fejlsøgning, produktsupport og fejlrettelse i samarbejde med IT og systemleverandører.
  • Drift af eksisterende løsninger.
  • Fungere som bindeled mellem forretningen og IT-afdelingen.

Din profil

For at få succes i jobbet er det er krav, at du har stor erfaring med udvikling og vedligehold af større applikationsplatforme, ligesom erfaring med udviklingsværktøjer, SQL eller SharePoint, er en fordel. Du har flere års erfaring med udvikling og teknisk support, og du forstår vigtigheden af struktur og god dokumentation. Du er analytisk, ansvarsbevidst, resultatorienteret og kan arbejde selvstændigt. Du medbringer solid viden fra tværgående IT-projektarbejde og er fortrolig med projekt-, metode- og udviklingsmodeller. Du har formentlig en uddannelse som datamatiker, datalog, ingeniør, cand.merc.dat eller lignende.

Vi tilbyder

Et spændende job i en voksende IT-afdeling, hvor du lige nu får mere end 60 kompetente og hjælpsomme kolleger at sparre og samarbejde med. Du vil få stor indflydelse på dine opgaver og mulighed for at se hurtige resultater af din indsats. En plads på OK-holdet betyder også et arbejdsmiljø, hvor trivsel, fleksible arbejdstider, uddannelses- udviklingsmuligheder har høj prioritet. Dertil kommer en attraktiv lønpakke og pensionsordning, sundhedsforsikring mv.

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning med det samme, da vi indkalder løbende til samtale.

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-Brugerservicechef, Danni Heegaard, Tlf.: 8932 2504.

Ansøgningsfrist: Løbende.


Energiselskabet OK

OK er meget mere end tankstationer og sjove reklamer på TV. OK-koncernen er godt 800 dygtige medarbejdere, som hver dag spiller sammen for at opfylde danskernes energibehov. I OK er vi dygtige til at omstille os – faktisk har vi mere end 100 års erfaring på energimarkedet. Vi har fokus på forbrugernes behov, og derfor er vi med på rejsen mod flere alternative energiformer. Du kan læse meget mere om os på www.ok.dk.

Gem job

OK a.m.b.a.
Publiceret: 29. marts 2021

Arbejdssted

Location Viby