Ser­vi­ce­min­ded IT-ad­mi­ni­stra­tor med lyst til intern IT-support samt ap­pli­ka­tions­sup­port til eks­per­ter­ne hos vores kunder


Vil du være med til at sikre, at der er styr på cBrains interne hardware og software som en del af vores interne IT-team? Vil du samtidig være med til at løse teknisk komplicerede opgaver for vores kunders superbrugere, administratorer og eksperter som en del af vores tekniske applikationssupport? Motiveres du af at rådgive, løse udfordringer og bruge din tekniske forståelse til at give kollegaer og kunder den bedst mulige oplevelse?

Så er det dig, vi leder efter til vores supportteam i cBrain midt i Nordhavn!

Technical Services & Support er din nye afdeling, hvor vores team hører til

Technical Services & Support (TSS) er den afdeling i cBrain, der står for en lang række opgaver af teknisk karakter og som også har ansvaret for drift- og applikationssupporten på F2 samt den interne IT-support til vores 130 kollegaer.

Vi er p.t. 12 medarbejdere i TSS, og vi forventer at udvide med yderligere tre kollegaer inden for det kommende halve år.

Afdelingen består af tre teams:

Projektteamet er ansvarlig for applikationsinstallation og -opgraderinger på kundeservere, driftsteamet er ansvarlige for serverdrift, og vores team (supportteamet) er ansvarlig for henholdsvis den interne og eksterne support, hvor superbrugerne hos vores kunder kan henvende sig med specifikke incidents.

Kan du udbygge det tekniske fundament i supportteamet?

Opgaverne som IT-administrator i cBrains supportteam vil være ligeligt fordelt mellem intern IT og applikationssupport. Vi bestræber os på, at du har hele dage, hvor du arbejder med intern IT og hele dage, hvor du arbejder med applikationssupport. Vi kommunikerer med vores kunder via telefon og gennem vores helpdesksystem.

Dine opgaver vil blandt andet være følgende:

  • Klargøring af medarbejderudstyr til nye medarbejdere
  • Indkøb af nyt IT-udstyr
  • Servicering af IT-udstyr
  • Asset Management
  • Koordinering og udførsel af årlig udskiftning af medarbejderudstyr
  • 2nd Level Applikationssupport med fokus på de mere tekniske opgaver, der kræver udsøgninger i SQL-database og analyse af logfiler
  • Varetage henvendelser fra kollegaer, der har brug for teknisk assistance

Succes i jobbet som IT-administrator hos cBrain kræver, at du er dygtig til teknik, at du er tålmodig med kunder og kollegaer, der ikke er lige så tekniske som du, og at du forstår vigtigheden af altid at have et godt og professionelt forhold til kunderne.

Vi forestiller os, at du:

  • Har +3 års erfaring fra en lignende stilling
  • Har et godt kendskab til Microsoft server-platformen, herunder specifikt SQL-databaser
  • Er god til at sætte dig ind i en applikation og forstå brugerens aktuelle arbejdsgang
  • Kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger uden at miste overblikket
  • Kan dokumentere og lave vejledninger
  • Har kvalitet i dit arbejde og altid leverer som aftalt
  • Er struktureret og kan skabe overblik over dine forskellige opgaver
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk

Det er en klar fordel, hvis du har erfaring med eller kendskab til en eller flere af følgende teknologier: Internet Information Services, Task Scheduler, Group Policies, DNS, NTFS & SSL-certifikater. Har du erfaring med og kendskab til sags-, dokument- og CRM-systemer er det også en fordel, men det er ikke en betingelse.

Et gennemført on-boarding-forløb i en social virksomhed

Vi sørger selvfølgelig for et grundigt introduktionsforløb, og at du får en stejl læringskurve via cBrain University, cBrain Beginners Club, mentorordning og sidemandsoplæring. Vi lægger vægt på, at vi har det godt med hinanden, og derfor er miljøet også præget af sociale arrangementer. Så hvad enten du er til brætspil, bordfodbold, vinsmagning, yoga, fester, løb, vinterbadning eller noget helt femte, så er der masser af plads til det.

Er du fortsat interesseret, og mener du, at du er den rette kandidat til jobbet?

Så vil vi gerne høre fra dig, hvordan du kan være med til at styrke vores supportteam med lige præcis de kvalifikationer og kvaliteter, som du besidder.

Send dit CV, din motiverede ansøgning samt dine eksamenspapirer til job@cbrain.com.

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Marie Viholt Oxfeldt, Teamleder for support og Peter Kristensen, Chef for Technical Services & Support.

Gem job

cBrain A/S
Publiceret: 7. maj 2021

Arbejdssted

Location København