IT-support / Software- og in­te­gra­tions­sup­port


Er du god til at gennemskue komplekse systemsammenhænge?  

Vil du være en del af et hold, som har fokus på værdiskabelse for vores kunder og jagten på det bedre? 

Arbejdsopgaver

Din primære arbejdsopgave er at supportere vores interne forretning i forbindelse med vores servicedesk. Du vil også have ansvaret for at hjælpe vores partnere med at integrere deres løsninger med vores monitorering samt support af disse. 

Du vil sammen med vores Change Manager være med til at kvalificere forandringer i vores software og du vil sammen med vores udviklingsafdeling skabe værktøjer til fortløbende at forbedre vores support. 

Du vil også blive en del af vores testhold, som skal sikre at vi leverer løsninger af høj kvalitet, som styrker vores egen forretning og vores partnerskaber. 

Os

Vi er en IT-afdeling, som er under forandring til et devops setup. Vi leverer softwareløsninger til vores egen forretning og laver digitale partnerskaber med webshops, forhandlere og andre finansielle portaler.  

Dig

  • Du har erfaring fra en tilsvarende rolle, måske en baggrund fra softwareudvikling. 
  • Du er god til at kommunikere med både forretning og IT-specialister. 
  • Du er ikke nødvendigvis software udvikler, men forstår dig på Logs, data og monitorering. 
  • Du har en relevant uddannelse og mindst 3-5 års erfaring fra lignende job.  
  • Du elsker at arbejde i et til tider uforudsigeligt arbejdsmiljø, hvor ingen nødvendigvis ved hvad dagen bringer. 
  • Du har erfaringer med at dokumentere dit arbejde, så andre forstår hvad du har lavet. 
  • Du bidrager til holdet med din indsigt i vores kollegaers og eksterne partneres brug af vores løsninger og er med til at forbedre vores team-performance, fordi du er en ægte holdspiller.

At arbejde i Basisbank IT

Hos os får du en udfordrende og afvekslende hverdag. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Din hverdag kommer til at foregå i vores nye lokaler i Brøndby. Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår, gode muligheder for faglig og personlig udvikling, fleksible arbejdstider og personalegoder som sundhedsforsikring, frokostordning m.m. 

Har du relevante spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte CTO Magnus Hansen på 60 66 55 44. Samtaler afholdes løbende og stillingsopslaget tages ned, så snart vi har fundet den rette kandidat. 

Basisbank

Basisbank så dagens lys i september 2000 som landets første rendyrkede internetbank. Lige siden har vi arbejdet på at give vores kunder en enkel hverdag, gode priser og frihed til at tænke på alt andet end bank. Basisbank er i dag en veldrevet, danskejet bank med over 2 mia. kr. i balance. Vi er omkring 100 engagerede medarbejdere, der brænder for at gøre en forskel. Vores domicil ligger på Park Allé 295, 2605 Brøndby i helt ny renoverende lokaler. 

I Basisbank har vi fire kerneværdier. Vores værdier definerer spillebanen, optræden og spillereglerne for fællesskabet – vores kultur. Værdierne er skabt af bidrag fra både medarbejdere og ledere i banken. De er en god blanding af, hvad vi allerede er, hvad vi skal gøre noget for at bevare, og hvad vi aktivt skal gøre noget for at udvikle os:

  • Tænk købmandsskab
  • Vær pragmatisk
  • Tænk innovativt
  • Vær holdspiller

Tænker du, at værdierne matcher dine egne værdier, at stillingen lyder interessant, og at du opfylder vore krav, så tøv ikke med ansøge.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Gem job

Basisbank A/S
Publiceret: 5. maj 2021

Arbejdssted

Location Brøndby