IT-supporter til Danmarks største online su­per­mar­ked


Har du et kæmpe supporthjerte, og vil du sætte det i spil ved at levere den bedste IT-service til alle dele af nemlig.com? Så kom med på rejsen og gør brug af din proaktive tilgang til service og support i rammerne af en virksomhed i vækst.

Vi ønsker at steppe op i IT-serviceteamet, og har derfor brug for endnu en IT-supporter til vores dedikerede Local supportteam, der består af 3 specialister på vores hovedkontor i Brøndby.

Er du supporter af hjertet og elsker at gøre en forskel for andre, imens du smiler og er glad, så vil du passe godt ind i teamet. Vi værner om vores IT-brugere og vores IT-team ved sammenhold og hjælpsomhed - vi bruger ’Vi’ og ikke ’mig’ hos os”, fortæller Heino Oesten, teamleder for IT-Service & Support.

Høj tilgængelighed

I tæt samarbejde med IT Service Desk og resten af driftsafdelingen sikrer du høj tilgængelighed omkring alle IT-systemer, så virksomheden og medarbejderne kan arbejde 24/7-365 dage om året, og hvor vi målrettet arbejder på at indtænke IT-sikkerhed i det daglige arbejde.

Support til huset og driften med skalerbare IT-systemer

Sammen med dine kolleger i teamet har du det udførende ansvar for supporten på software, hardware og IT-løsninger rundt i huset, således at vi altid bevarer en høj oppetid, og sikre alle requests løses – både pludselig opståede incidents, sager i sagssystemet og fysiske henvendelser. I administrationen er vi 400 medarbejdere. Vi supporterer alle IT-enheder som vores kolleger kan røre ved. Det drejer sig bl.a. om alle vores mobile devices, monitors, webcams, headsets, docking stations, konference udstyr, printere mm.

Yderligere håndterer vi alle enheder i vores produktion med 1400 medarbejdere. Her får du fingrene i vores label-printere, håndterminaler, netværksenheder og andre spændende dimser, som alle har en essentiel funktion for, at vores drift fungerer, og kunderne kan få deres dagligvarer til tiden.

Vores software portfolio består bl.a. af Microsoft O365-suiten inkl. Teams, OneDrive, Planner, Navision, SCCM/Intune og en masse andre virksomhedsspecifikke applikationer. Vi har helt sikkert et program, du ikke har hørt om.

Vi koordinerer incidents mellem os i teamet, 1. line support og 3. parts leverandører for at sikre de hurtigste løsninger og bedste kompetencer kommer i spil, så driften kan fortsætte. Adgange, sikkerhed og høj oppetid er hverdagen. En del af vores arbejde er også IT-indkøb og sørge for det interne IT-lager og hylderne er fyldt op”, fortæller Casper, IT-supporter.

Hold hovedet oppe når systemerne går ned

Du er vant til at yde ekstraordinær god service til huset og kunderne. Du har en empatisk og imødekommende facon over for dine nærmeste kolleger og ude i huset. 

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling, hvor du har erfaring med IT-support, både på hardware- og softwareniveau, måske fra en større virksomhed med mange brugere. Din uddannelse er af teknisk karakter eller tilsvarende erhvervserfaring som datateknikker.
Derudover forventer vi, at du:

  • Har stor tålmodighed og kan holde hoved koldt selvom hverdagen er dynamisk
  • Er god til at arbejde i et team og til at udvise fleksibilitet, imødekommenhed og tolerance i samarbejdet med andre
  • Har gode dansk- og engelskkundskaber, også på et teknisk niveau
  • Kan fremvise straffeattest

Du kan altid få sat dine ideer i spil, fordi vi prøver ting af – det er en del af kulturen i nemlig.com. Så din nysgerrighed bliver værdsat og rigtig fedt, hvis du også har en stor interesse for teknik og mekaniske ting. Vi nørder, og deler oplevelserne og nyeste tiltag med hinanden – men det er også fisketuren, en god koncert og serier, der deles”, fortsætter Heino Oesten. 

Vil du med på holdet?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Rekrutteringskonsulent Anne Mette Christoffersen på tlf. 5339 2803 eller AMC@nemlig.com.

Ansøgningsfrist: 23-05-2021.

Send os din ansøgning og CV ved at klikke på linket "Søg jobbet her" - Vi glæder os til at høre fra dig.



Om nemlig.com

nemlig.com vil skabe en nemmere hverdag og et bedre liv for danskerne, og som landets førende onlinesupermarked leverer vi hver dag tusindvis af dagligvarer til danskere i hele landet. Vi har åbent 365 dage om året og har aldrig lukket, og med mere end 12.000 forskellige varer på hylderne kan vi dække alle indkøbsbehov. Vi har et kæmpe udvalg af økologiske varer, et stort discountsortiment samt unikke specialvarer fra udvalgte gård- og specialbutikker, såsom Bülow Lakrids, Lagkagehuset og Slagter Lund.

I dag arbejder her over 1400 medarbejdere, der fra hovedsædet i Brøndby leverer dagligvarer og måltidskasser til 83 % af alle husstande i Danmark. Vi er dog i konstant udvikling, og arbejder hver dag for at gøre det til en sjov, spændende og relevant oplevelse at købe dagligvarer online.

Gem job

nemlig.com
Publiceret: 3. maj 2021

Arbejdssted

Location Brøndby