IT-stu­den­ter­med­hjæl­per med stærke kom­mu­ni­ka­tions­ev­ner


Er du studerende og på udkig efter et studiejob, hvor du er garanteret både ansvar og fede opgaver? Tripper du efter at få afprøvet teori i praksis, og er du en holdspiller, der kan spille andre gode? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Incident Management.

Som studentermedhjælper i Danske Spil bliver du en del af en virksomhed, hvor studerende har en vigtig stemme. Du vil indgå som en fast og integreret del af hverdagen i afdelingerne, og du vil derfor også opleve at få dine egne ansvarsområder. Vi har mere end 50 studentermedhjælpere på tværs af huset, og derfor får du rig mulighed at danne relationer med studerende fra andre studieretninger.

Et Incident Management team i et komplekst multisourcing setup

Hovedansvarsområdet i Incident Management er kategorisering og eskalering af incidents Vi har også stor fokus på at indkommende incidents bliver håndteret grundigt og sikkert i samarbejde med relevante leverandører og interne teams. Incident Management teamet er placeret i Danske Spils IT-afdeling og vi er et dedikeret hold kombineret af 8 Incident Managers og 4 studentermedhjælpere.

Dig og dine opgaver

I rollen som studentermedhjælper i Incident Management, bliver du en fast del af vores dagligdag i teamet. Du kommer primært til at skulle arbejde med at håndtere indkommende incidents. Derfor er det vigtigt for os, at du er grundig og god til at følge op, således du følger dine opgaver helt til dørs. Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er en stærk kommunikatør på både dansk og engelsk (skrift og tale).
  • Har en god teknisk forståelse. 
  • Har 2-3 år tilbage af din uddannelse, gerne inden for IT.
  • Har styr på deadlines og holder både dig og dine samarbejdspartnere oppe på disse.

Som studentermedhjælper i Incident Management er det vigtigt, at du er hurtig til at reagere og klar til at forfølge vores incidents, når de opstår. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Håndtering af incidents, herunder oprettelse af sager og eskalering til relevante leverandører. Det kan for eksempel være at vores Lotto- eller Oddset-app ikke virker.
  • Kommunikation vedrørende nedbrud til interne interessenter og til vores kunder.
  • Opfølgning på igangværende sager.

Med en studenterstilling i Danske Spil har du gode muligheder for et job i Danske Spil, når din uddannelse er gennemført. Internt forlænger vi ofte samarbejdet til fastansættelser. Vi oplever også at store konsulenthuse, har fået øjnene op for vores studentermedhjælpere og tilbyder dem fastansættelse.

Timelønnen er på 148 kr. i timen for timer på hverdage og 164 kr. i timen for timer på lørdage, søndage og helligdage. Forventet arbejdstid er på 15-20 timer om ugen. Din arbejdstid aftales med nærmeste leder, men vi ved, at studiet har førsteprioritet, og derfor tager vi selvfølgelig hensyn i eksamensperioderne.

Vil du gøre karriere hos os?

Du starter ansøgningsprocessen ved at klikke på ”Søg jobbet her”. Send din ansøgning, så vi har den senest den 28. maj. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder, Mikkel Wiil, på miwi@danskespil.dk eller +45 28519499. Såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner, Sarah Kirstine Andersen, på skan@danskespil.dk.

Gem job

Danske Spil A/S
Publiceret: 3. maj 2021

Arbejdssted

Location Brøndby