Cloud Support Spe­ci­a­list


Kan du se dig selv arbejde i en ambitiøs IT-virksomhed på en spændende transformationsrejse? Har du erfaring med AWS eller Azure og vil være med til at gøre en forskel for vores kunder? Så har vi en spændende mulighed til dig.

Sentia – Lead the way

Hos Sentia vil du løse vores kunders tekniske udfordringer med førende cloud teknologier og derfor leder vi efter kundemindede Cloud Support Specialists til henholdsvis AWS og AZURE.

Vi er i øjeblikket i en spændende transformationsrejse, hvor vi optimerer vores interne systemlandskab og udfordrer traditionelle arbejdsmetoder. Du vil blive en del af en global organisation med en stærk tilstedeværelse på det danske marked, hvor vi har stort fokus på at udvikle vores cloud-team og hjælpe vores kunder i skyen.

Læs mere om os her

Som vores nye Cloud Support Specialist vil du vil blive en del af vores døgnbemandede supportfunktion, hvor vi designer, konstruerer og håndterer cloudtjenester og applikationer for at sikre, at vores kunders forretning altid er online. Hertil vil du også spille en aktiv og deltagende rolle i etableringen af nye cloudløsninger.

Sentia tilbyder komplet håndterede og sikre cloudløsninger til vores kunder, leveret af vores dedikerede public cloud team, som du vil blive en del af.

I stillingen vil du have stor kundekontakt, så vi forventer at du har en passion for at hjælpe kunder og drive de bedste løsninger.

Om rollen

I rollen som Cloud Support Specialist vil du skulle sikre kundernes infrastruktur, samtidig med at du sørger for optimering af deres drift og hurtigt skalerer og implementerer den seneste cloud teknologi.

Du vil supportere løsningerne på vores cloud-platform gennem monitorering af kundernes ressourcer på vores cloud landing-zone samt sikre at de er up to date, ligesom du besvarer mails og kundeopkald.

Det er vigtigt at du trives med at arbejde struktureret og har flair for dokumentation, i arbejdet med kundesager.

Du vil være ansvarlig for:

  • Troubleshooting, oprette og håndtere problemer samt løse nedbrud og andre hændelser
  • Kundeservice på enten AWS eller Azure
  • Validere samt implementere ændringsanmodninger, som kunderne indsender
  • Bidrage til vedligeholdelsen af vores konfigurations-, overvågnings- og implementeringsværktøjer
  • Vedligeholde dokumentation

Du vil samtidig blive en del af vores døgnbemandede vagtordning, hvor du får vagt ca. hver 4. uge.

I Sentia vil du blive en del af branchens dygtigste og mest ambitiøse cloud team.

Vi forventer at du vil være med til at styrke vores team og spille os bedre, da du får en vigtig rolle, når vi skal styrke og strømline service-aspektet af vores public cloudløsninger.

Da vi er et team i udvikling, er det vigtigt at du trives med at vedligeholde og udvikle din viden og certificeringer.

Vi forventer følgende af dig:

  • Du er certificeret Microsoft Administrator Associate eller AWS Cloud Practitioner
  • Du har minimum 2+ års erfaring med Microsoft Azure Cloud eller Amazon Web Services
  • Du har en relevant uddannelse inden for IT eller Data Science
  • Du har basal viden om netværk og sikkerhed
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på et professionelt niveau
  • Du er proaktiv og en serviceminded teamplayer

Interesseret?

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet det rette match. Vi vil derfor gerne invitere dig til at sende os dit CV og nogle passionerede linjer, hvor du fremhæver hvorfor DU netop er det rette match for Sentia.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hvis du har nogle spørgsmål vedr. Sentia eller positionen, venligst kontakt Talent Acquisition Manager – Maria Borgensgaard på +45 3178 6962.

Ansøgningsfrist: 15. august 2021.

Gem job

Sentia Denmark A/S
Publiceret: 14. juni 2021

Arbejdssted

Location Herlev