Ved­hol­den­de sælger til en­ter­pri­se AI software


Kan du hjælpe os med at blive endnu bedre til at hjælpe verdens største virksomheder med deres fejlsøgning?

Vi grundlagde Dezide på en ide om, at det skulle være muligt at fange ekspertviden om teknisk troubleshooting af komplekse problemer med avancerede maskiner og gøre denne viden tilgængelig for andre mennesker når som helst og hvor som helst. I dag deler vi den ide med nogle af verdens største virksomheder, der benytter Dezide til digitalisering af service- og supportafdelingen og sørger for, at alle teknikere i marken løser problemerne meget hurtigt og på første besøg. Løsningen baserer sig på kunstig intelligens, der kan udregne den mindst omkostningsfulde måde at fejlsøge et givet problem på.

Dezide blev stiftet i 2001 og vi holder til i Aalborg. Vi er en Børsen Gazelle virksomhed i vækst, vi ser en stigende efterspørgsel efter vores platform og vi har derfor behov for flere stærke kræfter i salgsafdelingen.

Så, hvis du syntes, at det kunne være fedt at arbejde med et globalt produkt, men arbejde i en lille virksomhed, så er vi måske noget for dig.

Hvem er du?

Som sælger hos Dezide kommer du primært til at arbejde med det indledende salgsarbejde på det europæiske marked. Vi har igennem en årrække udarbejdet en detaljeret salgsproces, fra indledende kontakt til afsluttende forhandlinger, som kræver at du kan arbejde fokuseret og organiseret og er villig til at arbejde vedholdende gennem hele processen. Det er typisk meget store virksomheder du vil stifte bekendtskab med i salgsprocessen og beslutningsprocessen kan være lang og tung med mange beslutningstagere. Dette bevirker, at du skal besidde en stor grad af tålmodighed og en forståelse for at der skal arbejdes hårdt og detaljeret for at opnå resultater.

Det indledende salgsarbejde består i at kontakte leads, bearbejde den opbyggede pipeline, række ud til nye salgsemner og afholde salgsmøder. Du skal kunne gennemføre detaljerede demoer af vores produkt, men du kan forvente fuld opbakning af organisationen.

Derudover deltager vi i konferencer et par gange om året og du skal derfor forvente en del rejsedage i forbindelse med salgsmøder eller pilotprojekter. Du vil i høj grad selv kunne koordinere disse.

Vi lægger i høj grad vægt på, at du kan give kunderne en troværdig og ærlig fremstilling af vores løsning og der vil i salgsprocessen også være tale om rådgivning snarere end salg. Vi vil gerne sikre, at der er et godt match mellem det vi kan levere og det kunden efterspørger, hvilket også afspejler sig i, at vores kunder ofte er hos os i mange år.

Endeligt vil du være ansvarlig for at håndtere inbound leads genereret af vores marketingssetup.

Vi regner med, at du kan sætte flueben ved de fleste af disse:

  • Du energisk og udadvendt og trives i at snakke med kunderne.
  • Du er tålmodig og bliver ikke demotiveret, når du ikke har gennemført et salg efter 12 måneder … de fleste af vores salg tager årevis.
  • Du kan følge nøje fastlagte salgsprocesser og strukturer, der sikrer, at vi får indsamlet det nødvendige data, der sætter os i stand til at lære af, og optimere, vores salgs- og marketings-tiltag.
  • Du brænder for at bidrage til at vedligeholde vores stærke brand-identitet, som vi har opbygget gennem en lang årrække.
  • Du er hårdtarbejdende, ihærdig og kan med vedholdenhed varetage salgsprocesserne lige fra det hårde arbejde med outbound leads, når nødvendigt, til salgsarbejdet med de mere varme leads både i eksisterende og ny pipeline, som du selv er med til at opbygge.
  • Vi benytter SalesForce til registrering af alle vores salgsaktiviteter, så det vil være en fordel hvis du har kendskab hertil.

Du vil indgå i et team med erfarne sælgere og forretningsudviklere og du vil opleve en stor grad af ansvar og mulighed for at udvikle dig som sælger.

Vi er en ejer-ledet virksomhed, drevet af de oprindelige stiftere af virksomheden, der også byggede de første versioner af vores platform. Vi er en flok af primært familiemennesker, så vi har et arbejdsmiljø, hvor der er plads til at familien fungerer.

Du vil opleve transparens ift. mål og at se formålet med, og resultaterne af, dit arbejde og stor åbenhed fra ledelsen til at vurdere nye input. Derudover vil du opleve stor mulighed for at have indflydelse på dine egne arbejdsområder og rig mulighed for at tage ansvar og skabe værdi og resultater.

Du bliver en del af et stærkt professionelt team i et uformelt miljø med højt til loftet (ca. 4m), en flad organisation med fart over feltet og stor vægt på det sociale. Vi er en lille virksomhed, så du får stor indflydelse på din hverdag. Vi sidder samlet på vores kontor og udveksler erfaringer og viden. Vi arbejder med nogle af de største virksomheder i Danmark, men har overvejende udenlandske kunder i primært Europa og USA og derfor er gode engelskkundskaber en forudsætning.

Hvis du har lyst til at høre mere om Dezide, god kaffe, torsdagstreat, globusbaren, fredagsøl, bordfodbold, en plads med udsigt over Limfjorden og gode kollegaer, så modtager vi med stor glæde din ansøgning.

Kontakt:

Ansøgningen bedes sendt til Esben Rasmussen via linket "Søg jobbet her" nederst på siden.

Dezide ApS
Gasværksvej 5
9000 Aalborg
Telefon: 96557370

www.dezide.com

www.linkedin.com/company/dezide

Gem job

Dezide ApS
Publiceret: 11. juni 2021

Arbejdssted

Location Aalborg