Student Assistant til HR-teamet


Brænder du for HR og ”kundeservice”? Vil du være med i dagligdagen, hvor vi kontinuerligt arbejder med at ansætte de bedste kandidater samt være med til at administrere HR tiltag og processer og få vores hverdag i HR-teamet til at hænge sammen?

Vores nuværende HR Student Assistant er ved at være flyveklar, som færdiguddannet kandidat, og vi søger derfor en ny administrativ og koordinerende Student Assistant, som vil hjælpe os i HR-teamet, vores kollegaer, ledere samt eksterne samarbejdspartnere.

Dine arbejdsopgaver

Som Student Assistant understøtter du hele HR-paletten. Vores opgaver spænder bredt fra rekrutteringsprocessen til ansættelsen, onboarding af nye medarbejdere, medarbejderudvikling, digitalisering af koncepter, udlejning af ferieboliger, mv.

Dine primære opgaver vil være:

  • Støtte ved rekrutteringsprocessen, assistere og koordinere ved indkaldelse af kandidater til 1. samtale samt afslag mv.
  • Assistere ved onboarding af nye medarbejdere – alt det praktiske, før, under og efter.
  • Støtte, ved uddannelsesadministration.
  • Vedligeholdelse af HR-portal på intranet.
  • Administrere udlejning, af vores ferieboliger.
  • Håndtering af forfaldende administrative og ad hoc-opgaver i afdelingen.
  • Bidrage til afdelingens fortsatte udvikling med nye ideer, koncepter og Best practice.

Lidt om dig

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på Bachelor niveau fx BA Soc HRM, gerne med fokus på HR/økonomi.

Du skal trives med at løse praktiske rutineopgaver, der vil fylde en stor del af din arbejdsdag - det kan være alt fra koordinering og arkivering til at arbejde med dataudtræk. Du er resultatorienteret, udviser højt energiniveau, har det bedst med at få ting fra hånden, dog uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du er struktureret anlagt, er ansvarsbevidst, samt god til at kommunikere. Du er åben og udadvendt, og nyder at yde en god service.

Kan du krydse af ved følgende?

  • Yes, jeg trives med administrative opgaver.
  • Yes, jeg har erfaring med eller er nysgerrig på IT-understøttelse, så som rekrutteringssystem, HR-system, databaser etc.
  • Yes, jeg evner at planlægge og prioritere og arbejde under klare frister.
  • Yes, jeg er vild med Excel og har en god numerisk forståelse.
  • Yes, jeg er resultatorienteret og sætter en ære i at få arbejdet gjort.
  • Yes, jeg er en god samarbejdspartner samtidig med jeg kan arbejde selvstændigt.
  • Yes, jeg kan begå mig på engelsk i skrift og tale og har en god forståelse for de nordiske sprog.
  • Yes, jeg sætter en ære i at medvirke til at få tingene til at glide, også på distancen med teamet i Polen.

Som Student Assistant i vores HR-team er arbejdstiden 2 hele dage ugentligt, som aftales nærmere. Der vil være mulighed for fleksibilitet i forbindelse med dine eksamensperioder og for at arbejde ekstra i ferieperioder. Du kommer til at arbejde på vores kontor i Ballerup, hvor vi i HR-teamet er 5 kollegaer samt 1 kollega i Polen. Du vil, få indblik og oplæring i vores hverdag og sammen koordinere vi dagene, så vi i HR-teamet er dækket ind med din hjælp. Vi sætter en ære i at være professionelle og forretningsorienterede, samtidig med at vi holder os en uformel omgangstone og har det sjovt i hverdagen.

Alt det praktiske

Vi glæder os til at modtage dit CV samt et kort motiveret cover letter snarest muligt. Vi vil rigtig gerne have dig med ombord fra august. Vi læser løbende ansøgninger og kalder til samtale.

Vi opfordrer alle uanset personlig baggrund til at ansøge, da vi finder mangfoldigheden som værende en styrke som bidrager til vores fælles succes.

Ansøgningsfrist: 15. august 2021.

Gem job

SDC A/S
Publiceret: 8. juli 2021

Arbejdssted

Location Ballerup