Support & Operation Engineer


Operation Engineer med stærke kompetencer inden for kundesupport og drift

  • Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser, og kan du levere 1. klasses service og support til vores kunder?
  • Mestrer du samtidig disciplinerne omkring klassisk IT-drift og support og kan du se dig selv i et cloud-baseret miljø med professionelle og engagerede kolleger?

 - Så skal du måske være vores nye kollega.

Som Support & Operation Engineer kan du se frem til en hverdag i en succesfuld international virksomhed, hvor vi tror på empowerment og frihed under ansvar. I Sentia arbejder vi tæt sammen og tror på, at vi lykkes bedst sammen som et team. Vi har et stort fokus på medarbejdertrivsel og på, at du som person udvikler dig løbende. Du vil derfor have gode karrieremuligheder.

Vi er en virksomhed i hastig vækst, med mange spændende kunder og ca. 200 dygtige kolleger. Vi gør hver dag vores yderste for at levere sublime kundeoplevelser til vores mange kunder. Vi arbejder tæt sammen og tror på, at vi lykkes bedst sammen som team.

Om jobbet

Til vores MS-team søger vi en ny kollega med kompetencer og interesse for windows-servere og drift. Som vores nye kollega skal du være med til at sikre, at vi leverer høj service og support til vores kunder.

Som Operations Engineer indgår du i et erfarent, dynamisk og dedikeret team, der har fokus på drift af vores mange kundeløsninger.

Vi arbejder tæt sammen med vores kollegaer i Service Desk samt vores kunder omkring deres løsninger ud fra DevOps-tankegangen, og vi har stor fokus på Automatisering. Der vil derfor ofte være en tæt dialog mellem os og de partnere, kunderne har valgt til at udvikle deres løsninger, så Sentia sikrer, at de udvikles med fokus på stabil drift.

Vi forventer, at du:

  • Har +5 års erfaring med Windows Server Operation
  • Erfaring med drift og vedligeholdelse af MS-servere, Windows SME samt generel IT Operations
  • Produkt ejer af Windows OS
  • Erfaring med og forståelse for generel serverdrift herunder overvågning, Patch, SQL, Azure, O365 m.v.
  • Bidrager til et effektivt dokumentationsniveau på tværs af systemer
  • Har kendskab til ITIL og specifikt Incident, Problem og Change Management
  • Kommunikerer flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale

Herudover vil det være et ekstra plus hvis du har en MCSA Windows Server-certificering.

Nysgerrig person, der følger med i de nyeste teknologier

Som person er du nysgerrig og ambitiøs, og følger med i de nyeste teknologier, ligesom du er god til at sætte dig i kundens sted samt at levere service og rådgivning på et højt teknisk niveau. Endelig har du det bedst i en hverdag med mange forskellige kunder og opgaver. Du er parat til at yde en indsats, så sørger vi for at du lærer resten.

Vi lægger stor vægt på, at du arbejder systematisk, selvstændigt og har fokus på at holde dokumentationen opdateret. Du er hurtig til at sætte dig ind i nyt stof, er proaktiv og fleksibel med et stort drive. Det er vigtigt at du formår at bevare roen og overblikket, og ikke mindst bevare det gode humør i en travl hverdag.

Endvidere lægger vi stor vægt på, at

  • Du er en teamplayer men også evner at arbejde selvstændigt
  • Kvalitetsbevidst og detaljeorienteret – også når der er travlt

Vi tilbyder

Et spændende job i en international it-virksomhed med en flad struktur. Her har du mulighed for faglig og personlig udvikling, frihed under ansvar og dygtige, dedikerede kolleger.

Vi har en social medarbejderforening, kantineordning samt et arbejdsmiljø, hvor vi vægter både det sociale og professionelle aspekt. I Sentia værdsætter vi dygtige medarbejdere og ved, at vores succes kommer gennem en fælles indsats.

Dit nye team gør hver dag sit yderste for at levere professionelle tjenester og rådgivning til vores kunder. Vi er en broget flok med både nyuddannede og erfarne kolleger. Fælles for os er, at vi trives i en uforudsigelig hverdag. Vi tilstræber en fair arbejdsfordeling, hvor alle i teamet dagligt løser opgaver ud fra et varierende kompetenceniveau.

Arbejdssted og -tider

Dit faste arbejdssted vil være på vores kontor i enten Herlev, Aarhus eller Odense. Stillingen er fuldtid 37 timer pr. uge.

Ansøgningsfrist og hvis du vil vide mere

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning samt CV, og vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt og senest den 28. juni 2021. Vi håndterer ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem og afholder løbende samtaler. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige person.

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Support and Operations Jesper Alstrup hos Sentia Denmark på telefon 51 59 67 56.

Virksomheden

Sentia Denmark er anerkendt for brancheførende compliance samt ekspertise på områderne for cloud og forretningskontinuitet. Sentia tilbyder managed- samt sikre cloud services, der lader kunder outsource deres it-infrastruktur, drift og vedligehold i en hybridmodel. Med søsterselskaber i Holland og Belgien, sikrer vi løbende europæisk innovation og vidensdeling på områderne for cloud-teknologi og compliance. Som betroet cloud-rådgiver for private og offentlige organisationer, hjælper vi med at definere cloud-strategier og guider vores kunder til en succesfuld digitalisering, fuldstændig afstemt med forretningsstrategier, i overensstemmelse med ændrede lovkrav samt tilsikret moderne og flerlaget it-sikkerhed. På den måde kan vores kunder udnytte den fulde værdi af cloud ved at skabe konkurrencefordele samt vækst af forretningen.

Du kan finde yderligere information her: og på www.sentia.dkhttps://www.linkedin.com/company/sentia-dk/                    

Gem job

Sentia Denmark A/S
Publiceret: 2. juni 2021

Arbejdssted

Location Herlev, Aarhus eller Odense