Dynamics AX 2012 R3-for­ret­nings­kon­su­lent


Uhrenholt er inde i en meget positiv udvikling, og for at understøtte vores globale forretning yderligere og styrke vores IT-platform, har vi brug for en ekstra AX forretningskonsulent, der kan være med til at videreudvikling vores AX 2012 installation.

Med reference til vores IT-direktør, og som en del af vores IT-team på 4 personer, vil du i samarbejde med kolleger i IT, finans og salgsafdelingerne samt superbrugergruppen, vedligeholde og videreudvikle vores Axapta installation, med udgangspunkt i standardapplikationen.

Du vil yderligere blive involveret i opgaver som undervisning i systemet, support til organisationen, opdatering af vejledninger, samt integration af Axapta med andre systemer. Du vil komme til at spille en væsentlig rolle i forhold til videreudvikling af systemet. Et godt og konstruktivt samarbejde med Axapta udbyderen vil også være en vigtig del af jobbet.

Arbejdsopgaver:

  • Videreudvikling af vores Dynamics AX 2012 installation
  • Optimering og definering af eksisterende og nye processer i Dynamics AX 2012
  • Sikre at Dynamics AX 2012 understøtter vores forretningsprocesser
  • Deltage i projekter der involverer Dynamics AX udvikling og ændringer
  • Ansvarlig for forretningsdokumenter fra Dynamics AX 2012  via Lasernet
  • 1.,2. og .3 level support I Dynamics AX .
  • Ansvar for Superbruger gruppe

Faglige kompetencer:

  • Dynamics AX 2012 uddannelse eller certificering er et krav
  • Forretningsforståelse via erfaring fra lignende stilling
  • Stor viden i Dynamics AX  indenfor finans, salg/kundeservice, lager & transport, lagerstyring.
  • Gerne 4+ års erfaring med ovenstående opgaver
  • Erfaring i projektstyring er en fordel
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Generelt godt hjemmevant i Office-pakken – herunder indgående kendskab til Excel

Personlige egenskaber:

  • Du er selvstændig, udadvendt og positiv
  • Du er god til at ”bygge bro” og skabe god dialog mellem brugere og IT-udvikler
  • Det er vigtigt, at du er kvalitetsbevidst og struktureret i din opgaveløsning
  • Du er god til at samarbejde og trives med at være en del af et team
  • Du har det store overblik, og evnen til dagligt at håndtere mange opgaver på én gang
  • Du har godt humør og sans for humor

Du tilbydes:

Et spændende job, hvor der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vores arbejdsmiljø er uformelt i en international atmosfære, og du vil møde kompetente og engagerede kolleger. Vi tilbyder et job med attraktive vilkår, der matcher dine kompetencer. Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og fleksibilitet i det daglige.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Marcel From Dührkoop på tlf. 64 212 186 / 30 165 912.

Ansøgningsfristen er den 25. juni 2021 – Vi glæder os til at høre fra dig.

Gem job

Uhrenholt A/S
Publiceret: 17. juni 2021

Arbejdssted

Location Middelfart