IT-supporter til Gladsaxe Kommunes di­gi­ta­li­se­rings­af­de­ling (Genopslag)


Gladsaxe Kommune søger en IT-supporter med sans for god service og teknisk problemløsning. Motiveres du af at yde god service og kan du sætte dig ind i en kollegaes IT-udfordringer? Så har vi måske det rigtige job til dig!

Digitaliseringsafdelingen i Gladsaxe Kommune består af 26 medarbejdere som er organiseret i 3 teams: IT-Support, IT-Drift samt System og Udvikling. Digitaliseringsafdelingen har et bredt ansvar for kommunens IT-systemer samt udvikling og implementering af vores digitaliseringsstrategi.

Vi udvikler hele tiden vores IT-løsninger, og du skal være indstillet på løbende at få nye opgaver. Vi har fokus på konstant at forbedre vores arbejdsprocesser og serviceleverancer til resten af kommunen og vi forventer at du er aktiv og omstillingsparat i den udvikling.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • 1. line support via telefon, e-mail og personlige henvendelser fra kommunens IT-brugere
  • fejlsøgning og problemløsning af IT-problemer på Windows og iOS-enheder
  • generel vejledning til kommunens IT-brugere
  • fejlsøgning og opsætning af printere
  • understøtte kommunes superbrugere med faglig viden
  • fejlsøging på mødeudstyr (mødeskærme, projektorer med flere).

Fagligt vil det være en fordel, hvis du har erfaring til og kendskab:

  • Microsoft SCCM
  • Microsoft Windows, Active Directory, Office 365, Microsoft Teams og SharePoint
  • Netværk, Cisco switche, VLAN, patchning af krydsfelter og trådløst netværk
  • Mobile enheder, primært iPhone og iPad
  • Sagsløsning i helpdesk system (vi bruger TopDesk).

Af personlige kompetencer ønsker vi, at du:

  • har smil i stemmen og kan yde en god service på telefon.
  • kan problemknuse IT-problemer.
  • kan bevare overblikket i en stor organisation med et komplekst it-setup
  • kan holde hovedet koldt i pressede situationer og prioritere opgaverne
  • er en holdspiller, som gerne opbygger og deler viden om opgaveløsningen
  • er imødekommende og positiv over for en hverdag i forandring
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk og med en god løsning for øje
  • det vil være en fordel hvis du har kørekort, da der er muligheder for udekørende opgaver til kommunens institutioner.

Vores supportfunktion yder primært support gennem kommunens ca. 120 superbrugere. Samlet er der knap 5.000 it-brugere. Digitaliseringsafdelingen sidder i åbent kontorlandskab, hvor sparring og videndeling er en vigtig del af hverdagen. Vi lægger vægt på et godt arbejdsklima, hvor vi har en uformel omgangstone og der er højt til loftet.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Teamleder Kim Helsted på telefon 39 57 50 31.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er senest den 16. maj 2021 da vi afholder samtaler i uge 20 og 21.

Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.

Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.

I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.

Gem job

Gladsaxe Kommune
Publiceret: 21. april 2021

Arbejdssted

Location Søborg