cBrain søger le­ve­ran­ce­ko­or­di­na­tor til in­ter­na­tio­nalt team for tekniske services og support


cBrain styrker håndtering af opgaverne i afdelingen for tekniske services og support. Det sker som led i et stigende aktivitetsniveau hos kunder både i Danmark og internationalt.

  • Ønsker du at arbejde i en international softwarevirksomhed, hvor dit arbejde er rettet mod at være leverancekoordinator i relation til projektopgaver ved installationer og opgraderinger og i forbindelse med IT-sikkerhedsopgaver?
  • Kan du sørge for overblik, god kommunikation og opfølgning på alle mulige opgaver i afdelingen, herunder tekniske opgaver?
  • Er du klar til at blive et omdrejningspunkt for de leverancer, som afdelingen engagerer sig i?

Så har vi måske jobbet til dig.

Et kort indblik i din nye uge

Som Leverancekoordinator har du ansvaret for at vores opgaver og projekter udføres til vores kunders fulde tilfredshed. Du forestår udarbejdelsen af drejebøger/projektplaner og sikrer fremdrift og god kommunikation til vores kunder, kundernes driftsleverandører og dine kollegaer. Du er som udgangspunkt ikke teknisk udførende, men har god forståelse for og erfaring med IT, der gør at du kan kommunikere relevant med vores teknikere og konsulenter samt kundens IT-ansvarlige og systemejere. Du forestår opgavemøder, såvel internt som med vores kunder, og opbygger personlige relationer til kunderne. Endvidere skaber du overblik og løser opgaver i forbindelse med IT-sikkerhedsstandarden ISO 27001, som cBrain er certificeret i, samt ISAE 3000 og 3402.

Om afdelingen

Technical Services & Support er den afdeling i cBrain der står for en lang række af opgaver af teknisk karakter og som også har ansvaret for supporten. Gruppen varetager projektopgaver som applikationsinstallation og -opgraderinger på kundeservere, varetager serverdrift, varetager cBrains interne support og den eksterne support, hvor kunder og kompetencecentre kan henvende sig med forskellige former for incidents eller opgaver.

Support varetager både henvendelser i relation til den funktionelle anvendelse og i relation til andre tekniske forhold.

Vi ønsker både at sikre, at vi overholder de aftalte SLA’er, giver kunden en optimal drift af løsningerne og støtte til deres brugere, samtidig med at vi har et super godt samarbejdsklima, både som kollegaer i afdelingen, til resten af cBrain og til vores kunder.

Du kan læse mere om afdelingen her.

Et gennemført on-boarding-forløb i en social virksomhed

Vi sørger selvfølgelig for et grundigt introduktionsforløb, og at du får en stejl læringskurve via cBrain University, cBrain Beginners Club, mentorordning og sidemandsoplæring. Vi lægger vægt på, at vi har det godt med hinanden, og derfor er miljøet også præget af sociale arrangementer. Så hvad enten du er til brætspil, bordfodbold, vinsmagning, yoga, fester, løb, vinterbadning eller noget femte, så er der masser af plads til det.

Er du klar til en udfordrende rejse sammen med os?

Vi forestiller os en person med følgende baggrund:

  • Du har +2 års erfaring med opgavestyring og kundekommunikation.
  • Du har +5 års erfaring i en organisation med lignende opgaver i et internationalt miljø.
  • Du er super god til mundtlig kommunikation og skriver et fejlfrit dansk. Herudover behersker du minimum engelsk såvel mundtligt som skriftligt.
  • Du er struktureret og drives af, at vi gør tingene lidt bedre hele tiden.
  • Du trives i et hektisk miljø, hvor der er pres på leverancerne og hvor vi hele tiden kvalitetssikrer og har fokus på at forbedre vores leverancer.

Som person har du god indlevelsesevne og almindelig omtanke for andre mennesker. Du er god til at skabe relationer internt og med vores kunder, og du vægter nysgerrighed og samarbejde højt. Selvom dit tekniske fundament er i orden, og du kan dit kram, skal du stadig have lyst til at lære nyt og udvikle dig – det er vigtigt, for at vinde respekt via din faglighed. Og så skal du kunne navigere i en hverdag, hvor der ikke altid er en facitliste på udfordringerne. Og så skal du egentlig bare have lyst til at samarbejde og deltage i vores sociale arrangementer.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte Ulrik R. Hansen, teamleder for Projekt i Technical Services & Support på 5199 0210.

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser allerede i dag til job@cbrain.com. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Gem job

cBrain A/S
Publiceret: 8. april 2021

Arbejdssted

Location København