Kom­merci­el Driver til In­te­gra­tions­team


Er du passioneret omkring integration og integrationsløsninger? Har du flere års erfaring med integrationsprojekter - enten som konsulent eller på kundesiden? Er du fagligt og kommunikativ stærk? Og har du en ambition om kommercielt at drive et integrationsteam til at blive Danmarks bedste? Så kig nærmere her.

Vi søger en Kommerciel Driver til vores Integrationsteam, som skal besidde en stor viden og ekspertise inden for integration og integrationsprojekter. Du skal have erfaring og kendskab til projekter på leverandør eller kundesiden. Gerne med et ekstra engagement for Cloud-baserede løsninger baseret på Microsoft Azure.

Du kommer til at arbejde med vores kunder, som rådgiver og som ansvarlig for salgsprocessen, hvor du også selv stiller op med en bred viden om integration. Du styrer salgsprocessen, og sikrer overgangen til analyse- og implementeringsprojekter, hvor du løbende sparrer med kundeteamet for at sikre den rette implementering.

Du får ansvar for at drive Integrationsteamets kommercielle retning.

Du får ansvar for at følge med i, og tilsikre, at Vertica er førende indenfor integrationsfagområdet. Derudover får du ansvar for at sikre, at Teamet følger med i, hvordan produkter og fagområdet udvikler sig.

Du kommer til at støtte alle integrationsprojekter. Både i salgs-, analyse- og implementeringsfasen, og tage det kommercielle ansvar for, at projekterne kommer godt i mål.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Kommercielt ansvar for Integrationsteamet
  • Drive salg, rådgivning og den løbende udvikling af kunder
  • Være Account Manager for en række kunder
  • Rådgive og facilitere sparring ift. at finde den bedste løsning
  • Drive og medvirke til at sikre strategien for Integrationsteamet
  • Lave og følge op på budgetter/forecast
  • Tage dig af den indledende faglige dialog med kunder
  • Involvere og facilitere den løbende udvikling af Teamets ydelser
  • Udvikle netværk og stille op til konferencer

Gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Du kommer til at samarbejde tæt med kollegaer og kunder, hvor du hele tiden er tæt på projektets nerve. Her får du både udfordret din forretningssans og analytiske evner, ligesom dine tekniske kompetencer løbende bliver bragt i spil. Du vil nemlig blive udfordret på spændende projekter og udfordringer hver eneste dag, hvor du gør en afgørende forskel for vores kunders forretning.

Du får mulighed for at sparre med nogle af de dygtigste Integrationskonsulenter og digitale forretningsudviklere i landet, både via det daglige projektarbejde og på vores teammøder, hvor vi udveksler oplevelser fra aktuelle projekter og præsenterer hinanden for tips og trends.

Du får en god, fast løn, som matcher dine kvalifikationer, samt en attraktiv pensionsordning og sygdomsforsikring. Vi tror på, at vores projekters succes bunder i en fælles indsats, og derfor har vi desuden en bonusordning baseret på vores fælles resultat for hele Vertica.

Hvem er du?

Du er allerede i dag Integrationskonsulent eller rådgiver, måske kommercielt ansvarlig for et Team, og du har et ønske om at udnytte din kapacitet og dit drive til at udvikle Verticas Integrationsteam til at være Danmark bedste. Du har både en sans for detaljen og kvaliteten, ligesom du hele tiden har sans for den langsigtede strategi, retning og hvordan teamet og de enkelte kollegaer kan udvikle sig.

Du er en social stærk person, som både besidder kunde- og teamfokus, hvor du ser en stor glæde i at opleve projekter og kollegaer lykkes, men du besidder også evnen til hele tiden at kigge et skridt videre, således at Verticas Integrationsydelser løbende tilpasses og optimeres.

Som person har du en tillidsvækkende og omgængelig fremtoning. Du er i stand til at kommunikere konstruktivt på tværs af fagpersoner, afdelinger og organisationer med evnen og lysten til at omsætte dialog og input til gode løsninger. Du er klar over, at succes i it-projekter er afhængig af menneskerne bag løsningerne. Derfor er du heller ikke bange for at udfordre andres meninger, ligesom du selv sætter pris på at blive udfordret.

I den tætte kundekontakt tales både dansk og engelsk, og det er et krav, at du kan begå dig på begge sprog.

Send os din ansøgning

Lyder dette interessant, og er du klar på nye spændende udfordringer, så send din ansøgning og andet relevant materiale hurtigst muligt.

Vi er klar over, at det er umuligt at give et fuldstændigt og retvisende billede af dig selv ud fra en ansøgning og et CV alene, men indledningsvist er det desværre alt, vi har. Vi vil gerne lære personen bag ansøgningen at kende så godt som muligt. Fortæl os om din passion og dine værdier. Din historie og dine drømme.

Du er også velkommen til at ringe til Christian Baagøe Schou på telefon +45 24 21 35 85, hvis du har spørgsmål, ønsker at høre mere om stillingen eller at besøge os.

Vi indkalder løbende til samtaler.

Driver – hvad betyder det?

I Vertica har vi ingen mellemledere, og du får derfor ikke personaleansvar. I stedet arbejder vi med begrebet ”Driver”, som betyder, at du får ansvar for at udvikle og drive et Team. Du går forrest, sikrer at mål opnås, du inspirerer, udfordrer og støtter dine kollegaer, og du tager f.eks. ansvar for det kommercielle, projektmæssige og teammæssige. Du trives hos kunder, du står for salg, du har kunder, og du arbejder løbende med at udvikle Teamet, og de ydelser, vi udbyder.

Om Vertica og dine kommende kollegaer

Vertica er en højt specialiseret virksomhed med godt 110 medarbejdere på kontorer i hjertet af Aarhus og København. Vores kunder tæller nogle af de største og mest spændende virksomheder i Danmark inden for e-handel, digitalisering og integration. Herunder Danish Agro, Unifeeder, Bolia, Brdr. Dahl, Kvadrat, Louis Poulsen og Søstrene Grene.

Vi er en humørfyldt og uformel organisation uden et traditionelt hierarki. Vores virksomhedskultur er i stedet baseret på vores fælles værdier og gennemsigtighed. Vi har ingen chefer, der skal godkende de gode idéer, før de præsenteres for kunden, og alle har i høj grad mulighed for at påvirke deres egen hverdag.

Flere af vores medarbejdere spiller aktive roller i brugergrupper og holder indlæg ved diverse arrangementer.

Der er også flere Vertica-medarbejdere, som blogger. På vores fælles firmablog kan du lære flere af vores kollegaer bedre at kende.

Vi elsker at prøve nye teknologier og idéer af, og vi giver hvert år interesserede medarbejdere mulighed for at arbejde på innovationsprojekter gennem vores dedikerede innovationspuljer.

Vi holder løbende sociale arrangementer ligesom vores medarbejdere tit tager initiativ til alt fra spilaftener, vinsmagninger og konkurrencer til socialt og fagligt samvær. Flere af disse ting, kan du både se og læse om på vores Facebook side.

Gem job

Vertica A/S
Publiceret: 6. juni 2021

Arbejdssted

Location Aarhus eller København